Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nicki Minaj er venninnen min. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jupp. Hun kan verken synge eller rappe. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Badekaret til pelle oh baby Badekaret til pelle oh baby Badekaret til pelle oh baby 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg vil ha Vanilla Coke! Finn deg en Spar og kjøp deg? Koster vel og merke 24 kr per boks, men likevel ... er ikke alle spar som har det, her i området er det kun spar butikken som ikke har. Huh. Eneste stedet jeg har sett det de siste 10 årene, er en Ultra i Trondhjem, en Spar på Steinkjer og en av Deli de Lucaene i Oslo. Egentlig det samme for meg, jeg likte det aldri, jeg var mer glad over å finne Cherry Coke, selv om det ikke smakte som jeg huska det, og 24 kr for en boks er fortsatt alt for mye. :| Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jupp. Hun kan verken synge eller rappe. Iflg Google er hu dritdigg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er jeg rar om jeg synes Nicki Minaj er dritkul? Du har spurt om det tidligere og jeg har svart på det tidligere, men nei, du ække rar. Hu eier! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er jeg rar om jeg aldri har hørt om henne før? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hadde ikke jeg heller, og så kom Google inn i bildet Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg går første året på allmenn, jeg ER faktisk kulest Andre året allmenn. In yao feis. +1 Med realfag! oooooOOOOoooOOOOooo Anyways, old discussion is old. Kven er Nicki Minaj? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Amerikansk artist med mad swagger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg går første året på allmenn, jeg ER faktisk kulest Andre året allmenn. In yao feis. +1 Med realfag! oooooOOOOoooOOOOooo WOW! JEG OG!!!! OMG OMG!! LA OSS VÆRE SMARTE SAMMEN! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg går første året på allmenn, jeg ER faktisk kulest Andre året allmenn. In yao feis. +1 Med realfag! oooooOOOOoooOOOOooo WOW! JEG OG!!!! OMG OMG!! LA OSS VÆRE SMARTE SAMMEN! trenger ikke være smart for og gå på allmen! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 MEN REALFAG OMG OMG OMG Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fuck dere! http://www.youtube.com/user/kolonparantes#p/u/2/tk3v8EslaL0 SCHBAHM! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 yavel: Jo, det er et krav. Skal man bli regnet som smart, må man ta allmenn med realfag. Det har mamma sagt!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 yavel: Jo, det er et krav. Skal man bli regnet som smart, må man ta allmenn med realfag. Det har mamma sagt!!!!!!!!! kjenner mange som er komplett idioter som går der........... sjekk ut hvor mye utdannelse Norges rikeste(som ikke har arvet) har! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fuck dere! http://www.youtube.com/user/kolonparantes#p/u/2/tk3v8EslaL0 SCHBAHM! Lasse Gjertsen! yavel: Jo, det er et krav. Skal man bli regnet som smart, må man ta allmenn med realfag. Det har mamma sagt!!!!!!!!! sjekk ut hvor mye utdannelse Norges rikeste(som ikke har arvet) har! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jupp. Hun kan verken synge eller rappe. Iflg Google er hu dritdigg. Helvete heller, fælt kvinnfolk. Og til allerede som går skole: Jeg har fullført skolen. Me > You. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har ikke fullført skolen. Ergo, jeg har muligheter. Me>You. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg