Deadmau5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 hadde det ikke vært for all sexpraten hadde kafeen forsvunnet. Hva skulle vil ellers snakke om denne uka hvis det ikke hadde vært for inntoget til Linda og den ubeskyttede sexen til Sk!ppy ?!?! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg er stolt av meg selv. Jeg har ikke røyka siden 21:30 i går. (jeg har røyka i cirka12-13 år) Er ikke du 23 år eller noe sånt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Gode, gode Slimda. Jeg er stolt av meg selv. Jeg har ikke røyka siden 21:30 i går. (jeg har røyka i cirka12-13 år) Så du har holdt deg i litt over 12 timer? hadde det ikke vært for all sexpraten hadde kafeen forsvunnet. Hva skulle vil ellers snakke om denne uka hvis det ikke hadde vært for inntoget til Linda og den ubeskyttede sexen til Sk!ppy ?!?! Ja takk til mer sexprat i kafeen. Gjerne med bilder av lettkledde jenter/damer. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg er stolt av meg selv. Jeg har ikke røyka siden 21:30 i går. (jeg har røyka i cirka12-13 år) Er ikke du 23 år eller noe sånt? 24 ja. Så du har holdt deg i litt over 12 timer? Ja? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Kondom er bortkasta gummi. Du har virkelig ikke fult med på uhellet mitt i helga du? Går det ann å IKKE ha fått med seg det? Virker på grensen til patetisk at du skal skvise det inn overalt på forumet. han må få lov til og skryte litt da Å smelle en jente på kjukka er jo bare såååååååååååååååå gøy da, tihihihi *gigglesnort* 1) Jenta må gå gjennom ufattelig mye psykisk 2) Jenta må, pga du var så klok og ikke brukte kondom, ta et valg 3) Hun har nå tatt et valg. Jævlig heldig for deg, jævlig uheldig for henne. Hvorfor? Jo, fordi angrepille føkker kroppens kjemi bragreit, igjen, fordi du var så tøff og ikke brukte kondom. 4) Å si at kondom er bortkasta gummi er jo såååå voksent. Skikkeli tøff assa. Bænger dama uten dong er driiiiitfedt har jeg hørt. 5) Å SKRYTE av det OG le av det er jo......tøft? eller? ....Seriously, i dont get it. Men meg om det, virker det som. Edit: "Angrepille funker fjell". REALLY? Er du seriøs nå eller? Så jævlig kult da, at det ikke er din kropp som får seg hormonell sjokk såpass kraftig at ting avstøttes inni deg.... Dessuten. En liten feil i "taktikken" din. Hva om hun nekter? Then what? Endret 24. november 2010 av MrLeftfield 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Enig med lefty. Endret 24. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 2) Jenta må, pga du var så klok og ikke brukte kondom, ta et valg Fordi jenter kan i alle fall ikke bestemme å bruke p-piller, pessar, spiral eller noen av de andre mulighetene. Det er bare gutta som skal få som jobb å huske på den éne formen for prevansjon som vi kan bruke? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Faen jeg hater kondomer. Så jævla styr med. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kastrer alle løse femtenåringer! 1 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 2) Jenta må, pga du var så klok og ikke brukte kondom, ta et valg Fordi jenter kan i alle fall ikke bestemme å bruke p-piller, pessar, spiral eller noen av de andre mulighetene. Det er bare gutta som skal få som jobb å huske på den éne formen for prevansjon som vi kan bruke? Skal DU ta DIN del av ansvaret, så bruker du kondom. Er du fjortis i huet og satser på at jenta faktisk bruker prevensjon og ikke bare sier hun gjør det, så dropper du kondom. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Damn, dude. Slapp av a. Har du blitt smelt på tjukka også har gutten bare stikki av eller noe? Jeg har mine meninger om prevansjon og graviditet. Det er likefullt alle sitt ansvar uansett hvordan man vrir og vender på det, men det du skreiv i sted mener jeg at avskrev ansvaret fra jentene, og gjorde så vi satt igjen med alt. Jeg personlig liker ikke kondom, og det føler jeg at jeg har lov til, men så driver ikke jeg og horer meg ut heller, så jeg føler det går bra. Endret 24. november 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 2) Jenta må, pga du var så klok og ikke brukte kondom, ta et valg Fordi jenter kan i alle fall ikke bestemme å bruke p-piller, pessar, spiral eller noen av de andre mulighetene. Det er bare gutta som skal få som jobb å huske på den éne formen for prevansjon som vi kan bruke? Det er absolutt kun gutten som bestemmer at man skal bruke det. Om du hadde vært der (noe jeg håper du ikke var) hadde du visst at jeg spurte om hu hadde kondom. But whe didnt have. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) 24 ja. Dvs du har røkt siden du var.. 12 år.Da var du ganske ung når du begynte. Men stå på. Jeg har hadde røkt i 8 år, og nå har jeg vært røykfri i noen mnd. Det er herlig. Har ikke sprukket en eneste gang. Dette går på ren viljestyrke. You can do it! Endret 24. november 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Join the rebel alliance! WE GOT FUCKING SMOKING TEENAGERS AND FIFTEENYEAR OLD MUMS AND DADS! FUCK YEAH! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 24 ja. Dvs du har røkt siden du var.. 12 år.Da var du ganske ung når du begynte. Men stå på. Jeg har hadde røkt i 8 år, og nå har jeg vært røykfri i noen mnd. Det er herlig. Har ikke sprukket en eneste gang. Dette gåt på ren viljestyrke. You can do it! Jeg var veldig ung når jeg begynte, men herregud så kul jeg var Jeg er for første gang veldig innstilt på å slutte, så jeg tror detta går fint Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nei, for all del, bare drep jentenes kropp, det er helt greit det. Bare ikke grin når du sitter igjen med en unge du ikke vil ha og må betale barneavdrag fra ukelønna di. If you follow my drift. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Men satan da. Posten er så jævla trege når de absolutt ikke trenger å være det. Pakka ble sendt fra Oslo igår grytidlig, og den kom fram til Kristiansand idag klokken 11 (!), men den har ENDA ikke kommet til Grimstad. Fy fane i ølløv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jente kommer inn på bygget vårt og sier: "Fy faen her skal jeg vaske. Hvorfor sa jeg ja?!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg