Mikkel™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Neeei ! Men du vet han buss-sjåføren fra Brannmannsam dubben til Lasse og Trygve som kauker "JÆVLA DRITTUNGEEER! DERE SKAL FAEN MEG VISE MEG RESPEKT IKKE SANT" etter de unga som kaller han pedofil. Det har jeg som meldingslyd. Eller, alt unntatt det siste da. Bare "Jævla drittungeer!". Lurer på om jeg skal ta meg en tur på toys 'r us i Trondheim, vrenge volumet på max og få noen til å sende meg melding Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fikk det til når jeg fjernet mellomrommene! Fornøyd nå? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nå fungerer den finfint. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 skitten! var i møte Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Neeei ! Men du vet han buss-sjåføren fra Brannmannsam dubben til Lasse og Trygve som kauker "JÆVLA DRITTUNGEEER! DERE SKAL FAEN MEG VISE MEG RESPEKT IKKE SANT" etter de unga som kaller han pedofil. Det har jeg som meldingslyd. Eller, alt unntatt det siste da. Bare "Jævla drittungeer!". Lurer på om jeg skal ta meg en tur på toys 'r us i Trondheim, vrenge volumet på max og få noen til å sende meg melding Meldingslyden min er lyden du får når du spretter frem mynter i Super Mario. PLING. Ringetonen min er derimot åpningsriffet i Paradigm Shift av Liquid Tension Experiment ( ). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=z0_nuvPKIi8 Awesome! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nå fungerer den finfint. Ja nå begynner det å bli fancy her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Skal jeg sette på en episode til av Andromeda, skal jeg fappe eller skal jeg spille Fallout: New Vegas? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Neeei ! Men du vet han buss-sjåføren fra Brannmannsam dubben til Lasse og Trygve som kauker "JÆVLA DRITTUNGEEER! DERE SKAL FAEN MEG VISE MEG RESPEKT IKKE SANT" etter de unga som kaller han pedofil. Det har jeg som meldingslyd. Eller, alt unntatt det siste da. Bare "Jævla drittungeer!". Lurer på om jeg skal ta meg en tur på toys 'r us i Trondheim, vrenge volumet på max og få noen til å sende meg melding Meldingslyden min er lyden du får når du spretter frem mynter i Super Mario. PLING. Ringetonen min er derimot åpningsriffet i Paradigm Shift av Liquid Tension Experiment ( ). Meldingstone: learn spell fra zelda og ringetone er Fairy flying lyden fra begynnelsen av OOT Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hørt om å plukke opp glass med kost eller papir? Ja jo har hørt om det, men tenkte at jeg ikke trengte Klarte forresten akkurat å trø en glassbite i foten. Tror jeg bare holder senga i dag så man slipper å skade seg mere. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=z0_nuvPKIi8 Awesome! OK det var SYKT! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Skal jeg sette på en episode til av Andromeda, skal jeg fappe eller skal jeg spille Fallout: New Vegas? Se sesong 4 av Dexter på nytt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Se sesong 4 av Dexter på nytt? Ikke enda Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/finsknorsk-julenissehorror-klar-for-kinolerretet-3349805.html Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvordan lager man gjær? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Den dyrkes som all annen sopp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=z0_nuvPKIi8 Awesome! That was wicked sick. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Digga det når de smeltet den bolten eller hva det var. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvordan lager man gjær? Hvorfor ikke kjøpe det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fordi han er interessert i hvordan ting fungerer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg