L4r5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Soft gun sniper rifle?? Hva kan man snipre med den? Den lille plastikk kula har jo ikke akkurat så lang rekkevidde. Det er 15 meter sikkerhetsavstand på de skikkelige airsoftsniperene. De har faktisk relativt grei rekkevidde. Ligg med en ghillie på deg og ingen ser deg. Og siden airsoft lager så lige lyd så er det vanskelig å avgjøre hvor det kommer fra også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg skal skyte med Ak47, Bazooka, kaste håndgranater og skyte med Beretta til sommeren. Beat that. Tenkt å skyte på farm animals eller? Tror nok ikke det. De folka er så syke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Soft gun sniper rifle?? Hva kan man snipre med den? Den lille plastikk kula har jo ikke akkurat så lang rekkevidde. Man kan faktisk "snipe" ganske langt med enkelte slike, vondt gjør det også. Hmm. Kanskje man skulle begynt med airsoft igjen. Regner med det må være minst EN seriøs klubb her i bergensområdet. Ja, kanskje ikke så dumt. Airsoft er artig det, du kan jo sjekke på airsoftguns.info f.eks sniper backup også hatt sikte og reim på rifla og et lårhylster til mp7 + ekstra magasiner :3 :3 *edit* kim, man får tak i tyngre kuler Ah, det var noen fete airsoft-rifler ; ) Nestn som det gir en liten orgasme av å ha hatt dem.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Soft gun sniper rifle?? Hva kan man snipre med den? Den lille plastikk kula har jo ikke akkurat så lang rekkevidde. Det er 15 meter sikkerhetsavstand på de skikkelige airsoftsniperene. De har faktisk relativt grei rekkevidde. Ligg med en ghillie på deg og ingen ser deg. Og siden airsoft lager så lige lyd så er det vanskelig å avgjøre hvor det kommer fra også. det tenkte jeg også, men problemet da er hvis noen andre "camper" like mye, derfor mp7-epicness som backup :b Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg skal skyte med Ak47, Bazooka, kaste håndgranater og skyte med Beretta til sommeren. Beat that. Tenkt å skyte på farm animals eller? Tror nok ikke det. De folka er så syke. Ja, blei litt forundra når du sa at ein kan betale ekstra for farm animals :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ingenting slår ekte våpen, både når det gjelder virkelighetsfølelse og den mektige følelsen av frykt du føler når du står der skarpladet opp til halsen med en AG3. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja, det er sant. Men airsoft er også ganske artig, nesten det nærmeste en kommer og leke krig Har selv holdt og skal skyte med AG en del i januar. Blir sikkert skøy. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg skal skyte med Ak47, Bazooka, kaste håndgranater og skyte med Beretta til sommeren. Beat that. Tenkt å skyte på farm animals eller? Tror nok ikke det. De folka er så syke. Ja, blei litt forundra når du sa at ein kan betale ekstra for farm animals :/ http://www.youtube.com/watch?v=Tqboc8gXmjc You have money you shoot cow no problem! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Å bli skutt i låret av luftpistol ladet med barnåler gjør vondt Fikk en ladning med rognebær i trynet når jeg kom susende med tempoen min, forbanna fjott kompis man har. Tryna jo nå så jævlig da, kun i shorts. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 det tenkte jeg også, men problemet da er hvis noen andre "camper" like mye, derfor mp7-epicness som backup :b Selvsagt må man ha backup. Men i alle seriøse spill så begrenser man jo også selvsagt antallet snipere. Hadde vært moro å komme seg på Operation Pinky eller Berget neste år forresten. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 fjør pistoler har jeg aldri likt, ødelegger virkelighets følelsen :/ Jepp. Bruker de veldig lite. Var bare sånn billigskrap. De to andre er gassdrevne og så "raslistiske" som mulig, både på vekt og rekyl. 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja, det hadde det. Akkurat nå må jeg bare bygge opp kitet mitt mer først. Har en ACU-uniform, beretta m9 softgun (springfjær <.<) en russisk stridsvest, sånn norsk ørken camo balacava eller hvordan det skrives - samt en ødelagt ak-47, liten, svart. Planen er å kjøpe en ACU digitalcamo stridsvest, hansker, briller, hjelm også videre + en multicam uniform, samt kanskje en m4 softgun. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja, det hadde det. Akkurat nå må jeg bare bygge opp kitet mitt mer først. Har en ACU-uniform, beretta m9 softgun (springfjær <.<) en russisk stridsvest, sånn norsk ørken camo balacava eller hvordan det skrives - samt en ødelagt ak-47, liten, svart. Planen er å kjøpe en ACU digitalcamo stridsvest, hansker, briller, hjelm også videre + en multicam uniform, samt kanskje en m4 softgun. lag norsk kit isteden, kjøp H&K416! :3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kanskje man må pakke frem luftpistolen å skyte litt på utlendingene her Nei huff nå var jeg litt stygg.. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja, det hadde det. Akkurat nå må jeg bare bygge opp kitet mitt mer først. Har en ACU-uniform, beretta m9 softgun (springfjær <.<) en russisk stridsvest, sånn norsk ørken camo balacava eller hvordan det skrives - samt en ødelagt ak-47, liten, svart. Planen er å kjøpe en ACU digitalcamo stridsvest, hansker, briller, hjelm også videre + en multicam uniform, samt kanskje en m4 softgun. lag norsk kit isteden, kjøp H&K416! :3 Ja, kanskje ikke så dumt. Men så er det penger,penger. får riktignok snart en norsk m04 uniform, men den kan jeg ikke bruke på airsoft <.< Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kanskje man må pakke frem luftpistolen å skyte litt på utlendingene her Nei huff nå var jeg litt stygg.. skaut med selv i hånda med luftpistol en gang. Ikke veldig godt. har også blitt skutt i beinet med gevær dusten skulle treffe meg i ræva. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja, det hadde det. Akkurat nå må jeg bare bygge opp kitet mitt mer først. Har en ACU-uniform, beretta m9 softgun (springfjær <.<) en russisk stridsvest, sånn norsk ørken camo balacava eller hvordan det skrives - samt en ødelagt ak-47, liten, svart. Planen er å kjøpe en ACU digitalcamo stridsvest, hansker, briller, hjelm også videre + en multicam uniform, samt kanskje en m4 softgun. lag norsk kit isteden, kjøp H&K416! :3 Ja, kanskje ikke så dumt. Men så er det penger,penger. får riktignok snart en norsk m04 uniform, men den kan jeg ikke bruke på airsoft <.< gassdreven h&k416 :3 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kanskje man må pakke frem luftpistolen å skyte litt på utlendingene her Nei huff nå var jeg litt stygg.. skaut med selv i hånda med luftpistol en gang. Ikke veldig godt. har også blitt skutt i beinet med gevær dusten skulle treffe meg i ræva. jeg klarte og skyte meg selv tre ganger i fingeren med paintball, glemte den jævla sikringen >_> Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 får riktignok snart en norsk m04 uniform, men den kan jeg ikke bruke på airsoft <.> Ta av flagget så går det nok bra! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Legger bare denne igjen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg