Nora90 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Har du internett på hytta? :o Ja, det er da normalt? *Gi litt selskap til* Takk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Men nå skal jeg lalle. Vært oppe i 32 timer. Begynner å bli meget trett.Og må opp og shoppe uten søss i morra før jeg skal på Jæren til noe slekt *pes* Er du i familie med Schnell? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Har du internett på hytta? :oJa, det er da normalt?Nei. Bare for rikinger. Er dere rike? Har dere noe å overse? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Vi har ikke internett på hytta. Holder i massevis med TV. Har ikke bruk for internett på hytta vel? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Har du internett på hytta? :oJa, det er da normalt?Nei. Bare for rikinger. Er dere rike? Har dere noe å overse? Går vel kanskje under betegnelsen rik, men pappa er veldig gjerrig Håks: Har bruk for internett over alt jeg Endret 18. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) På hytta til mormor er det nada elektrisitet og det er maks kos. Ingen dekning for telefon eller nett eller noe. <3 Dog, på hytta til farmor er det TV, telefon, badekar, bidé, kjemisett, mørkerom, bar og gudene vet hva. Og det har det vært i noen tiår Vel, telefonen og TVen er vel fra 70-tallet, men resten har vært der siden 50-tallet tror jeg edit: Nora, vi også. Bare at her i familien er det mamma som er gjerrig Underbukse, ikke det jeg vet. Har verken russisk, nordnorsk, thailandsk eller annet i slekta mi. Stort sett bare tysk, fransk og norsk. Farfar bodde i Berlevåg da han var ung, men det er vel det. Endret 18. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Går vel kanskje under betegnelsen rik, men pappa er veldig gjerrig Espen har sikkert valgt deg bare pga. pengene. Bare vent. Snart så kommer han med en skummel plan om å bli kvitt han. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hytter skal da være egentlig ganske remote med andre aktiviteter imo Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) På hytta til mormor er det nada elektrisitet og det er maks kos. Ingen dekning for telefon eller nett eller noe. <3 Dog, på hytta til farmor er det TV, telefon, badekar, bidé, kjemisett, mørkerom, bar og gudene vet hva. Og det har det vært i noen tiår Vel, telefonen og TVen er vel fra 70-tallet, men resten har vært der siden 50-tallet tror jeg Nå må du fortelle meg hva en bidé er for noe *vente i spenning* Endret 18. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Har du internett på hytta? :o Ja, det er da normalt? *Gi litt selskap til* Takk Jeg og loveless kan besøke deg på hytta? ^^ (jeg ga opp turen og vendte hjem alene jeg..) Anyway, på hytta mi har vi solcellestrøm, ingen tv, pc eller noe som helst med skjerm på. Finnes ingenting mer koselig enn å være der ..ingenting som gjør meg mer avslappet.. Endret 18. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Espen har sikkert valgt deg bare pga. pengene. Bare vent. Snart så kommer han med en skummel plan om å bli kvitt han. Espen har nok valgt meg for andre ting også, men det skal vi ikke snakke om her Alastor: Er ikke du og Ida på vei allerede da? Endret 18. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 På hytta til mormor er det nada elektrisitet og det er maks kos. Ingen dekning for telefon eller nett eller noe. <3 Dog, på hytta til farmor er det TV, telefon, badekar, bidé, kjemisett, mørkerom, bar og gudene vet hva. Og det har det vært i noen tiår Vel, telefonen og TVen er vel fra 70-tallet, men resten har vært der siden 50-tallet tror jeg Husker når jeg var liten, og på besøk til tante i gammelhuset. Vi brukte bidé-saken til å skyte vannstråler over hele badet, samt som drikkefontene og dukke-badekar(hovedsaklig jeg som skulle drukne dukkene til diverse søskenbarn ) Good times Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Nå må du fortelle meg hva en bidé er for noe Det er som ein doskål, berre at det er skåla som skal sprute opp i ræva di, i staden for ræva di som skal sprute i skåla. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hytter skal da være egentlig ganske remote med andre aktiviteter imo Fullstendig enig. Espen har nok valgt meg for andre ting også, men det skal vi ikke snakke om her Jaså? Er du sånn vilkatt? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) På hytta til mormor er det nada elektrisitet og det er maks kos. Ingen dekning for telefon eller nett eller noe. <3 Dog, på hytta til farmor er det TV, telefon, badekar, bidé, kjemisett, mørkerom, bar og gudene vet hva. Og det har det vært i noen tiår Vel, telefonen og TVen er vel fra 70-tallet, men resten har vært der siden 50-tallet tror jeg Husker når jeg var liten, og på besøk til tante i gammelhuset. Vi brukte bidé-saken til å skyte vannstråler over hele badet, samt som drikkefontene og dukke-badekar(hovedsaklig jeg som skulle drukne dukkene til diverse søskenbarn ) Good times Du er genialt ond Endret 18. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hytter skal da være egentlig ganske remote med andre aktiviteter imo På hytta vår har vi en morsom vinteraktivitet: hoppe fra taket. Ellers går det mye i fjellklatring og bading i en bekk som danner en slags vannsklie. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Såså, søta. Vi vet alle at Espen er en k** gris. >: ) Endret 18. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Jaså? Er du sånn vilkatt? Ikke så mye nå lenger Ida: Det er allmennkunnskap Endret 18. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Ikke så mye nå lenger Har du latt ham temme deg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Høøømmmøømmnnnøømm... MAT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg