Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg være helt ærlig så trodde jeg du var rundt 20 år, Svelemoe.

Alltid kjekt at folk får inntrykk av at eg ikkje er ein gjennomsnittleg "fjortiss."

Eller tenkte du at eg var 20 år, men med mental alder på linje med ein fjortis :whistle: ?

Men joda, hvordan gikk tentamen for deg? :)

Gjekk faktisk ganske så bra, hadde engelsktentamen og fekk skrive om "a famous person."

Eg hadde ikkje peiling på kven eg skulle skrive om, med tanke på at eg ikkje bryr meg den døyt om alle dei blasse kjendisane, og at eg ikkje veit så spesielt mykje om nokon berømte personar.

Men så kom eg på at The Stig er ganske så kjent, så eg skreiv om han. Heldigvis på data, slik at handskrifta ikkje trekkjer ned :innocent:

Eg kan vedde på at engelsktentamen er i eitt ord. Elendige nynorske ordbok for firefox.

Lenke til kommentar

Gud. Jeg dør her. Siden vi prater om skoleoppgaver og sånt. Fordypningsoppgave om Bokhandleren i Kabul, der jeg skal drøfte en gitt problemstilling (kulturmøte mellom mann og kvinne i det afghanske samfunn). Denne problemstillingen skal jeg drøfte, mens jeg setter den opp mot

a. Religion

b. Politikk

c. Hvordan heletsintrykk boken skaffet i media (belyser det med utgangspunkt med a. og b.).

Kunne vi ikke skrevet kåseri, artikkel, fortelling... eller bare NOE annet en en omfattende analyse av en bok jeg driter i? FML

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Jepp, helt likt.

Denne fordypningsoppgaven jeg syter om, har vi visst om i 3 uker. Jeg mangler fremdeles å lese omlag 50 sider. Starter fortsatt på analysearbeidet, dog. Den skal være ferdig innen 23.55 på mandag. Smart som jeg er, har jeg booket helgen full med tull - som jeg nå har lovet at jeg skal være med på.

Dessuten har jeg 2 filmanalyser på ~3-4 sider, som skal gjøres. Kun sett en av filmene. Fristen på den ene er utgått, og den andre skal også leveres på mandag.

Elsker livet.

On the upside: HAR FÅTT MEG JOBB! AT LAST!

Lenke til kommentar

Jeg har også fått meg jobb nå, tjener 130 kroner + helge og kveldstilegg. :)

Hva slags jobb har du, og hvor mye tjener du?

Edit:

God dag Jarmo! Noen som kallet på deg, eller tar du bare turen innom frivillig?

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Jobben min vil være provisjonsbasert. Kommer til å jobbe 3 ganger i uka fra 16-20. Under opplæringstiden, vil jeg tjene 125kr i grunnlønn. Etter dette vil det være mye opp til meg selv hvor mye jeg tjener. Altså, hvor mye jeg får til å selge.

Ifølge arbeidsgiveren varierte lønnen en del. De som tjener minst, tjener rundt 130kr mente han, mens de som selger aller mest - har en lønn på omlag 450kr timen. Så hvor mye jeg kommer til å tjene vet jeg ikke. Første arbeidsdag er på tirsdag :) Ikke noe helgearbeid, noe jeg digger.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg vil ikke jobbe mer. Noen her som har lestbokhandleren i kabul, og har veldig lyst til å skrive en analyse på 6-8 sider for meg? Veit det er noen der ute som er keene på å gjøre dette!

@n0O_o: Prøv More than Words - Extreme. Den skal visst nok være en grei sang å lære seg på gitar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...