Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rettskriving har jeg aldri hatt noe problem med. Skrivde 7 sider på engelsk i fjor og 5 sider i norsk (bokmål). Uten hjelpemidler. Ingen grammatikk feil.

Kreativitet? JA!

facepalm.jpg. Men kreativitet kan fremtvinges. Det er ikke vanskelig en gang.

Dersom du skriver på samme måte her som på bokmålsstiler, har du nok en del gramatiske feil.

Grammatiske. Grammatikk. Ingen grunn til å fjerne en av de stakkars m-ene bare fordi ordet brukes på en annen måte, vel?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke sett på evig lenge, tenkte jeg skulle begynne og følge med igjen idag, da jeg hørte rykter om at det var siste episode sad.gif

Eplefe:

Haha, min feil! Skriveleif fra min side, skal selvfølgelig stå grammatisk, med to m'er. Problemet var ikke dobbel m'en, men orddelingsfeil.

Endret av SuperadreMalin
Lenke til kommentar

Vi hadde alle hjelpemidler på alt sånnt (på vgs) vi, så det var faktisk ikke noe snusk ved å skrive sånt på forhånd.

Gjorde det et par ganger da det var veldig åpenlyst hva oppgavene kom til å bli :thumbup:

Rettskriving har jeg aldri hatt noe problem med. Skrivde 7 sider på engelsk i fjor og 5 sider i norsk (bokmål). Uten hjelpemidler. Ingen grammatikk feil.

SAYYY WHAAAT?

SAY

WHAT

AGAIN

http://www.youtube.com/watch?v=UPHuE5pDlEs

Lenke til kommentar

Hei, diett suger knallhardt allerede etter et døgn! :(

hvorfor driver vi med slik tull?

btw noen som gidder og komme ut på fyret med brus til meg? jeg dør av sukker mangel :(

Hva er en drømmeterapaut?

sånn som tyder drømmer og hjelper deg, med og bli kvitt mareritt

Lenke til kommentar

Hei, diett suger knallhardt allerede etter et døgn! :(

hvorfor driver vi med slik tull?

btw noen som gidder og komme ut på fyret med brus til meg? jeg dør av sukker mangel :(

SHH ikke SI det engang. Denne er helt psycho, får ikke drikke NOE kullsyreholdig, ikke farris engang.. Men alt jeg vil av juice, så lenge det ikke er tilsatt sukker??? Selv om vann er bedre.

Gjør det fordi jeg er overvektig liksom :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...