Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På hytta til mormor er det nada elektrisitet og det er maks kos. Ingen dekning for telefon eller nett eller noe. <3

Dog, på hytta til farmor er det TV, telefon, badekar, bidé, kjemisett, mørkerom, bar og gudene vet hva. Og det har det vært i noen tiår :p

Vel, telefonen og TVen er vel fra 70-tallet, men resten har vært der siden 50-tallet tror jeg :p

edit: Nora, vi også. Bare at her i familien er det mamma som er gjerrig :p

Underbukse, ikke det jeg vet.

Har verken russisk, nordnorsk, thailandsk eller annet i slekta mi.

Stort sett bare tysk, fransk og norsk.

Farfar bodde i Berlevåg da han var ung, men det er vel det.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
På hytta til mormor er det nada elektrisitet og det er maks kos. Ingen dekning for telefon eller nett eller noe. <3

Dog, på hytta til farmor er det TV, telefon, badekar, bidé, kjemisett, mørkerom, bar og gudene vet hva. Og det har det vært i noen tiår :p

Vel, telefonen og TVen er vel fra 70-tallet, men resten har vært der siden 50-tallet tror jeg :p

Nå må du fortelle meg hva en bidé er for noe

*vente i spenning*

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Har du internett på hytta? :o

Ja, det er da normalt?

*Gi litt selskap til*

Takk :)

Jeg og loveless kan besøke deg på hytta? ^^ (jeg ga opp turen og vendte hjem alene jeg..)

Anyway, på hytta mi har vi solcellestrøm, ingen tv, pc eller noe som helst med skjerm på. Finnes ingenting mer koselig enn å være der :)..ingenting som gjør meg mer avslappet..

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Espen har sikkert valgt deg bare pga. pengene. :p

Bare vent. Snart så kommer han med en skummel plan om å bli kvitt han. :ph34r:

Espen har nok valgt meg for andre ting også, men det skal vi ikke snakke om her :p

Alastor: Er ikke du og Ida på vei allerede da?

Endret av Nora90
Lenke til kommentar

Husker når jeg var liten, og på besøk til tante i gammelhuset. Vi brukte bidé-saken til å skyte vannstråler over hele badet, samt som drikkefontene og dukke-badekar(hovedsaklig jeg som skulle drukne dukkene til diverse søskenbarn :devil: )

Good times :wee:

Lenke til kommentar

Husker når jeg var liten, og på besøk til tante i gammelhuset. Vi brukte bidé-saken til å skyte vannstråler over hele badet, samt som drikkefontene og dukke-badekar(hovedsaklig jeg som skulle drukne dukkene til diverse søskenbarn :devil: )

Good times :wee:

Du er genialt ond :p

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...