Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er man pålagt å gå med legitimasjon etter fylt 18 år?

HVorfor stiller du et så rart spørsmål?

Hvorfor kan du ikke heller svare istede for og være slem å kritisere?

Nei, så langt jeg vet er det ikke pålagt. Jeg velger derimot og ha med legitimasjon med meg overalt, plutselig får jeg bruk for det.

Lenke til kommentar

Nei, så langt jeg vet er det ikke pålagt. Jeg velger derimot og ha med legitimasjon med meg overalt, plutselig får jeg bruk for det.

Hvorfor stiller jeg et så rart spørsmål? Når ble det rart å spørre om et råd eller hjelp?

Takk for at du svarte på spørsmålet mitt Nurk!

Lenke til kommentar

Oi. Noen som sto opp på feil side av senga i dag?

Når ble det slemt å spørre noen om hvorfor de stiller et spørsmål?

For å svare på spørsmålet (som burde være smertelig åpenbart): Nei, det er ikke pålagt, men da burde heller ikke folk bli sjokkert om de ikke får lov til det de egentlig er gamle nok til

Lenke til kommentar

Nettopp. Jeg blir like sjokkert hver gang noen faktisk blir sure på meg om jeg kaster dem ut.

Andre: "Jammen jeg er 20 da"

Meg: "Få se legg da"

Andre: "Har ikke med"

Meg: "Ha det bra"

Også har vi den her: Gruppe på 3-4 jenter skal kjøpe rusbrus. Jeg spør om legg og får "heh. seriøst?" som svar, og jentene ser på hverandre som om de ikke skjønner noenting og det skulle være såååå åpenbart at de er over 18. Sjekker legg og de fylte 18 for 2 uker sia.

HALLO!

Lenke til kommentar

Oi. Noen som sto opp på feil side av senga i dag?

Når ble det slemt å spørre noen om hvorfor de stiller et spørsmål?

For å svare på spørsmålet (som burde være smertelig åpenbart): Nei, det er ikke pålagt, men da burde heller ikke folk bli sjokkert om de ikke får lov til det de egentlig er gamle nok til

Du burde lære deg at ingen spørsmål er dumme.

Lenke til kommentar

Greit, endrer kommentaren min.

Du må lære deg at ingen spørsmål er rare.

Og du bør lære deg at livets realiteter sier det at det finnes ting som er rare der ute, enten du vil eller ikke.

Ikke begynn å slenge kommentarer på ting som du bare failer på alikevel. Det eneste du ender med da er å få folk irriterte av ingen grunn. Det er ikke noe galt i å lure på hvorfor noen stiller et spørsmål, og ja det var et rart spørsmål

Lenke til kommentar

Greit, endrer kommentaren min.

Du må lære deg at ingen spørsmål er rare.

Og du bør lære deg at livets realiteter sier det at det finnes ting som er rare der ute, enten du vil eller ikke.

Ikke begynn å slenge kommentarer på ting som du bare failer på alikevel. Det eneste du ender med da er å få folk irriterte av ingen grunn. Det er ikke noe galt i å lure på hvorfor noen stiller et spørsmål, og ja det var et rart spørsmål

Om du synes det er rart eller ikke får så være, men slike kommentarer er fremdeles noe unødvendig og kan holdes for seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...