Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Siste spørsmål. Kom på at jeg har en hardisk full av sanger. Har koblet den i, sangene er framme. Cd platene ligger her på siden. Hva nå?

Forventer egentlig ikke svar da jeg tror dere blir lei av idiotspørsmålene. Men hvis det er enkelt å forklare..?

Vent...har du harddisken full av sanger eller har du fult av CD'er?

Hvis du vil ha cd-platene dine over på pc'en din eller MP3-filer så er EAC programmet for deg.

For best kvalitet så kan du benytte deg av denne fantastiske artikkelen av vår egen Vegard Ottervig: http://www.audiovisuelt.no/artikler/slik_redder_du_musikksamlingen/51439/2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mer enn jeg fikk opp hvertfall.

Men takk for forklaringen skal prøve på det.

Jeg kan mye rart om andre ting enn akkurat teknologi.

Høyreklikk på sangene og velg "send til CD stasjon". Om det ikke er et valg, må du skaffe deg et brenneprogram.

Cdburner XP er et helt OK program til brenning av CDer.

Kanskje hun har spotify free? Ikke all musikk som er tilgjengelig for gratiskontoer.

:dremel:

Slimda: DNFK =/= craigslist. Ro ned. :p

:dontgetit:

Hva er craigslist? :p

Lenke til kommentar
Er nok andre veien hun vil ha det, kjære B-real.

Gypsy, jeg anbefaler deg å date en datanerd. Da lærer du slikt, evt så gjør han alt slikt for deg. :thumbup:

Åja..åh..hm..tror du kan bruke EAC til det også men det er vel litt mer tungvint for en ikke-data-person osv.

Eller gjør som fortvilte jenter som finner seg EN de vet kan noe om data,blir venn med han pga det og føler da at de kan ringe om alt datarellatert og dette mennesket kan jo svare på alt når det gjelder pc...det er så stråååålende...hoho!!

Burde legge meg. Dagvakt i morgen, så trening, så julebord og enda en ny dagvakt. Litt drit egentlig, hadde senvakt dagen etter julebordet men måtte bytte da alle de andre som var på vakten var bare vikarer og uten medisinkurs osv...jaja...

Lenke til kommentar

oh right, venn.

Sukker.no har jeg hørt om vettu! Da skjønte jeg spøken. :p

Men nå er det faktisk flere her som har startet forhold gjennom forumet da, så det er jo ikke akkurat... usannsynlig heller.

Hei, jeg skal ikke si noe. Henholdsvis 3 av eksene mine er forumnerder, og forloveden min er Zealuu. :p

Burde legge meg. Dagvakt i morgen, så trening, så julebord og enda en ny dagvakt. Litt drit egentlig, hadde senvakt dagen etter julebordet men måtte bytte da alle de andre som var på vakten var bare vikarer og uten medisinkurs osv...jaja...

Da.. Burde du definitvt gå og legge deg, da. Men er kjekt med julebord uten å bli snydens og, vel? :wee:
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hei, jeg skal ikke si noe. Henholdsvis 3 av eksene mine er forumnerder, og forloveden min er Zealuu. :p

What, mener du at du har truffet 3(4) stk her gjennom forumet? Eller er dem bare forumnerder sånn generelt?

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Kansje det man skal satse på? :love:

Har du og funnet deg type her inne Flabba?

var sammen med cvłñ i 8 månder i fjord :p så jadda.

Å min første kjæreste er også her i fra å han var jeg sammen med i nesten 3 år. Så her er det mange godbiter. Er bare å finne dem som kan være litt vanskelig:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...