Alliha Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du kan jo prøve deg som DJ Zoro Sama. Det er gøy Jeg liker ikke din type musikk, jeg liker å skrike til jeg mister stemmen og riste på huet til jeg får whiplash :!: tullebukk, House er det vakreste her på jord <3 Blant _mykje_ anna. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 EDIT: Jeg har "lappen" i å lære småunger og svømme, og jeg har livredningskurs Hvor mange småtroll var det da? Nå er det da bare 7 stykk på begge kursene, så det er aldri mer enn 6, siden noen bare er der én av gangene i uka. Men vi var 6 på første kurset, og bare 2 på andre. Jeg fikk 250kr for å si til to unger på 9-10 år hva de skulle gjøre Åh, ikke flere nei, fryktet 30+, innbiller meg at man ikke skal ha ansvar for mer enn 30 badende gjester pr.person Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du kan jo prøve deg som DJ Zoro Sama. Det er gøy Jeg liker ikke din type musikk, jeg liker å skrike til jeg mister stemmen og riste på huet til jeg får whiplash :!: tullebukk, House er det vakreste her på jord <3 Det er slikt du burde høre på http://open.spotify.com/user/mrluvpie/playlist/5PARNoa3JD0doelUmqiSFZ Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du kan jo prøve deg som DJ Zoro Sama. Det er gøy Jeg liker ikke din type musikk, jeg liker å skrike til jeg mister stemmen og riste på huet til jeg får whiplash :!: tullebukk, House er det vakreste her på jord <3 Det er slikt du burde høre på http://open.spotify.com/user/mrluvpie/playlist/5PARNoa3JD0doelUmqiSFZ nei det er denne du burde høre på! http://open.spotify.com/user/newklearr/playlist/7GoCipUh40xWFuFbog0ZRO Ikke sant Alfred? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har spilt gal i snart 30 år. Ingen har lagt merke til det enda. Er du snart 30? o_O Og jeg er ikke en gang den eldste brukeren her i tråden. (y) Kudos. viss du tar turen innom foto delen, så tror jeg du finner folk nesten opp i 60 :O Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er imponert over de på 50+ som holder seg oppdatert på data! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 De er her bare for småripsnerdene. Diskuterer krumkaker og hvor du får den billigste kaffen. Jævler! *riste på knyttneven* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ikke glem mokkabønner Demonfudge! Henger på et annet forum hvor det nesten bare er folk 30+ så det er vel ikke så uvanlig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 De er her bare for småripsnerdene. Diskuterer krumkaker og hvor du får den billigste kaffen. Jævler! *riste på knyttneven* lese i tråden over hva som irriterer folk mest, slik at de kan prøve ute i felte! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (y) Kudos. Kudos for hva? For å ha klart å bli så gammel? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (y) Kudos. Kudos for hva? For å ha klart å bli så gammel? Haha, ja! Neida. For å ikke skille deg nevneverdig ut, med annet enn at du har virket til å ha svært mye livsvisdom og erfaringer. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ikke glem mokkabønner Demonfudge! Hahaha, ja! Så arrangerer de møter der de snakker om hva de har gjort i løpet av den siste uken og hva som var bedre før. "Før hadde man bare vanlig kaffe, ikke denna kaffemoccalatten som alle ungene løper rundt med." "Barnebarnet mitt hører på sånn HUS, engelsk ræpp tror jeg det er. :(" "Jeg sparte 2,50 på å handle moccabønnene mine i Sverige. Fantastisk!" 3 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (y) Kudos. Kudos for hva? For å ha klart å bli så gammel? Haha, ja! Neida. For å ikke skille deg nevneverdig ut, med annet enn at du har virket til å ha svært mye livsvisdom og erfaringer. Hvis du mener kunnskap og erfaring om hvilke piller gjør hva, så har du helt rett. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 I dag hadde jeg engelsktentamen. I dag skulle jeg skrive fortelling på engelsk. I dag skrev jeg 4 setninger i fortellingen min. I dag har jeg unnagjort mitt værste tentamen noensinne. I morgen har jeg nynorsktentamen. I morgen skal jeg skrive fortelling på nynorsk. I morgen kommer jeg til å skrive svært lite. I morgen kommer jeg til å skrive svært lite fordi jeg ikke greier å skrive fortellinger. Jeg trenger virkelig tips. Seriøse tips. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) I dag hadde jeg engelsktentamen. I dag skulle jeg skrive fortelling på engelsk. I dag skrev jeg 4 setninger i fortellingen min. I dag har jeg unnagjort mitt værste tentamen noensinne. I morgen har jeg nynorsktentamen. I morgen skal jeg skrive fortelling på nynorsk. I morgen kommer jeg til å skrive svært lite. I morgen kommer jeg til å skrive svært lite fordi jeg ikke greier å skrive fortellinger. Jeg trenger virkelig tips. Seriøse tips. Nynorsk er ikke ensbetydende med å legge til -a bak alle ord og håpe at du får rett. Endret 25. november 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Var hele tentamenen din på 4 setninger? Once upon a time there was a man. This man was old. Because he was old, he died. When he died, no one cared. Type det? Endret 25. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 I dag hadde jeg engelsktentamen. I dag skulle jeg skrive fortelling på engelsk. I dag skrev jeg 4 setninger i fortellingen min. I dag har jeg unnagjort mitt værste tentamen noensinne. I morgen har jeg nynorsktentamen. I morgen skal jeg skrive fortelling på nynorsk. I morgen kommer jeg til å skrive svært lite. I morgen kommer jeg til å skrive svært lite fordi jeg ikke greier å skrive fortellinger. Jeg trenger virkelig tips. Seriøse tips. sex noveller alltid lett og skrive :O faktisk opplevd det, at de som skriver mest, ikke best. får best karakter :O Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Do liek me, skriv stilen dagen før, last opp på fronter, logg inn på maskinen på vanlig måte, ikke eksamenstingen, last ned stilen, bruk to timer på å rette opp og gjøre den bedre. LEVER! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Hos oss fikk vi valgmulighet til å skrive om: 1. En person som hadde betydd noe spesielt for hovedpersonen i fortellingen. 2. En fattig jente i London. 3. En hemmelighet. 4. Favorittmåneden til hovedpersonen. Jeg kunne ta bort de 3 første, det var ikke aktuelt. Greide ikke å skrive om det. Så jeg valgte den siste. Jeg skrev hvilken måned som var best, men så skulle jeg skrive videre. Og jeg måtte jo skrive noe? Så da begynte jeg å skrive hvorfor. Men følte det ble en faktatekst. Så hele tentamen gikk på trynet. Endret 25. november 2010 av n0O_o Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 sex noveller alltid lett og skrive :O faktisk opplevd det, at de som skriver mest, ikke best. får best karakter :O På min skole så er det om å gjøre å skrive kortest. Bedre med en kort og god fortelling, enn en lang og god fortelling, sier læreren min. Og nei, sex noveller vil jeg ikke skrive om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg