SnittLeif Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Jøss, er du like gammel som meg? Ja, der kan du se Hadde du vel aldri trodd EDIT: I teorien så er jeg faktisk litt eldre enn deg, men det er detaljer Endret 23. november 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er det ikke koselig når sånne små spirrevipper kommer her og ikke skjønner seg på internett? Synes det er litt søtt jeg. Meg? Mener nok deg ja. Du går glipp av mye intern humor som de gutta her kaster rundt seg. Men ikke bry deg om det, det går for det meste på at jenter skal være på kjøkkenet og lage mat, eller spre beina når "han" vil. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Runar, Deadmau5 er for ung til å skjønne hva "det du vet" er for noe. Nesten litt søtt. Jeg glemte at det finnes langt flere smårips og ungfoler på forumet enn man skulle tro. Er det ikke koselig når sånne små spirrevipper kommer her og ikke skjønner seg på internett? Synes det er litt søtt jeg. Meg? Jada, du er så søt så. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ja, der kan du se Hadde du vel aldri trodd Nei, hadde forventet noen år yngre. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mener nok deg ja. Du går glipp av mye intern humor som de gutta her kaster rundt seg. Men ikke bry deg om det, det går for det meste på at jenter skal være på kjøkkenet og lage mat, eller spre beina når "han" vil. Altså universelle sannheter Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er det ikke koselig når sånne små spirrevipper kommer her og ikke skjønner seg på internett? Synes det er litt søtt jeg. Er litt enig i den Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er det ikke koselig når sånne små spirrevipper kommer her og ikke skjønner seg på internett? Synes det er litt søtt jeg. Meg? Mener nok deg ja. Du går glipp av mye intern humor som de gutta her kaster rundt seg. Men ikke bry deg om det, det går for det meste på at jenter skal være på kjøkkenet og lage mat, eller spre beina når "han" vil. Ok, skjønner ikke helt hva de snakker om hele tiden Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hun har tydeligvis høvlet over 7 stk, så kan tenke meg den siste biten er hun ganske kjent med. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ok, skjønner ikke helt hva de snakker om hele tiden Hvis du mot all sunn fornuft skulle finne på å bli et fast medlem av "kaféen" vår, vil du nok snart forstå hva de snakker om. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ok, skjønner ikke helt hva de snakker om hele tiden Da er det bare å spørre. Om du poster et lite bilde av deg selv også, så kommer du til å få en hel haug med behjelpelige svar. Om du spiller kortene dine riktig, kan du få kontroll over halvparten av gutta på forumet. Du kan evt. spørre de eldre jentene om tips for massekontroll over hormonelle gutter. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Skal jeg forklare? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ok, skjønner ikke helt hva de snakker om hele tiden Men du er jente. Er ikke meninga du skal skjønne så mye Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det er jo bare rimelig teit humor alle jenter må gjennom før de blir akseptert og andre litt mer "seriøse" samtaleemner kan diskuteres. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mannsjåvinisme er så 2009 gutta. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 True.. Snakker ikke så ofte om hvor vi egentlig vil ha Gypsy.. Eller vent.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mannsjåvinisme er så 2009 gutta. Mens narsissisme er det nye? 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Stikk heller og sitér et eller annet av deg selv du Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mannsjåvinisme er så 2009 gutta. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mannsjåvinisme er så 2009 gutta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg