Abnormaxie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hun nevnte da vitterlig norsk også. Beklager på mitt sterkeste. Du er offisielt tilgitt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Supert, da får jeg sove med god samvittighet inatt også Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Alltid like deilig hver gang det skjer, Friction#. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) bilde E: Indeed, SuperadreMalin Endret 25. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er det siste episode av Torsdag kveld fra Nydalen ikveld?! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er det siste episode av Torsdag kveld fra Nydalen ikveld?! Det har tapt seg veldig, veldig mye. Er ikke gøy nå lenger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Rettskriving har jeg aldri hatt noe problem med. Skrivde 7 sider på engelsk i fjor og 5 sider i norsk (bokmål). Uten hjelpemidler. Ingen grammatikk feil. Kreativitet? JA! facepalm.jpg. Men kreativitet kan fremtvinges. Det er ikke vanskelig en gang. Dersom du skriver på samme måte her som på bokmålsstiler, har du nok en del gramatiske feil. Grammatiske. Grammatikk. Ingen grunn til å fjerne en av de stakkars m-ene bare fordi ordet brukes på en annen måte, vel? 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Har ikke sett på evig lenge, tenkte jeg skulle begynne og følge med igjen idag, da jeg hørte rykter om at det var siste episode Eplefe: Haha, min feil! Skriveleif fra min side, skal selvfølgelig stå grammatisk, med to m'er. Problemet var ikke dobbel m'en, men orddelingsfeil. Endret 25. november 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er det siste episode av Torsdag kveld fra Nydalen ikveld?! Det har tapt seg veldig, veldig mye. Er ikke gøy nå lenger Har det noen gang värt göy? Du må väre den förste jeg hörer som sier det. Makan til flaut söppel har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Vi hadde alle hjelpemidler på alt sånnt (på vgs) vi, så det var faktisk ikke noe snusk ved å skrive sånt på forhånd. Gjorde det et par ganger da det var veldig åpenlyst hva oppgavene kom til å bli Rettskriving har jeg aldri hatt noe problem med. Skrivde 7 sider på engelsk i fjor og 5 sider i norsk (bokmål). Uten hjelpemidler. Ingen grammatikk feil. SAYYY WHAAAT? SAY WHAT AGAIN http://www.youtube.com/watch?v=UPHuE5pDlEs Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har det noen gang värt göy? Du må väre den förste jeg hörer som sier det. Makan til flaut söppel har jeg aldri sett. Det er langt ifra det beste som har gått på TV og ikke alt er morsomt, men enkelte ting finner man litt underholdende om man kjeder seg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Badass-Modum-yo! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei, diett suger knallhardt allerede etter et døgn! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei, diett suger knallhardt allerede etter et døgn! Jeg kunne sårt trengt en diett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hva er en drømmeterapaut? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Badass-Modum-yo! På tide at vi får en norsk skolemassakre snart. Endret 25. november 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei, diett suger knallhardt allerede etter et døgn! hvorfor driver vi med slik tull? btw noen som gidder og komme ut på fyret med brus til meg? jeg dør av sukker mangel Hva er en drømmeterapaut? sånn som tyder drømmer og hjelper deg, med og bli kvitt mareritt Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei, diett suger knallhardt allerede etter et døgn! hvorfor driver vi med slik tull? btw noen som gidder og komme ut på fyret med brus til meg? jeg dør av sukker mangel SHH ikke SI det engang. Denne er helt psycho, får ikke drikke NOE kullsyreholdig, ikke farris engang.. Men alt jeg vil av juice, så lenge det ikke er tilsatt sukker??? Selv om vann er bedre. Gjør det fordi jeg er overvektig liksom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 sånn som tyder drømmer og hjelper deg, med og bli kvitt mareritt Okay. Aldri hørt om før nemlig. Og leste om en som hevdet å være det. Utdannet ved Fria Universitetet i Norden, hva nå det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg