Deadmau5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 EAT DA POPO Smear da poo poo all over the face! Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=QIGCp1_JrGY&feature=related Cant stop watching! XD jeg postet den får ikke så lenge siden men den er så fun at jeg må poste igjen 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) - meh. En posta filmen før meg. DAM U! Endret 24. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Her er filmen, om dere ikke vet hva jeg prater om: ahaha, vi posta samtidlig XD Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Hva gjør man når man ikke finner noen å reise med? Reiser man alene? Finner man folk på nett, går helt fint med random folk for min del. Det er en del av opplevelsen. Drømmer om å reise sammenhendende fra litt ut i mai til slutten av august sånn ca. i'm in så lenge vi er innom ibiza Mehh... ser ikke noe grunn til å dra dit egentlig. Første som slo meg var igjennom europa, midtøsten og ende opp i asia med bakketransport. Eventuelt Afrika, har bare på følelsen at det er minst like risky som å reise igjennom midtøsten. Noen som vet hvordan det er å komme igjennom Iran for tiden? (ellers så man man igjennom 5 tidligre sovietland alle med etterllerannet-stan) Endret 24. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva gjør man når man ikke finner noen å reise med? Reiser man alene? Finner man folk på nett, går helt fint med random folk for min del. Det er en del av opplevelsen. Drømmer om å reise sammenhendende fra litt ut i mai til slutten av august sånn ca. i'm in så lenge vi er innom ibiza Mehh... ser ikke noe grunn til å dra dit egentlig. Første som slo meg var igjennom europa, midtøsten og ende opp i asia med bakketransport. Eventuelt Afrika, har bare på følelsen at det er minst like risky som å reise igjennom midtøsten. Noen som vet hvordan det er å komme igjennom Iran for tiden? (ellers så man man igjennom 5 tidligre sovietland alle med etterllerannet-stan) jeg ser en grunn til og dra dit, House musikk og vakre kvinner! - meh. En posta filmen før meg. DAM U! i am Speedy Gonzales! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Det er kun en House som er bra (you know who) + at vakre kvinner har du minst like stor sjanse for å finne her. Endret 24. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Digg med årets første kopp gløgg Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 satt meg på tg køen nå, i hope i gotz a ticket. jeg klarte det i fjor og meldte meg inn på ganske likt tidspungt men i am not sure. do u tk i am going t gt tickets? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Engelsk tentamen i morgen.... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 En idé å legge seg da, kanskje Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 I miss taking english lessons :< Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 En idé å legge seg da, kanskje Nei Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Engelsk tentamen i morgen.... Me too Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Engelsk tentamen i morgen.... Me too Aha, skrive fortelling? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Digg med årets første kopp gløgg Gløgg == Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Engelsk tentamen i morgen.... Me too Aha, skrive fortelling? Veit ikkje, fekk eit hefte på størrelse med bibelen. Oppgåvene skulle ha utgangspunkt i heftet, gudane veit kva det skal bety :/ Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Engelsk tentamen i morgen.... Me too Aha, skrive fortelling? Veit ikkje, fekk eit hefte på størrelse med bibelen. Oppgåvene skulle ha utgangspunkt i heftet, gudane veit kva det skal bety :/ Det betyr at du bør lese heftet på forhånd, da oppgavene er lettere å svare på dersom du har dette bakgrunnsstoffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg