Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det mot all sunn fornuft da?

Ikke ta alt som blir sagt bokstavelig.

Over til noe annet: Noen er populære i dag!

screenshot20101123at339.png

Regnet litt på det der, og hun har allerede 1/3,9 av profilvisningene mine. Og hvis jeg ikke tar feil har hun vel en ratio på 250 profilvisninger per dag. Ratio synker vel når dagen er omme og jeg kan dele på enda en dag.

Så at L4R5 har 5,7 i ratio, men jeg tviler på at hun har 250 profilvisninger hver eneste dag fremover. :!:

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

Fikk noe som heter stilnoct hos legen. Står at den skal taes umiddelbart før leggetid :ohmy: De andre jeg har fått tidligere har det stått 20-30 min før leggetid.

Aldri hørt om stilnoct før, er det knock out medisin eller?

den er digg, ta 5 sånne samtidlig og drikk en halvliter whiskey og du tripper som faen.

Lenke til kommentar

Så at L4R5 har 5,7 i ratio, men jeg tviler på at hun har 250 profilvisninger, hver eneste dag fremover. :!:

250 visninger hver dag er nok ikke sannsynlig, nei. Isåfall blir jeg overrasket, og nesten litt skremt.

hun ville vli populær, og hun klarte det. Alt hun trenger og gjøre nå er å ligge med hele forumet så er hun dronning her :yes:

:nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk noe som heter stilnoct hos legen. Står at den skal taes umiddelbart før leggetid :ohmy: De andre jeg har fått tidligere har det stått 20-30 min før leggetid.

Aldri hørt om stilnoct før, er det knock out medisin eller?

den er digg, ta 5 sånne samtidlig og drikk en halvliter whiskey og du tripper som faen.

Står over den whiskyen i dag tror jeg.

har hatt nok alkohol inntak i helga som var ;)

Lenke til kommentar

hun ville vli populær, og hun klarte det. Alt hun trenger og gjøre nå er å ligge med hele forumet så er hun dronning her :yes:

Hvis hun ligger med hele forumet blir det ikke mange igjen å være dronning for, med mindre hun følger med dit vi sannsynligvis blir sendt.

Lenke til kommentar

Herregud, kan ikke Nord-Korea vente med angrepet til jeg har fått min militærutdannelse? Vi må bombe de!

Diskusjonen gikk i et om dette temaet på skolen, veldig mange som engasjerer seg for dette. Følte for å provosere litt, så jeg sa at dette var en positivt sak, få vekk noen svake ledd fra kloden. Så vi slipper og bruke penger på hjelpeaksjoner etc. :!: Støynivået ble ikke noe lavere av den grunn.

Lenke til kommentar

Herregud, kan ikke Nord-Korea vente med angrepet til jeg har fått min militærutdannelse? Vi må bombe de!

Diskusjonen gikk i et om dette temaet på skolen, veldig mange som engasjerer seg for dette. Følte for å provosere litt, så jeg sa at dette var en positivt sak, få vekk noen svake ledd fra kloden. Så vi slipper og bruke penger på hjelpeaksjoner etc. :!: Støynivået ble ikke noe lavere av den grunn.

hørtes gøy ut, jeg elsker og hive bensin på bålet :lol:

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før: Den neste kalde krigen kommer til å bli ført på sjøen i Asia. Se bare på styrkeoppbygningen i de forskjellige lands mariner. Kina sitt "nye" sovjetiske hangarskip. Taiwans "nye" ubåter. Nord-Koreas interne maktkamp. Osv. Osv.

Har liten tro på at det blir noen ny storkrig de neste 20-30 årene though. Tror den holder seg kald.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...