Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ok det er bare tull. Prøver frostwire.

***FJERNET*** -> er som google, men kun torrent treff.

Dersom du vil ha en enkeltsang, kan du laste ned albumet. Når det skal legges inn i torrent-klienten din (uTorrent feks) så vil du ha mulighet til å kunne velge hvilke av filene i torrenten du vil laste ned - da kan du bare fjerne alle bortsett fra ønsket sang :)

Jaha ja. :hmm:

Men er den trygg?

Om siden er trygg? Altså, siden i seg selv er jo 100% legit. Men det kan jo være alt mulig rart i torrentene du laster ned. Men altså... om du skal laste ned en sang og ender opp med en .exe fil, så håper jeg for din del at det ringer noen bjeller.

Jeg har aldri fått virus av å anskaffe min RM-fri og ulissensierte musikk fra den siden(:p).

Edit: Er det fler enn meg som har overdreven bruk av ordet "altså"? Altså.. jeg mener... det er jo en ganske dårlig uvane.

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Om siden er trygg? Altså, siden i seg selv er jo 100% legit. Men det kan jo være alt mulig rart i torrentene du laster ned. Men altså... om du skal laste ned en sang og ender opp med en .exe fil, så håper jeg for din del at det ringer noen bjeller.

Jeg har aldri fått virus av å anskaffe min RM-fri og ulissensierte musikk fra den siden(:p).

Du snakker om frostwire nå? I såfall var det nok til at jeg ombestemmer meg, og laster den ned nå. :p

Lenke til kommentar

...Og zippyshare var ikke å forstå seg på.

Ser ikke ut som det blir ny musikk på kjøreturen min i morgen. :no:

mp3-spiller/iPod + male-to-male-kabel = All smiles and lotsa music. Eller om du har smartphone (iphone eller android, strengt tatt) er det jo bare å sette i gang og betale for Spotify premium, ubegrenset med musikk.

Edit: Nei, han snakker om torrents. Frostwire, derimot, om det minner om limewire på noen måte, så ser jeg en formatering (om du er i stand til det) i pc-en din sin nærmeste fremtid.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Du snakker om frostwire nå? I såfall var det nok til at jeg ombestemmer meg, og laster den ned nå. :p

Snakker om torrents. Jeg vil vel tro at det er langt større risiko for å få virus med frostwire/limewire/bearshare osv, enn med torrents. Men det er nå meg.

Lenke til kommentar

Åh gawd, stemoren min insisterte på å bruke bearshare. Jeg klikket tilslutt totalt fordi jeg var drittlei av å "fikse" pc-en hennes hver gang hun hadde gjort noe dumt.

Edit: Er så glad for at pappa kan litt pc og mamma har lært seg at enten lar hun meg gjøre noe ellers så bruker hun spotify. Og også glad for at stemoren min er ute av livet mitt for godt. Good lord.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Siste spørsmål. Kom på at jeg har en hardisk full av sanger. Har koblet den i, sangene er framme. Cd platene ligger her på siden. Hva nå?

Forventer egentlig ikke svar da jeg tror dere blir lei av idiotspørsmålene. Men hvis det er enkelt å forklare..?

Lenke til kommentar

Siste spørsmål. Kom på at jeg har en hardisk full av sanger. Har koblet den i, sangene er framme. Cd platene ligger her på siden. Hva nå?

Forventer egentlig ikke svar da jeg tror dere blir lei av idiotspørsmålene. Men hvis det er enkelt å forklare..?

Du spør seriøst om hvordan man brenner en cd?

Du putter cd-ene i, da skal pc-en din gi beskjed om at du har puttet i en tom cd eller noe i den duren, og lar deg velge filer du vil brenne til nevnte cd. Så gjør du som den ber om og trykker på knappen hvor det står "skriv over til cd-rom" eller "brenn til cd" eller noe lignende, og når den er ferdig, så ... har du brent en cd.

Gypsy: Get Spotify

Av en eller annen grunn har jeg utsatt spotify. Prøvde det en gang hos en venn. Søkte på ensiferum og resultatet som kom opp var elendig. Så mistet troen på det.

Jeg får opp fem album og to singler?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...