Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du synes det er rart eller ikke får så være, men slike kommentarer er fremdeles noe unødvendig og kan holdes for seg selv.

Du har en merkelig definisjon på hva unødvendig er. Eventuelt er du bare umenneskelig hårsår. Ikke vær her om du ikke tåler at folk stiller spørsmål.

kan du fortelle meg hvorfor spørsmålet var rart?

Det L4r5 sa

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Om du synes det er rart eller ikke får så være, men slike kommentarer er fremdeles noe unødvendig og kan holdes for seg selv.

Du har en merkelig definisjon på hva unødvendig er. Eventuelt er du bare umenneskelig hårsår. Ikke vær her om du ikke tåler at folk stiller spørsmål.

Var vel ikke det at du stilte spørsmålet jeg reagerte på, var mer måten du stilte det på..

Lenke til kommentar

Var vel ikke det at du stilte spørsmålet jeg reagerte på, var mer måten du stilte det på..

Og den måten var helt normal.

EOD

Å saaaaatan til diskusjon det var her om en så filleting. Damn. Jeg er med Nurk her.

1) Hvis du er så normalt at folk stiller rare spørsmål, så burde du være vant til det allerede, derfor var det unødvendig å stille spørsmålet "Hvorfor lurer du på det?"

2) Det er ansett uhøflig å svare på spørsmål med spørsmål. Folkeskikk og alt det der.

3) Du kverulerer. Eller....jeg er faktisk usikker på om du kverulerer eller troller.

4) Du har alltid et valg. Du kan velge å ikke svare på spørsmålet, eller ignorere det helt. Du har brukt ufattelig mye mer tid på å kverulere enn det du kunne ha brukt på å rett og slett svare på spørsmålet (og det blir i så fall ditt valg, som sagt).

5) Å si "EOD" er ufattelig barnslig imho. Du kan ikke bare melde deg ut av en diskusjon som DU har startet (eller hvilken som helst diskusjon som du er involvert i generelt) fordi du ikke lenger vil "være med". Bare fordi DU er ferdig med å si det DU mener, betyr ikke at den andre personen er ferdig :)

Just my 1 dollar.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og den måten var helt normal.

EOD

Å saaaaatan til diskusjon det var her om en så filleting. Damn. Jeg er med Nurk her.

1) Hvis du er så normalt at folk stiller rare spørsmål, så burde du være vant til det allerede, derfor var det unødvendig å stille spørsmålet "Hvorfor lurer du på det?"

2) Det er ansett uhøflig å svare på spørsmål med spørsmål. Folkeskikk og alt det der.

3) Du kverulerer. Eller....jeg er faktisk usikker på om du kverulerer eller troller.

4) Du har alltid et valg. Du kan velge å ikke svare på spørsmålet, eller ignorere det helt. Du har brukt ufattelig mye mer tid på å kverulere enn det du kunne ha brukt på å rett og slett svare på spørsmålet (og det blir i så fall ditt valg, som sagt).

5) Å si "EOD" er ufattelig barnslig imho. Du kan ikke bare melde deg ut av en diskusjon som DU har startet (eller hvilken som helst diskusjon som du er involvert i generelt) fordi du ikke lenger vil "være med". Bare fordi DU er ferdig med å si det DU mener, betyr ikke at den andre personen er ferdig :)

Just my 1 dollar.

Huff. Så må vi vel ta opp diskusjonen igjen da.

1. Javisst er det normalt at folk stiller rare spørsmål. Det jeg definerer som rare spørsmål er spørsmål om ting som jeg syns er rart at ikke er almennviten.

2. Ved å besvare et spørsmål med et spørsmål på den måten jeg gjorde ville jeg, under en normal setting, fått greie på bakgrunnen for hvorfor noen skulle lure på det det ble stilt spørsmål om. Jeg kunne da eventuelt bidratt til å oppklare flere ting enn kun den ene tingen. Jeg beklager om det er uhøflig å ville hjelpe til.

3. Jeg diskuterer.

4. Hvis vedkommende som først stilte spørsmålet kanskje hadde svart på det jeg lurte på, ville jeg ha svart tilbake med en gang og vi ville vært ferdig med det. Hvis det ikke var for at Nurk absolutt skulle blande seg borti og kalle meg slem, så ville det ikke blitt noen sak i det hele tatt.

5. Jeg kan helt fint melde meg ut av en diskusjon som noen andre startet, jo. Hvis jeg føler jeg har fått sagt det jeg vil og er drittlei av å gjenta meg selv, så kan jeg fint si at sånn er det. Ferdig med saken. Jeg ville forøvrig fortsatt vært ferdig med diskusjonen om du nå ikke hadde satt den igang igjen, men det er greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...