Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sovne på toget, og måtte gå av en stasjon etter er litt kjipt kl 12 midt på natten. Heldigvis fikk jeg stoppet en buss langs veien som gladelig tok meg med tilbake, selv om den egentlig ikke var i rute lenger. Det FINNES faktisk koselige bussjåfører der ute. De gjør hverdagen min lysere, og en smule enklere. <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føkk føkk føkk, er ikke umulig at det har forsvunnet et par hundre CD-er på siste flytterunden min =/

O.o oi. hvordan har du greid det?

år håpe du bare har lagt dem på et lurt sted å finner dem snart ^_^

Veit ikke, har forsvunnet mellom Sarpsborg, Knapstad, Oslo og Oslo.. Er ihvertfall en kasse med CD-er, antagelig to. Irriterende. Skal gjøre litt detektivarbeid i morra og se om noen veit noe. Håper virkelig jeg finner igjen kassene, for dette er ganske kjipt :p

Lenke til kommentar

Føkk føkk føkk, er ikke umulig at det har forsvunnet et par hundre CD-er på siste flytterunden min =/

O.o oi. hvordan har du greid det?

år håpe du bare har lagt dem på et lurt sted å finner dem snart ^_^

Veit ikke, har forsvunnet mellom Sarpsborg, Knapstad, Oslo og Oslo.. Er ihvertfall en kasse med CD-er, antagelig to. Irriterende. Skal gjøre litt detektivarbeid i morra og se om noen veit noe. Håper virkelig jeg finner igjen kassene, for dette er ganske kjipt :p

Du har sikkert bare glemt dem i en av dine forsje hjem skal du se ^_^

Lenke til kommentar

Finnes det noen måter å fjerne tråder jeg har skrevet eller postet i, helt fra profilen. At det ikke er mulig å finne den gjennom meg, med mindre man snubler over posten?

Det er nok ikke mulig, nei. Eneste teknisk mulige løsning er å fjerne innleggene dine fra de aktuelle trådene.

Hvis vi tenker på det samme da? Ikke "Mine innlegg"-siden, men listen over alle dine innlegg og tråder?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...