Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke koselig når sånne små spirrevipper kommer her og ikke skjønner seg på internett?

Synes det er litt søtt jeg.

Meg?

Mener nok deg ja. Du går glipp av mye intern humor som de gutta her kaster rundt seg. Men ikke bry deg om det, det går for det meste på at jenter skal være på kjøkkenet og lage mat, eller spre beina når "han" vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Runar, Deadmau5 er for ung til å skjønne hva "det du vet" er for noe. Nesten litt søtt.

Jeg glemte at det finnes langt flere smårips og ungfoler på forumet enn man skulle tro.

Er det ikke koselig når sånne små spirrevipper kommer her og ikke skjønner seg på internett?

Meg?

Jada, du er så søt så.

Lenke til kommentar

Meg?

Mener nok deg ja. Du går glipp av mye intern humor som de gutta her kaster rundt seg. Men ikke bry deg om det, det går for det meste på at jenter skal være på kjøkkenet og lage mat, eller spre beina når "han" vil.

Ok, skjønner ikke helt hva de snakker om hele tiden :ermm:

Lenke til kommentar

Ok, skjønner ikke helt hva de snakker om hele tiden :ermm:

Da er det bare å spørre. Om du poster et lite bilde av deg selv også, så kommer du til å få en hel haug med behjelpelige svar. Om du spiller kortene dine riktig, kan du få kontroll over halvparten av gutta på forumet. Du kan evt. spørre de eldre jentene om tips for massekontroll over hormonelle gutter. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...