MrBjoern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Sovne på toget, og måtte gå av en stasjon etter er litt kjipt kl 12 midt på natten. Heldigvis fikk jeg stoppet en buss langs veien som gladelig tok meg med tilbake, selv om den egentlig ikke var i rute lenger. Det FINNES faktisk koselige bussjåfører der ute. De gjør hverdagen min lysere, og en smule enklere. <3 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Noen som kan si meg hvor mange profilvisninger jeg har nå? 840. Hvordan finner jeg ut sånt? Og noen som vet gjennomsnittet per dag? EDIT: Fant det ut nå, dumt spørsmål Endret 24. november 2010 av n0O_o Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Si meg, var det en dobbeltpost du hadde nå? Hva snakker du om? Jeg tror du ser dobbelt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva snakker du om? Jeg tror du ser dobbelt. Loggen sier at du siterte to ganger! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva snakker du om? Jeg tror du ser dobbelt. Loggen sier at du siterte to ganger! Loggen lyver! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Loggen lyver! Pfft. Tok deg der ja! Du har det med å dobbeltposte. Er ikke lett nei.. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ny midlertidlig avatar til juleavataren kommer, was it cool enough? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Pfft. Tok deg der ja! Du har det med å dobbeltposte. Er ikke lett nei.. Det er ikke min feil at det etter oppdateringen er mulig så enkelt å dobbeltposte. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Satt og snakket med noen kompiser om turen til Hovefestivalen i sommer. Og det gjorde meg kjempegira på neste års festival. Ai ai, gleder meg så fryktelig mye. Can't wait!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Føkk føkk føkk, er ikke umulig at det har forsvunnet et par hundre CD-er på siste flytterunden min =/ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Finnes det noen måter å fjerne tråder jeg har skrevet eller postet i, helt fra profilen. At det ikke er mulig å finne den gjennom meg, med mindre man snubler over posten? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er trøtt etter en lang dag... God natt og The Game Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 "The Game" er så sinnsykt teit at jeg ikke har ord. Har flere personer i klassen min som sitter og sier opptil flere ganger om dagen, "ÅNEI JEG TAPTE". Dette er VG3 det er snakk om... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 ny midlertidlig avatar til juleavataren kommer, was it cool enough? Gief juleavatar nå! D: Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Føkk føkk føkk, er ikke umulig at det har forsvunnet et par hundre CD-er på siste flytterunden min =/ O.o oi. hvordan har du greid det? år håpe du bare har lagt dem på et lurt sted å finner dem snart ^_^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Føkk føkk føkk, er ikke umulig at det har forsvunnet et par hundre CD-er på siste flytterunden min =/ O.o oi. hvordan har du greid det? år håpe du bare har lagt dem på et lurt sted å finner dem snart ^_^ Veit ikke, har forsvunnet mellom Sarpsborg, Knapstad, Oslo og Oslo.. Er ihvertfall en kasse med CD-er, antagelig to. Irriterende. Skal gjøre litt detektivarbeid i morra og se om noen veit noe. Håper virkelig jeg finner igjen kassene, for dette er ganske kjipt Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Føkk føkk føkk, er ikke umulig at det har forsvunnet et par hundre CD-er på siste flytterunden min =/ O.o oi. hvordan har du greid det? år håpe du bare har lagt dem på et lurt sted å finner dem snart ^_^ Veit ikke, har forsvunnet mellom Sarpsborg, Knapstad, Oslo og Oslo.. Er ihvertfall en kasse med CD-er, antagelig to. Irriterende. Skal gjøre litt detektivarbeid i morra og se om noen veit noe. Håper virkelig jeg finner igjen kassene, for dette er ganske kjipt Du har sikkert bare glemt dem i en av dine forsje hjem skal du se ^_^ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Finnes det noen måter å fjerne tråder jeg har skrevet eller postet i, helt fra profilen. At det ikke er mulig å finne den gjennom meg, med mindre man snubler over posten? Det er nok ikke mulig, nei. Eneste teknisk mulige løsning er å fjerne innleggene dine fra de aktuelle trådene. Hvis vi tenker på det samme da? Ikke "Mine innlegg"-siden, men listen over alle dine innlegg og tråder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg