Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Soft gun sniper rifle?? Hva kan man snipre med den?

Den lille plastikk kula har jo ikke akkurat så lang rekkevidde.

Det er 15 meter sikkerhetsavstand på de skikkelige airsoftsniperene. De har faktisk relativt grei rekkevidde. Ligg med en ghillie på deg og ingen ser deg. Og siden airsoft lager så lige lyd så er det vanskelig å avgjøre hvor det kommer fra også.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan faktisk "snipe" ganske langt med enkelte slike, vondt gjør det også.

Hmm. Kanskje man skulle begynt med airsoft igjen. Regner med det må være minst EN seriøs klubb her i bergensområdet.

Ja, kanskje ikke så dumt. Airsoft er artig det, du kan jo sjekke på airsoftguns.info f.eks

sniper

backup

også hatt sikte og reim på rifla og et lårhylster til mp7 + ekstra magasiner :3 :3

*edit* kim, man får tak i tyngre kuler ;)

Ah, det var noen fete airsoft-rifler ; ) Nestn som det gir en liten orgasme av å ha hatt dem..

Lenke til kommentar

Det er 15 meter sikkerhetsavstand på de skikkelige airsoftsniperene. De har faktisk relativt grei rekkevidde. Ligg med en ghillie på deg og ingen ser deg. Og siden airsoft lager så lige lyd så er det vanskelig å avgjøre hvor det kommer fra også.

det tenkte jeg også, men problemet da er hvis noen andre "camper" like mye, derfor mp7-epicness som backup :b

Lenke til kommentar

det tenkte jeg også, men problemet da er hvis noen andre "camper" like mye, derfor mp7-epicness som backup :b

Selvsagt må man ha backup. Men i alle seriøse spill så begrenser man jo også selvsagt antallet snipere.

Hadde vært moro å komme seg på Operation Pinky eller Berget neste år forresten.

Lenke til kommentar

Ja, det hadde det. Akkurat nå må jeg bare bygge opp kitet mitt mer først. Har en ACU-uniform, beretta m9 softgun (springfjær <.<) en russisk stridsvest, sånn norsk ørken camo balacava eller hvordan det skrives - samt en ødelagt ak-47, liten, svart. Planen er å kjøpe en ACU digitalcamo stridsvest, hansker, briller, hjelm også videre + en multicam uniform, samt kanskje en m4 softgun.

Lenke til kommentar

Ja, det hadde det. Akkurat nå må jeg bare bygge opp kitet mitt mer først. Har en ACU-uniform, beretta m9 softgun (springfjær <.<) en russisk stridsvest, sånn norsk ørken camo balacava eller hvordan det skrives - samt en ødelagt ak-47, liten, svart. Planen er å kjøpe en ACU digitalcamo stridsvest, hansker, briller, hjelm også videre + en multicam uniform, samt kanskje en m4 softgun.

lag norsk kit isteden, kjøp H&K416! :3

Lenke til kommentar

Ja, kanskje ikke så dumt. Men så er det penger,penger. får riktignok snart en norsk m04 uniform, men den kan jeg ikke bruke på airsoft <.<

Lenke til kommentar

Ja, kanskje ikke så dumt. Men så er det penger,penger. får riktignok snart en norsk m04 uniform, men den kan jeg ikke bruke på airsoft <.<

gassdreven h&k416 :3

Lenke til kommentar

Kanskje man må pakke frem luftpistolen å skyte litt på utlendingene her :devil:

Nei huff nå var jeg litt stygg..

skaut med selv i hånda med luftpistol en gang. Ikke veldig godt. har også blitt skutt i beinet med gevær dusten skulle treffe meg i ræva.

jeg klarte og skyte meg selv tre ganger i fingeren med paintball, glemte den jævla sikringen >_>

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...