nO0_o Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Veit ikkje, fekk eit hefte på størrelse med bibelen. Oppgåvene skulle ha utgangspunkt i heftet, gudane veit kva det skal bety :/ Så ille er det ikke her Her er mitt klageinnlegg. Noen som vil gi noen synspunkter? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Engelsk tentamen i morgen.... Me too Aha, skrive fortelling? Veit ikkje, fekk eit hefte på størrelse med bibelen. Oppgåvene skulle ha utgangspunkt i heftet, gudane veit kva det skal bety :/ si på heftet står det at du skal skrive en stil om unge og fest så kan det hende du skal skrive om eldre og fest eller unge og avhold? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det betyr at du bør lese heftet på forhånd, da oppgavene er lettere å svare på dersom du har dette bakgrunnsstoffet. Of course, las gjennom heile heftet grundig på skulen. Men det er fortsatt usikkert nøyaktig kva oppgåver det blir. Skrive ein artikkel/kåseri/forteljing osv. med utgangspunkt i heftet? Svare på spørsmål frå heftet? Eller kanskje skrive ein stil som ikkje har noko med heftet å gjere. Læraren vår var sjølvsagt sjuk i dag, og vikaren hadde ikkje peiling. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det betyr at du bør lese heftet på forhånd, da oppgavene er lettere å svare på dersom du har dette bakgrunnsstoffet. Of course, las gjennom heile heftet grundig på skulen. Men det er fortsatt usikkert nøyaktig kva oppgåver det blir. Skrive ein artikkel/kåseri/forteljing osv. med utgangspunkt i heftet? Svare på spørsmål frå heftet? Eller kanskje skrive ein stil som ikkje har noko med heftet å gjere. Læraren vår var sjølvsagt sjuk i dag, og vikaren hadde ikkje peiling. Da jeg hadde tentamen i niendeklasse var det rundt 10 oppgave å velge mellom, i forskjellige sjangrer og vinklinger. Jeg skrev kåseri, naboen skrev artikkel, noen skrev eventyr, osv. Hvilket tema er det? Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Veit ikkje, fekk eit hefte på størrelse med bibelen. Oppgåvene skulle ha utgangspunkt i heftet, gudane veit kva det skal bety :/ Så ille er det ikke her Her er mitt klageinnlegg. Noen som vil gi noen synspunkter? det der var ille... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det betyr at du bør lese heftet på forhånd, da oppgavene er lettere å svare på dersom du har dette bakgrunnsstoffet. Of course, las gjennom heile heftet grundig på skulen. Men det er fortsatt usikkert nøyaktig kva oppgåver det blir. Skrive ein artikkel/kåseri/forteljing osv. med utgangspunkt i heftet? Svare på spørsmål frå heftet? Eller kanskje skrive ein stil som ikkje har noko med heftet å gjere. Læraren vår var sjølvsagt sjuk i dag, og vikaren hadde ikkje peiling. Da jeg hadde tentamen i niendeklasse var det rundt 10 oppgave å velge mellom, i forskjellige sjangrer og vinklinger. Jeg skrev kåseri, naboen skrev artikkel, noen skrev eventyr, osv. Hvilket tema er det? Variert. 4 kapittel, eller alternativ, ser det ut til. Vi hadde litt det same opplegget i fjor. Men då var det dårlige og få stiloppgåver og lite tid til å skrive stilen pga mange oppgåver om innhaldet i heftet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Veit ikkje, fekk eit hefte på størrelse med bibelen. Oppgåvene skulle ha utgangspunkt i heftet, gudane veit kva det skal bety :/ Så ille er det ikke her Her er mitt klageinnlegg. Noen som vil gi noen synspunkter? Sutring, og er det noe vi har for mye av i den norske skolen, er det sutrete elever. Endret 24. november 2010 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Siste lufting unnagjort Skal slappe av med noen pils og litt tv før man skal legge seg med bedbugsan. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Huff da Ryktet mitt er borte vekk Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Veit ikkje, fekk eit hefte på størrelse med bibelen. Oppgåvene skulle ha utgangspunkt i heftet, gudane veit kva det skal bety :/ Så ille er det ikke her Her er mitt klageinnlegg. Noen som vil gi noen synspunkter? Sutring, og er det noe vi har for mye av i den norske skolen, er det sutrete elever. + Umotiverte og dårlige lærere! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Huff da Ryktet mitt er borte vekk Har du mistet rykte eller hva mener du? Jeg har mine i behold enda. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 I dag har min bestevennine bursdag! Gratulerer til deg! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 I dag har min bestevennine bursdag! Gratulerer til deg! Takk! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Huff da Ryktet mitt er borte vekk Har du mistet rykte eller hva mener du? Jeg har mine i behold enda. Jeg liker ikke å gjøre dette, men.. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen som kan si meg hvor mange profilvisninger jeg har nå? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Huff da Ryktet mitt er borte vekk Har du mistet rykte eller hva mener du? Jeg har mine i behold enda. Jeg liker ikke å gjøre dette, men.. *facepalm* Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen som kan si meg hvor mange profilvisninger jeg har nå? 840. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen som kan si meg hvor mange profilvisninger jeg har nå? Du kan trykke på profilen din og finne det ut selv? Tweetdeck funker ikke, julen i år kommer til å suge, folk vil snakke med meg om ting jeg faktisk ikke vil snakke om i det hele tatt, og jeg vil egentlig bare gå og legge meg akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg liker ikke å gjøre dette, men.. Si meg, var det en dobbeltpost du hadde nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg