Mchansern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Forslag: Lån en bok i fem min og ta kopier. Da kan du øve hjemme, på skolen eller hvor enn du er... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Har gjort det noe annet jeg har gjort er å sende klagebrev til fylket Endret 24. november 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hmm, burde sende en mai til fylket også. Skolen har sagt at vi får bruke PCene våre til personlig bruk, men vi får anmerking for å ha noe annet enn skolens egne programmer Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er det skolens PCer ? De kan jo ikke sjekke etter "ulovlige" programmer hvis det er din PC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det er skole PCene, vi betaler 870 per skoleår for de, det er fylket som eier de. Skolen min skriver på hjemmesiden at de følger fylkets regler, men de gir oss masse regler som ikke er beskrevet i fylkets reglement. Vi er den eneste skolen hvor man får anmerking for å ha egne programmer Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hmm, burde sende en mai til fylket også. Skolen har sagt at vi får bruke PCene våre til personlig bruk, men vi får anmerking for å ha noe annet enn skolens egne programmer Da hadde jeg fått mange anmerkninger, gitt. Men på min skole er det bare førsteklassingene som har det slik. Vi tredjeklassinger og andreklassinger kan ha hvilke programmer vi vil, nesten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvor får man tak i IP-styrte strømuttak? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hmm, burde sende en mai til fylket også. Skolen har sagt at vi får bruke PCene våre til personlig bruk, men vi får anmerking for å ha noe annet enn skolens egne programmer vi kunne ha hva vi ville, så lenge det var på den private brukeren Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Poff, sa strømforsyningen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Poff, sa strømforsyningen Kom all røyken på en gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vi skal egentlig få lov vi også, andre og tredje-klassingene får ikke ha egne programmer. Men siden skolen har en sugen 20/20 linje på deling mellom 400 personer, så skaper folkene som bruker spotify og videosamtaler på skype problemer Og med de ubrukelige IT-ansvarlige vi har på skolen. Det er vel mulig å blokkere portene på skolenettverket... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) På min skole får vi en grov anmerkning, utestengelse fra nettverket på 2 måneder og brev hjem. Går på VGS Og dette som følger av at vi belaster nettet betydelig :!: Endret 24. november 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 husker når de skulle gjøre vedlikehold på nettet på gamle skolen min, det resulterte i at alle porter ble åpnet og alle lastet men veldig få seeder jo, så jeg hadde helt sin syk høy opplasting Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vi skal egentlig få lov vi også, andre og tredje-klassingene får ikke ha egne programmer. Men siden skolen har en sugen 20/20 linje på deling mellom 400 personer, så skaper folkene som bruker spotify og videosamtaler på skype problemer Og med de ubrukelige IT-ansvarlige vi har på skolen. Det er vel mulig å blokkere portene på skolenettverket... Ah, memories. Hvordan de blokket youtube og facebook og nettby, og vi omgikk blokkeringene fortere enn de kom opp ved å skrive inn andre landskoder i adressefeltet, og styre med innstillingene for nettleserne og IP, tror jeg. Vi gjorde vel alt som gikk an. Vi måtte logge på facebook på nytt for hver link vi trykket på, og det låste seg stadig vekk, og scripting og bilder blir helt fucked, men FACEBOOK skulle vi ha ja. Selv om alle var på skolen og ingenting morsomt skjedde på Face likevel. Good old times Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vi får ikke til å instalere programmer på vår skolepc, eller da må vi ha et passord og brukernavn vi ikke har. Men jeg har skaffet meg skype og spotify gjennom minnebrikke Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vi får ikke til å instalere programmer på vår skolepc, eller da må vi ha et passord og brukernavn vi ikke har. Men jeg har skaffet meg skype og spotify gjennom minnebrikke Trist mener det seriøst, kjekt å ha slikt i de korte friminuttene Sant! Angrer ikke, bruker det heletiden. M I Motsetning til andre skoler har ikke skolen sperret facebook til oss Facebook Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Https://www.facebook.com har hjulpet oss veldig Men er det ikke mulig å bare blokkere portene til skype og spotify på serverene? Problem solved... Endret 24. november 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Funket ikke og laste ned skype og spotify på pcen men hvis du har har det på en minnebrikke og drar det innpå pcen så funket det Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen som vet forskjellen på nervesaignaler og hormonsignaler? Gjerne nevn flere ting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Woo! Jesus on Extasy-CD-ene jeg bestilte i mai kom i posten i dag! Sammen med litt merch. ^^ En lighter, et armband og et jakkemerke. Sier meg fornøyd, jeg. Spesielt siden jeg nå har Rock Band 3 + keyboard også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg