Abnormaxie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hva med alle sider med polske domenenavn? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hva med alle sider med polske domenenavn? Nei. Alle nettsider som ender på .pl Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Jæævla drittdag. Igår la jeg meg til en okei tid, og var fornøyd. Før jeg la meg, hadde jeg tendenser til hodepine og vondt i halsen. Fikk på grunn av det ikke sove. Jeg stod opp for å ta meg en paracet, og håpet på at smertene skulle gi seg. Men neida, tom for paracet. Så jeg sovnet ikke før i 4-tiden på morningen. Noe som igjen gjorde at jeg ikke hadde sjans til å komme meg på skolen idag. Når jeg omsider stod opp, var ikke ting noe bedre. Eneste var at faren min hadde vært i butikken og kjøpt paracet. Deretter blir det å sette med ned å jobbe med en rævpult fordypningsoppgave, og 2 filmanalyser. Når jeg skal ta en liten pause fra skolearbeidet.... lagger cod. wow nekter å patche. ingen online på sc2 som jeg kan game med. Faens drittdag. Og nå skal jeg spise dvassen pizza. Endret 25. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Boulevard Of Broken Dreams Da kan jeg den og Denne her burde by på noe fingerspilling. http://www.youtube.com/watch?v=yz_j7nVCJJ0 Beatles sin sang med samme navn versjon kan du ta i samme slengen og, begge to er gode sanger og gøy å spille Endret 25. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det gjør de absolutt ikke. Det er nemlig det jeg gjør nå. -_- Skaff deg vannseng. DEN holder seg varm i hele natta. (med mindre du tar ut strømmen) I know that. Jeg har sikla på vannseng i alle år, men jeg har verken råd eller plass til en. Irriterer meg fortsatt at mamma og pappa bytta ut vannsenga med en kontinentalmadrass-ting-seng. -_- Men til neste år, håper jeg på å skaffe meg stor nok bopel til at jeg kan ha vannseng. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Denne kyssesykeskiten tar livet av meg. Har hatt det i tre måneder nå, og det blir bare verre. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen som tør å gjette på hva det er? ( Svaret er ikke babyer. ) Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen som tør å gjette på hva det er? ( Svaret er ikke babyer. ) Marsipan? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Så man skal spise babyer ? Det der var bare en dårlig idè Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er det lov å bruke merkenavn som rekvisitta i musikkvideoer / film, eller må man søke om / betale for det? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Så man skal spise babyer ? Det der var bare en dårlig idè Marsipan, foruten dets vanlig bruksområde kan brukes til å enkelt forme objekter. Slik som vist på dette bildet: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fikk 500kroner for å jobbe i 1.5timer i dag Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Tilbake fra gitar øving Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 enda en dag i ensomhet ute på fyret Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fikk 500kroner for å jobbe i 1.5timer i dag Credz! Howto? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Lyst til å lære meg å spille Elgitar eller trommer Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Lyst til å lære meg å spille Elgitar eller trommer har du god eller super god koordinasjon? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Fikk 500kroner for å jobbe i 1.5timer i dag Credz! Howto? På jobb uten assistent. Sa til arbeidsgiver at jeg ikke ville ha ansvaret for 10 småunger i vannet alene. Med litt om og med sa jeg at jeg skulle gjøre det beste ut av det. Så sa ho at jeg skulle skrive opp 500kr på timelista istedet for de 200kr jeg skulle ha Vanlighvis er jeg assistenten, og en annen "leder". Vi lærer småunger (6-12år) å svømme EDIT: Jeg har "lappen" i å lære småunger og svømme, og jeg har livredningskurs Lyst til å lære meg å spille Elgitar eller trommer har du god eller super god koordinasjon? Vet ikke Endret 25. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg