SnittLeif Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kondom er bortkasta gummi. Du har virkelig ikke fult med på uhellet mitt i helga du? Ikke jeg heller Han smelte ei jente på tjukka. Det er ikke et uhell, det er idioti 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 *SNIPP* Han smelte ei jente på tjukka. Oh rly ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Sier han som sier at kondom er bortkasta gummi. *SNIPP* Han smelte ei jente på tjukka. Oh rly ? Faktisk. 1 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 En veninne tilbød seg å hjelpe meg til en prøve imorra. Hun dro før meg fra skolen, og svarer ikke på telefonen. Skal jeg når jeg får tak i henne A: Spille nye gran turismo som kom ut? B: Dra hjem til henne og øve? C: Dra hjem til henne øve, og HUSKE kondom? B, kondom suuger... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Shh.. vi trenger flere forumbrukere som deg skippy, ikke kast bort penger på kondom.. Forresten, hvordan gikk det? Gikk hun med på å bruke angrepille? :!: Søstra hadde en liggende Kondom er bortkasta gummi. Du har virkelig ikke fult med på uhellet mitt i helga du? Ikke jeg heller Han smelte ei jente på tjukka. Det er ikke et uhell, det er idioti Fylla har skylda????? *SNIPP* Han smelte ei jente på tjukka. Oh rly ? Ja Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kondom er bortkasta gummi. Du har virkelig ikke fult med på uhellet mitt i helga du? Går det ann å IKKE ha fått med seg det? Virker på grensen til patetisk at du skal skvise det inn overalt på forumet. 4 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Virker patetisk at du skal skvise det inn overalt på forumet. Endret 24. november 2010 av Runar 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 "Søstra hadde en liggende" Rota du deg borti ett horhus eller? 2 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kondom er bortkasta gummi. Du har virkelig ikke fult med på uhellet mitt i helga du? Går det ann å IKKE ha fått med seg det? Virker på grensen til patetisk at du skal skvise det inn overalt på forumet. han må få lov til og skryte litt da 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kondom er bortkasta gummi. Du har virkelig ikke fult med på uhellet mitt i helga du? Ikke jeg heller Han smelte ei jente på tjukka. Det er ikke et uhell, det er idioti Fylla har skylda????? Og hvem har skylda for fylla? Bryggeriet Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Skryte på halvparten, flaut på andre halvparten Og hvem har skylda for fylla? Bryggeriet Ofcourse! Endret 24. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Virker patetisk at du skal skvise det inn overalt på forumet. RUNAR [sladre] l4r5 bytta til jule avatar [/sladre] Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 han må få lov til og skryte litt da Litt? Noen dager føles dette mer som "Sexkaféen" enn den koselige Forumkaféen det vanligvis er. Hvis jeg vil lese om forumbrukeres sexliv besøker jeg Seksualitet. RUNAR [sladre] l4r5 bytta til jule avatar [/sladre] Han fikk lov. Vi kom frem til en løsning vi begge var tjent med, for å si det på den måten. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Feil. Vil du ikke lese om brukerenes mentale problemer, pillebruk, sexliv, eller generelt ting som er ekkelt - hold deg unna forumkafèen mellom 14.00-10.00. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Skal dere begynne å krangle nå igjen? skjerp dere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Så så folkens, la nå Sk!ppy nyte det faktum at han har hatt sex. Ikke like mange her som kan skryte på seg det samme. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Slapp av, vi krnagler ikke. Vi diskuterer. Så så folkens, la nå Sk!ppy nyte det faktum at han har hatt sex. Ikke like mange her som kan skryte på seg det samme. Og enda færre som kan skryte på seg det å kanskje bli pappa i en alder av 15.. Endret 24. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Skal dere begynne å krangle nå igjen? skjerp dere. Krangle? Vi må da ha lov til å diskutere og å være uenige. For å dra en Sk!ppy: Hvis du ikke tåler enkel krangling/diskusjon - hold deg unna forumkafèen mellom 14.00-10.00. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nå er det vel mellom 10:00 og 14:00 kafeen er på det stilleste og? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Fylla har skylda????? Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg