Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør man når man ikke finner noen å reise med?

Reiser man alene? Finner man folk på nett, går helt fint med random folk for min del. Det er en del av opplevelsen.

Drømmer om å reise sammenhendende fra litt ut i mai til slutten av august sånn ca. :yes:

i'm in så lenge vi er innom ibiza :fun:

Mehh... ser ikke noe grunn til å dra dit egentlig.

Første som slo meg var igjennom europa, midtøsten og ende opp i asia med bakketransport.

Eventuelt Afrika, har bare på følelsen at det er minst like risky som å reise igjennom midtøsten.

Noen som vet hvordan det er å komme igjennom Iran for tiden? :innocent: (ellers så man man igjennom 5 tidligre sovietland alle med etterllerannet-stan)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hva gjør man når man ikke finner noen å reise med?

Reiser man alene? Finner man folk på nett, går helt fint med random folk for min del. Det er en del av opplevelsen.

Drømmer om å reise sammenhendende fra litt ut i mai til slutten av august sånn ca. :yes:

i'm in så lenge vi er innom ibiza :fun:

Mehh... ser ikke noe grunn til å dra dit egentlig.

Første som slo meg var igjennom europa, midtøsten og ende opp i asia med bakketransport.

Eventuelt Afrika, har bare på følelsen at det er minst like risky som å reise igjennom midtøsten.

Noen som vet hvordan det er å komme igjennom Iran for tiden? :innocent: (ellers så man man igjennom 5 tidligre sovietland alle med etterllerannet-stan)

jeg ser en grunn til og dra dit, House musikk og vakre kvinner! :D

- meh. En posta filmen før meg. DAM U!

i am Speedy Gonzales! :cool:

Lenke til kommentar

Engelsk tentamen i morgen....

Me too :(

Aha, skrive fortelling? :dontgetit:

Veit ikkje, fekk eit hefte på størrelse med bibelen. Oppgåvene skulle ha utgangspunkt i heftet, gudane veit kva det skal bety :/

Det betyr at du bør lese heftet på forhånd, da oppgavene er lettere å svare på dersom du har dette bakgrunnsstoffet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...