Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Do liek me, skriv stilen dagen før, last opp på fronter, logg inn på maskinen på vanlig måte, ikke eksamenstingen, last ned stilen, bruk to timer på å rette opp og gjøre den bedre. LEVER!

Dagen før? Altså nå? På denne tiden av døgnet? Nei, tror ikke det. I tillegg kan vi ikke skrive om hva som helst, skjønner du. Vi får et ark med valgmuligheter. Lærerne har også oversikt over hva alle elevene gjør på pcen, så det kommer aldri til å skje.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt fronter siden 8. klasse.

Vi får minnepenner på tentamen for å lagre på, noen i en annen klasse stjal én av de, alle er like. Jeg fikk låne den, skrev dagen før og hadde med på pennen. Funka fjell

EDIT: Også pleier jeg å komme på skolen TIDLIG og ta den b este plassen i et hjørne, liker å kunne sa alle, mens ingen ser meg

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Vi får minnepenner på tentamen for å lagre på, noen i en annen klasse stjal én av de, alle er like. Jeg fikk låne den, skrev dagen før og hadde med på pennen. Funka fjell

Sukk. Grisgrendte strøk! Hørte ikke om Fronter før jeg kom på VGS, jeg.

Lenke til kommentar

Sukk. Grisgrendte strøk! Hørte ikke om Fronter før jeg kom på VGS, jeg.

Så er du sikkert litt eldre enn meg også da :p

Lenke til kommentar

nei det er denne du burde høre på! http://open.spotify.com/user/newklearr/playlist/7GoCipUh40xWFuFbog0ZRO

Ikke sant Alfred? :tease:

Oh god you know my name. o.o

:p:love:

Som sagt: blant anna.

Men definitivt mykje knask der! :wee:

edit: nooooo, eller whatever eg skal sei, det heite tentamen i sidemål.

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Vi hadde alle hjelpemidler på alt sånnt (på vgs) vi, så det var faktisk ikke noe snusk ved å skrive sånt på forhånd.

Gjorde det et par ganger da det var veldig åpenlyst hva oppgavene kom til å bli :thumbup:

Rettskriving har jeg aldri hatt noe problem med. Skrivde 7 sider på engelsk i fjor og 5 sider i norsk (bokmål). Uten hjelpemidler. Ingen grammatikk feil.

SAYYY WHAAAT?

Endret av multisync
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rettskriving har jeg aldri hatt noe problem med. Skrivde 7 sider på engelsk i fjor og 5 sider i norsk (bokmål). Uten hjelpemidler. Ingen grammatikk feil.

Kreativitet? JA!

Dersom du skriver på samme måte her som på bokmålsstiler, har du nok en del gramatiske feil. Når det gjelder kreativiteten kan du prøve å lage et tankekart. Tenk igjennom historien du skal skrive, og få ned de aspektene du planlegger å ha med. Hjelper å strukturere, noe som gjør det lettere å skrive en bra stil. :)

Endret av SuperadreMalin
Lenke til kommentar

Hva er problemet? Kreativitet eller rettskriving?

Kreativitet? JA!

lykke til ;) sjokolade er bra for kreativiteten ;)

Lenke til kommentar

SAYYY WHAAAT?

Nå var det vel heller snakk om engelsk, men norsken var ikke helt plettfri den heller :whistle:

Hun nevnte da vitterlig norsk også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...