Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner matte :D:cool:

Gled deg til 10endeklasse du, når du skal starte med funksjoner.

dette kan være svaret på en oppgave.

HAHA! Trodde du tullet, men tydeligvis ikke. Tiendeklasse er CHEEZECAKE. I say to you: Gled dere til videregående!

Vi kan dra den enda lenger. Har en god kompis som studerer matte på Universitetet I Oslo. Kun matte. Det er bra tung matte :fun:

Lenke til kommentar

HAHA! Trodde du tullet, men tydeligvis ikke. Tiendeklasse er CHEEZECAKE. I say to you: Gled dere til videregående!

Vi kan dra den enda lenger. Har en god kompis som studerer matte på Universitetet I Oslo. Kun matte. Det er bra tung matte :fun:

Jada, jeg kunne dratt den dit jeg også, men da er det frivillig. Alle må gjennom vgs. Skjønt, de som IKKE synes tiendeklasse er easypeasy tar vel gjerne praktisk matte, og da er det ikke så voldsomt likevel.

Personlig synes jeg matte er litt waste of time. Fysikk er min greie :fun:

Lenke til kommentar

Huff, kinda gjorde det. En kamerat utfordrer meg med matteoppgaver fra ingeniørstudiet. Det går litt bobbbobb

Lenke til kommentar

Men det er jo bare fem dager til. Kan jeg ikke bytte i dag, onkel Runar?

Greit, lille L4r5. Du skal få lov ettersom du spør så fint. Men dette blir mellom oss! Ingen sladring til mamma Sk!ppy!

Selvsagt. Akkurat som jeg ikke skal si til tante at du og onkel Jarmo ikke har med fiskestang på fisketurene deres.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...