Ajaco Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Ok det er bare tull. Prøver frostwire. ***FJERNET*** -> er som google, men kun torrent treff. Dersom du vil ha en enkeltsang, kan du laste ned albumet. Når det skal legges inn i torrent-klienten din (uTorrent feks) så vil du ha mulighet til å kunne velge hvilke av filene i torrenten du vil laste ned - da kan du bare fjerne alle bortsett fra ønsket sang Jaha ja. Men er den trygg? Om siden er trygg? Altså, siden i seg selv er jo 100% legit. Men det kan jo være alt mulig rart i torrentene du laster ned. Men altså... om du skal laste ned en sang og ender opp med en .exe fil, så håper jeg for din del at det ringer noen bjeller. Jeg har aldri fått virus av å anskaffe min RM-fri og ulissensierte musikk fra den siden(). Edit: Er det fler enn meg som har overdreven bruk av ordet "altså"? Altså.. jeg mener... det er jo en ganske dårlig uvane. Endret 26. november 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Mhmhm. Må jo ikke bare tro det værste om folk heller. Btw. Sovveeeee? Neinei, for all del. Jooo, jaaaa, jobber med saken. Jeg kommer til å forbanne meg selv når klokka ringer om litt over fire timer. -.- Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Om siden er trygg? Altså, siden i seg selv er jo 100% legit. Men det kan jo være alt mulig rart i torrentene du laster ned. Men altså... om du skal laste ned en sang og ender opp med en .exe fil, så håper jeg for din del at det ringer noen bjeller. Jeg har aldri fått virus av å anskaffe min RM-fri og ulissensierte musikk fra den siden(). Du snakker om frostwire nå? I såfall var det nok til at jeg ombestemmer meg, og laster den ned nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) ...Og zippyshare var ikke å forstå seg på. Ser ikke ut som det blir ny musikk på kjøreturen min i morgen. mp3-spiller/iPod + male-to-male-kabel = All smiles and lotsa music. Eller om du har smartphone (iphone eller android, strengt tatt) er det jo bare å sette i gang og betale for Spotify premium, ubegrenset med musikk. Edit: Nei, han snakker om torrents. Frostwire, derimot, om det minner om limewire på noen måte, så ser jeg en formatering (om du er i stand til det) i pc-en din sin nærmeste fremtid. Endret 25. november 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Om siden er trygg? Altså, siden i seg selv er jo 100% legit. Men det kan jo være alt mulig rart i torrentene du laster ned. Men altså... om du skal laste ned en sang og ender opp med en .exe fil, så håper jeg for din del at det ringer noen bjeller. Jeg har aldri fått virus av å anskaffe min RM-fri og ulissensierte musikk fra den siden(). Du snakker om frostwire nå? I såfall var det nok til at jeg ombestemmer meg, og laster den ned nå. Snakker om torrents. Jeg vil vel tro at det er langt større risiko for å få virus med frostwire/limewire/bearshare osv, enn med torrents. Men det er nå meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ok nei jeg gir opp dette. Kommer ikke til å gjøre noe. Takk anyway. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Åh gawd, stemoren min insisterte på å bruke bearshare. Jeg klikket tilslutt totalt fordi jeg var drittlei av å "fikse" pc-en hennes hver gang hun hadde gjort noe dumt. Edit: Er så glad for at pappa kan litt pc og mamma har lært seg at enten lar hun meg gjøre noe ellers så bruker hun spotify. Og også glad for at stemoren min er ute av livet mitt for godt. Good lord. Endret 25. november 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) ...ubegrenset med musikk.Pff..tull, er da begrensninger som det hyler etter...og for Gypsy så er vel perhaps mangel på Led Zeppelin ikke akkurat en postiv ting Edit: Ved betal-alternativet til Spotify da.. Endret 25. november 2010 av b-real Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Vel, i så fall anbefaler jeg at man laster ned personlig backup i torrentformat, som alle andre her. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Sært at den videoen der av han med pvc-instrumentet har fått over 300 000 mer views enn alle andre videoene hans, og det på 6 dager Edit: og ja, jeg har vært for opptatt emd youtube til å trykke f5, ble visst en side i mellom Endret 26. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Siden det var så mye snakk om musikk her: http://www.youtube.com/watch?v=2qn5PXWBxEA Evt spotify: http://open.spotify.com/track/7HIU4OzVA3YYBeNucPIOa8 Overraskende koselig låt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kan noen gi meg et par grunner til å ikke ta en håndfull et par sobril og gjemme meg under dyna? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Fordi du heller vil kose med oss på diskusjon.no Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Gypsy: Get Spotify Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 "With all its sham, drudgery and broken dreams it is still a beautiful world. Be cheerful. Strive to be happy." - Max Ehrmann Natta. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Siste spørsmål. Kom på at jeg har en hardisk full av sanger. Har koblet den i, sangene er framme. Cd platene ligger her på siden. Hva nå? Forventer egentlig ikke svar da jeg tror dere blir lei av idiotspørsmålene. Men hvis det er enkelt å forklare..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kan noen gi meg et par grunner til å ikke ta en håndfull et par sobril og gjemme meg under dyna? Fordi heller kan gjemme oss under et stort lakenslott som man lagde som da man var barn Du er flink Lars og det mener jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Fordi heller kan gjemme oss under et stort lakenslott som man lagde som da man var barn Det der er faktisk en av de bedre argumentene jeg kunne fått. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Gypsy: Get Spotify Av en eller annen grunn har jeg utsatt spotify. Prøvde det en gang hos en venn. Søkte på ensiferum og resultatet som kom opp var elendig. Så mistet troen på det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Siste spørsmål. Kom på at jeg har en hardisk full av sanger. Har koblet den i, sangene er framme. Cd platene ligger her på siden. Hva nå? Forventer egentlig ikke svar da jeg tror dere blir lei av idiotspørsmålene. Men hvis det er enkelt å forklare..? Du spør seriøst om hvordan man brenner en cd? Du putter cd-ene i, da skal pc-en din gi beskjed om at du har puttet i en tom cd eller noe i den duren, og lar deg velge filer du vil brenne til nevnte cd. Så gjør du som den ber om og trykker på knappen hvor det står "skriv over til cd-rom" eller "brenn til cd" eller noe lignende, og når den er ferdig, så ... har du brent en cd. Gypsy: Get Spotify Av en eller annen grunn har jeg utsatt spotify. Prøvde det en gang hos en venn. Søkte på ensiferum og resultatet som kom opp var elendig. Så mistet troen på det. Jeg får opp fem album og to singler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg