Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg skal ikke si noe. Henholdsvis 3 av eksene mine er forumnerder, og forloveden min er Zealuu. :p

What, mener du at du har truffet 3(4) stk her gjennom forumet? Eller er dem bare forumnerder sånn generelt?

Funnet tre. En fant jeg IRL men han var på forumet han og. Han jeg skal gifte meg med møtte jeg her. :wee:
Lenke til kommentar

Hmm, så det er det vi er, Gypsy? (ref. diamanter)

Ok, episk godt, faktisk. Eneste jeg skal droppe neste gang er egget. Og heller slenge i litt finhakket chili. Tok en klatt spansk paprika-pesto og litt rømme ved siden av, og et par brødskiver. Føler meg nesten som en kokk er :wee:

Endret av cvłñ
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja. Pc'en representerer gruven. Diamanten representerer når man finner en unik og enestående diamant (person) gjemt der inne. Så bare stråler diamanten og gir mange år lykke. Eller personen. Noe sånt.

Hmm. Har dere jenter gått inn for å prøve å finne noen, eller har det bare skjedd tilfeldig på en måte?

Lenke til kommentar

Woo! Jeg elsker å finne ting jeg ikke visste jeg hadde i fryseren. ^^

Som en halv pose med fløtegratinerte poteter f.eks.

Og litt billig bacon.

Kombiner det med ost, brødsmuler, tacosaus og krydder og jeg får meg selv et herremåltid. :D

edit:

En form bestående av fløtegratinerte hvitløkspoteter, jarlsberg, oregano, bacon, grove brødbiter og brødsmuler, chili, medium sterk tacosaus, mer jarlsberg og hotmix fra Pizzabakeren. =p.

Awesome stuff! :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Dobbeltpost, og jeg er sulten som ffffffuck. Men vekker alt og alle i huset om jeg skal lage noe mat.

Du har bare et menneske å ta hensyn til da, jeg har 7 stykk jeg må liste meg på tå ut hvis jeg skal gjøre noe. Oh wait..faen...tenkte ikke på hundene.

Må bite litt i det sure eple og investere i litt mer lagringsplass. Dette går ikke lengre.

4TB heading my way.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...