Balli Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) det norske postsystemet eier ikke hurtighet da >_> si ups, de kan få en pakke fra nederland til døra mi på samme tid som posten bruker fra sandefjord. *edit* jeg bor 45min kjøre fra sandefjord Endret 24. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hjemme fra universitet igjen. \o/ Ute er det atskillige minusgrader og vinden uler som besatt. Tror det blir en innekveld på meg, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Mens jeg sov 12 timer og våkna i sted. Glad jeg ikke skulle noe spesielt. Jeg husker også at jeg var våken da vekkerklokkene ringte, fordi det var så forbanna kaldt at jeg gikk og skrudde av dem, tok på meg ullsokker og stillongs og gikk og la meg igjen. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ahh, langhelg på meg da, fri resten av uka ^^ men må rydde rommet, ser ut som et bomba horehus her inne... Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 1) Jenta må gå gjennom ufattelig mye psykisk 2) Jenta må, pga du var så klok og ikke brukte kondom, ta et valg 3) Hun har nå tatt et valg. Jævlig heldig for deg, jævlig uheldig for henne. Hvorfor? Jo, fordi angrepille føkker kroppens kjemi bragreit, igjen, fordi du var så tøff og ikke brukte kondom. som. Som jente vil jeg ikke si det er så ufattelig mye psykisk å gå gjennom, annet enn litt stress. Men så lenge man ikke ER på tjukka, og fortsatt kan hindre det med en pille, synes ikke jeg det er noe vanskelig valg å ta akkurat. MEN, angrepille er ikke akkurat tur på tivoli, og det er veldig uheldig for kroppen å bruke det gjentatte ganger, spesielt om man ikke i utgangspunktet bruker P-piller. Ja, vi jenter kan velge å bruke prevensjon, men de aller fleste alternativene våre HAR bivirkninger, beskytter IKKE mot STD's og er egentlig mest aktuelt for langvarige faste forhold. Mener at kondom er begges ansvar, men synes ikke gutten har noe å bli snurt over om han må bruke det. Take it or leave it! (og ps, det er faktisk ikke så digg for oss heller ) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nei, for all del, bare drep jentenes kropp, det er helt greit det. Bare ikke grin når du sitter igjen med en unge du ikke vil ha og må betale barneavdrag fra ukelønna di. If you follow my drift. Å herresatan. Du må slutte å prøve å oppnå forståelse for dine poeng ved hjelp av å sette ting så sinnsykt på spissen. For min del heter det "Man lever, eller man er død" For din del virker det mer som om det heter "Man lever, eller man er blitt mumifisert levende da man fortsatt hadde igjen bittelittegranne liv. Liv som man ellers mistet da man ble spidded av en rabiat moskus. Nei, ikke stanget til, men fysisk spiddet av en moskus. En moskus svingt rundt av en illsint jøde*" Det her må bare slutte. Jeg skjønner at du har lyst til å føle at du kan sitte og se på diskusjoner, også svinge inn og redde hele dagen med ditt overlegne intellekt, men jeg klarer virkelig ikke ta deg seriøst sånn som du styrer til. *Jeg beklager om jeg fornærma noen nå. Det var rent tilfeldig at jeg valgte jøde til slutt der. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Det her må bare slutte. Jeg skjønner at du har lyst til å føle at du kan sitte og se på diskusjoner, også svinge inn og redde hele dagen med ditt overlegne intellekt, men jeg klarer virkelig ikke ta deg seriøst sånn som du styrer til. Det var ikke akkuratt poenget mitt. Jeg ble bare så jævlig provosert av ren ignoranse og careface som gjelder jævlig alvorlige og viktige saker at jeg måtte svare. Og jeg blir direkte provosert når gutter leker tøffe bare for å leke tøffe..."jeg er så tøff at jeg puler uten kondom!", "jeg drekker 2L vodka og husker ikke en dritt etterpå. Men fy faen, feeeet fest da, var driiitbra, skikkelig kult" eller typiske bruk & kast holdninger eller folk som lager bråk bare på pure F. For å ikke snakke om folk som har dame/forlovet/er gift, men sier ting som "Hu der er fin. Hadde lett bænga hu. Hu er sikkert god til å suge" blandt guttegjengen. Det er fucked up, og jeg må få lov til å mene at det er fucked up. Endret 24. november 2010 av MrLeftfield Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det er fucked up, og jeg må få lov til å mene at det er fucked up. Selvfølgelig. Og hvis ikke du, uprovosert, hadde slengt dritt direkte mot meg og min person, så hadde jeg kanskje vurdert å bry meg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det er fucked up, og jeg må få lov til å mene at det er fucked up. Selvfølgelig. Og hvis ikke du, uprovosert, hadde slengt dritt direkte mot meg og min person, så hadde jeg kanskje vurdert å bry meg. Har jeg? Did i miss something? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det er ikke langt på nær så viktig som at jeg IKKE har fått kameraet mitt enda. PsOiSrTuEpN Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er det noen andre som har det slik at når de skal svare på en post, så forsvinner alt som står skrevet fra før av med en gang jeg trykker på skriveruten? Ufattelig irriterende. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er det noen andre som har det slik at når de skal svare på en post, så forsvinner alt som står skrevet fra før av med en gang jeg trykker på skriveruten? Ufattelig irriterende. https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=632 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 I helvete. Når var det jenter mistet alt av fri vilje, stemmerett og selvrespekt igjen? Om ei jente blir gravid eller får kjipe sykdommer, er det da like mye gjentas valg som gutten, med mindre hun blir voldtatt. Og da et det jo bare kjipt tvers igjennom. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Ahh, pugger til teoretisk gymprøve , men det er litt vanskelig :!: Siden vi har ikke fått utdelt lesebøker, hvis vi skal lese til prøven må vi oppsøke skolebiblioteket, som er åpent når jeg har time .... der er det 26 bøker og disse skal fordeles på 180 elever som alle har prøve samtidig imorgen (disse bøkene er ikke til utlån, en må sitte på biblioteket å lese den) Klart, det er lov å lese før, har gjort det..men, men .. det blir liksom så dumt og ifølge en eller annen lov som ble vedtatt nylig, så har VGS-elever krav på gratis skolebøker....ihvertfall i mitt fylke Endret 24. november 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg