Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge de ikke pisser i heisen er jeg fornøyd :)

Har du sånn "Godkjent" stempel også eller? For de gode utlendingene? Noe sånt noe kanskje?

http://farm4.static.flickr.com/3549/3408810056_44b312f7a2.jpg

:roll:

I det noen sier "De utlendingene" eller "Utlendinger" generelt, mister den personen 100 IQ poeng rett på stedet, i mine øyne. Da tenker jeg: "Jaha? Hvilke utlendinger? De? Eller de? Hvilken nasjonalitet? Er alle kriminelle? Er alle voldtektsmenn? Halloooooooo"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har du sånn "Godkjent" stempel også eller? For de gode utlendingene? Noe sånt noe kanskje?

I det noen sier "De utlendingene" eller "Utlendinger" generelt, mister den personen 100 IQ poeng rett på stedet, i mine øyne. Da tenker jeg: "Jaha? Hvilke utlendinger? De? Eller de? Hvilken nasjonalitet? Er alle kriminelle? Er alle voldtektsmenn? Halloooooooo"

Ta omså 1000 i fra min IQ. Tar ikke alle under en kam å har faktisk noen mørkhudede venner. Er ikke rase hater på noen måte, men er fuckings lei av hærverk og pissing i bygget. Har vitner på at det er somaliere som står for alt.

Lenke til kommentar

Ta omså 1000 i fra min IQ. Tar ikke alle under en kam å har faktisk noen mørkhudede venner. Er ikke rase hater på noen måte, men er fuckings lei av hærverk og pissing i bygget. Har vitner på at det er somaliere som står for alt.

ALLE somaliere?

Tsk tsk, -100 en gang til gitt :p

Lenke til kommentar

ALLE somaliere?

De fleste, -500.

Lenke til kommentar

ALLE somaliere?

Vær mer PK please.

Det er faktisk problemer i noen deler av byene, hvor visse grupperinger skaper problemer og lever i sitt eget samfunn med egne regler. Ja, det er ikke alle, men det blir dumt å drive å kalle folk som trekker frem problematikken for idioter.

God morgen :)

Morn morn!

Lenke til kommentar

Som sagt tar jeg ikke alle under en kam. Er faktisk noen hyggelige familier her som ikke oppfører seg som dyr.

Bikkja min pisser ikke inne så det sier jo litt om IQen til de som gjør det. Blir bare så jævla forbanna av å vasse i urin når jeg skal ta heisen...

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

ALLE somaliere?

Vær mer PK please.

Det er faktisk problemer i noen deler av byene, hvor visse grupperinger skaper problemer og lever i sitt eget samfunn med egne regler. Ja, det er ikke alle, men det blir dumt å drive å kalle folk som trekker frem problematikken for idioter.

Morn morn!

Det har ingenting med å kalle han idiot å gjøre. Det gjør jeg ikke. Jeg blir bare provosert av at utlendinger blir dratt over en kam, det er kun det. Jeg er enig i at, ja det er visse personer med en viss nasjonalitet som skaper problemer. Jeg har opplevd det selv. Men jeg kunne aldri finne på å si at alle av den nasjonaliteten er sånn og sånn. For det er de ikke.

Og hva med alle de som bor i det området, som faktisk har jobber og lever "ordentlige liv" (som nordmenn er veldig flinke å kalle det)?

Slike fordommer skaper kun hodebry og faktisk trøbbel for de få som faktisk "gjør det riktige". Fordi er man f.eks en pakistaner så må man jobbe jæææææææææævlig hardt for å bevise at h*n ikke er sånn som fordommer sier. Og for å være helt ærlig, så trenger h*n ikke å bevise noe som helst for noen, men samfunnet krever det visst...

edit: og wtf er "PK"?

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Politisk Korrekt?

Og når jeg sier at folk fra Somalia gjør bare faen, mener jeg jo selvfølgelig ikke at alle fra Somalia lager faen. Det er bare for å gjøre argumentet lettere og sterkere. Absolutt alle Somaliere jeg har vært i kontakt med eller hørt om har vært full av faen, så derfor sier jeg det slik. Selv om jeg vet det sikkert ikke er helt sant.

Det er jo bare flisespikkeri å begynne å mase om rasistiske utsagt osv bare fordi noen for enkelthetens skyld i et argument drar alle over en kam i det tilfellet.

Samme som jeg sier alle svensker er svake og alltid blir syke, fordi mine tre svenske venner ofte er syke i forhold til mine norske venner. Sier ikke at det finnes svensker som har bra immunforsvar og aldri blir syke.

Er så jævla irritert på folk som ALLTID må bemerke at "alle er jo ikke sånn, nå må du slutte å dra alle over en kam". Det er totalt unødvendig i en samtale og skaper bare negative holdninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ALLE somaliere?

Vær mer PK please.

Morn morn!

Det har ingenting med å kalle han idiot å gjøre. Det gjør jeg ikke. Jeg blir bare provosert av at utlendinger blir dratt over en kam, det er kun det. Jeg er enig i at, ja det er visse personer med en viss nasjonalitet som skaper problemer. Jeg har opplevd det selv. Men jeg kunne aldri finne på å si at alle av den nasjonaliteten er sånn og sånn. For det er de ikke.

Og hva med alle de som bor i det området, som faktisk har jobber og lever "ordentlige liv" (som nordmenn er veldig flinke å kalle det)?

Slike fordommer skaper kun hodebry og faktisk trøbbel for de få som faktisk "gjør det riktige". Fordi er man f.eks en pakistaner så må man jobbe jæææææææææævlig hardt for å bevise at h*n ikke er sånn som fordommer sier. Og for å være helt ærlig, så trenger h*n ikke å bevise noe som helst for noen, men samfunnet krever det visst...

edit: og wtf er "PK"?

Les litt lenger opp så slipper jeg å gjenta meg selv.

Har opplevd ganske mye her i bygget som jeg ikke liker, et eksempel er at mor slår barna sine med flathand fordi de roper. Fikk så lysst å gi ho en flathand selv.

Man slår ikke barn så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Selvsagt skal man ikke dra alle over med en kam, men vi skjønner jo alle at Kim ikke har møtt alle somaliere i verdenen, og forholder seg til bare hva han vet. Hvis alle somaliere han har møtt er idioter, så syns jeg at man faktisk kan si at alle somaliere er idioter.

Dessuten, hvis en person mister 100 IQ, sitter han igjen med 0-40 IQ. Om det ikke er en "idiot", så vet ikke jeg. :p

God morgen forumsbarn :blush:

God morgen forummamma :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...