Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det finnes et eller annet som gjør slik at folk skriver helt fu*ked ? Må beklage, men rettskrivingen og tegnsettingen min er PISSED. Får alltid klager fra lærer om så små ting som punktum/komma og "og/å" Syntes selv at dette er for dårlig fra min side, men jeg klarer liksom ikke gjøre noe med det :( . De har alltid sagt at en skal ta naturlige pauser, men for meg virker det de prøver å lære meg helt unaturlig.

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

Pappa sier han ikke kan skjønne hva som gjør meg skolelei. Nei, si det - hvorfor skulle jeg bli lei av ti år med samme gamle, dag inn, dag ut? Og de samme gamle dårlige lærerene? Behandlingen, som vi var førsteklassinger hele gjengen? Nei, si det. Hvorfor skulle jeg bli lei av det?

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes et eller annet som gjør slik at folk skriver helt fu*ked ? Må beklage, men rettskrivingen og tegnsettingen min er PISSED. Får alltid klager fra lærer om så små ting som punktum/komma og "og/å" Syntes selv at dette er for dårlig fra min side, men jeg klarer liksom ikke gjøre noe med det :( . De har alltid sagt at en skal ta naturlige pauser, men for meg virker det de prøver å lære meg helt unaturlig.

Du spør om noe som gjør at du skriver dårligere, men jeg skal si deg hva som får deg til å skrive bedre: Les mer :) (Nei, forum og teksting på filmer hjelper ikke.)

[/geeknørd]

Lenke til kommentar

Also, JEGERSULTEN.

Noen som har gjort noe morsomt i dag? Jeg har jobbet tidligvakt og spist frukt.

Jeg jobber seinvakt og drikker vann. Så nei, egentlig ikke.

Btwwaaaaai, noen som veit om en utsalgssted for Fatboy i oslo?

Selger de ikke det i den møbelforretningen ved Hausmansgate? Altså, samme bygget som Anker studentboliger/hostel?

Lenke til kommentar

Btwwaaaaai, noen som veit om en utsalgssted for Fatboy i oslo?

Selger de ikke det i den møbelforretningen ved Hausmansgate? Altså, samme bygget som Anker studentboliger/hostel?

Om du tenker på SofaSoGood så tror jeg den gikk konk. Nettsidene er ihvertfall parkert. Mulig de bare har skiftet navn..

Og hvor skulle du vært nå, unge frøken?

Lenke til kommentar

nei det er denne du burde høre på! http://open.spotify.com/user/newklearr/playlist/7GoCipUh40xWFuFbog0ZRO

Ikke sant Alfred? :tease:

Oh god you know my name. o.o

:p:love:

Som sagt: blant anna.

Men definitivt mykje knask der! :wee:

edit: nooooo, eller whatever eg skal sei, det heite tentamen i sidemål.

Jeg forelsket meg i deg da jeg fant Dance part 2 fra live albumet deres inne på playlista di! :D

marry me alfred <3

Lenke til kommentar

Oh yes! Let's go marry in Vegas, Martin!

Men dance part 2, what? Frå live-albumet deira? Snakkar med Daft Punk? O.o

Live albumet ''Across the universe'' av justice. syyykeste albumet ever lissom! :dribble:

Sitter og spiller fallout new vegas så det passer bra og ta giftemålet nå :p

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...