Flabba Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Åhå, artig. Ja forstår at dette er en gullgruve med uslipte diamanter. Eller noe sånt. ja er mange hunks her! de bare sjuler seg bak sjermene sine. Men så er det dette å fange deres oppmerksomhet å slikt som er problemet:P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hei, jeg skal ikke si noe. Henholdsvis 3 av eksene mine er forumnerder, og forloveden min er Zealuu. What, mener du at du har truffet 3(4) stk her gjennom forumet? Eller er dem bare forumnerder sånn generelt? Funnet tre. En fant jeg IRL men han var på forumet han og. Han jeg skal gifte meg med møtte jeg her. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Hmm, så det er det vi er, Gypsy? (ref. diamanter) Ok, episk godt, faktisk. Eneste jeg skal droppe neste gang er egget. Og heller slenge i litt finhakket chili. Tok en klatt spansk paprika-pesto og litt rømme ved siden av, og et par brødskiver. Føler meg nesten som en kokk er Endret 26. november 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ja. Pc'en representerer gruven. Diamanten representerer når man finner en unik og enestående diamant (person) gjemt der inne. Så bare stråler diamanten og gir mange år lykke. Eller personen. Noe sånt. Hmm. Har dere jenter gått inn for å prøve å finne noen, eller har det bare skjedd tilfeldig på en måte? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Rimelig tilfeldig. Blir kjent med personen, møter personen, og hvis man har flaks, så klikker ting og ... ja. Zealuu kjente jeg i over ett år før vi faktisk ble sammen, med et forumforhold i mellomtiden. Heh. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hmm. Har dere jenter gått inn for å prøve å finne noen, eller har det bare skjedd tilfeldig på en måte? Helt tilfeldig. Når man minst vinter det dukker dem plutselig opp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jonas, slutt å frist, det er ikke tid for middag enda, så jeg har valget mellom bønner og suppe som mellom-måltid. Orker ikke å spise opp alt pålegget mitt heller, så ergo gidder jeg ikke brød. Skulle ønske jeg hadde igjen noe frokostblanding, da hadde jeg mumsa det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Jeg er jo sammen med Nyhus. Så, ja, ting utvikler seg ofte i det virkelige liv også. Endret 26. november 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Woo! Jeg elsker å finne ting jeg ikke visste jeg hadde i fryseren. ^^ Som en halv pose med fløtegratinerte poteter f.eks. Og litt billig bacon. Kombiner det med ost, brødsmuler, tacosaus og krydder og jeg får meg selv et herremåltid. edit: En form bestående av fløtegratinerte hvitløkspoteter, jarlsberg, oregano, bacon, grove brødbiter og brødsmuler, chili, medium sterk tacosaus, mer jarlsberg og hotmix fra Pizzabakeren. =p. Awesome stuff! Endret 26. november 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hah...fuck this shit. Nå gidder jeg ikke ligge å vri meg lengre. Ingen søvn på meg i natt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Hah...fuck this shit. Nå gidder jeg ikke ligge å vri meg lengre. Ingen søvn på meg i natt Drittforum. Den skal starte på 1m27s.. Endret 26. november 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg savner kjæresten min. </3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Dobbeltpost, og jeg er sulten som ffffffuck. Men vekker alt og alle i huset om jeg skal lage noe mat. Endret 26. november 2010 av Zerda Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Så tenk litt mindre på de og mer på deg, og lag deg noe mat Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Dobbeltpost, og jeg er sulten som ffffffuck. Men vekker alt og alle i huset om jeg skal lage noe mat. Du har bare et menneske å ta hensyn til da, jeg har 7 stykk jeg må liste meg på tå ut hvis jeg skal gjøre noe. Oh wait..faen...tenkte ikke på hundene. Må bite litt i det sure eple og investere i litt mer lagringsplass. Dette går ikke lengre. 4TB heading my way. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Got lagring? Check. 28 skinnende terrabyte. Du kan få låne litt, b-real Endret 26. november 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hehe, helt i den størrelsen der er jeg nok ikke riktig enda Jeg tror jeg klarer meg, men takk for tilbudet My brain hurts: http://arstechnica.com/tech-policy/news/2010/11/understanding-the-internets-insecure-routing-infrastructure.ars Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg vil ha 20TB SSD ... Lurer på hvor mye jeg må ut med for det ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 20TB SSD er da bare bortkastet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Nei. 20GB uten lyden av ørten snurrende metalldisker hadde virkelig vært noe. Akkurat nå så savner jeg å ha pc-en på rommet. Den varmet godt. Passiv vannkjøling hadde vært snedig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg