Crumpler Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 De så vel på deg at du trengte en litt redusert pris :!: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 De så vel på deg at du trengte en litt redusert pris :!: ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 nå driver jeg og lager min fremtidige hitlåt på macen, har på meg gråe chinos og en grå jean paul genser. Rawr. Hva slags låt lager du? Men det jeg egentlig lurte på var hva du gjorde etter vg2 media...? Skjønte det. Jeg lekte meg først i Kongens klær i rundt et år, så havnet jeg på en av landets mange høgskoler hvor jeg studerer noe (annet) innen media. Hva tenker du å gjøre etter vgs? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 nå driver jeg og lager min fremtidige hitlåt på macen, har på meg gråe chinos og en grå jean paul genser. Rawr. Hva slags låt lager du? Men det jeg egentlig lurte på var hva du gjorde etter vg2 media...? Skjønte det. Jeg lekte meg først i Kongens klær i rundt et år, så havnet jeg på en av landets mange høgskoler hvor jeg studerer noe (annet) innen media. Hva tenker du å gjøre etter vgs? Sitter og lager en Progressive house låt Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre etter vgs, blir sikkert og studere videre tenker jeg... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ta studiespesialisering på tredjeåret og så ta høyskole på et eller annet kanskje, deadmau5? Det har jeg kanskje tenkt å ta. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ta studiespesialisering på tredjeåret og så ta høyskole på et eller annet kanskje, deadmau5? Det har jeg kanskje tenkt å ta. blir nok noe slikt ja tenker jeg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sitter og lager en Progressive house låt Legg den ut i musikkforumet når den er ferdig! House == fint. Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre etter vgs, blir sikkert og studere videre tenker jeg... Ikke stress med å bestemme deg. Ta deg gjerne et friår (eller et år i militæret) for å prøve å finne ut hva du egentlig vil. Med mindre du har bestemt deg allerede, da. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ta et friår hvor du reiser rundt og fotograferer masse bare for å se om du blir skikkelig kjent, og om du ikke blir det så gjør du noe annet neste år. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sitter og lager en Progressive house låt Legg den ut i musikkforumet når den er ferdig! House == fint. Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre etter vgs, blir sikkert og studere videre tenker jeg... Ikke stress med å bestemme deg. Ta deg gjerne et friår (eller et år i militæret) for å prøve å finne ut hva du egentlig vil. Med mindre du har bestemt deg allerede, da. skal slenge den opp når jeg blir ferdig, frykter det ikke blir med det første men skal jobbe på spreng for og få den ferdig. Takk for tipsene, får tenke litt over det Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 22 november, uttak bekrefta beløp kroner 21,70 Håper ho på rimien ikke får alt for mye pes i morgen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 SLo hun in en pils i steden for en sixpack? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Noen som vil spille FIFA? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Noen som vil spille FIFA? Jeg er klar til å rundspille deg! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Noen som vil spille FIFA? Jeg er klar til å rundspille deg! Du rundspiller ikke en jente Send meg PM med onlinebruker, så er jeg klar Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 SLo hun in en pils i steden for en sixpack? Jupp 1 pils og en stk pose. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 PC, PS3 eller X360 ? FIFA 10 eller 11 ? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Noen som vil spille FIFA? Jeg er klar til å rundspille deg! Du rundspiller ikke en jente Send meg PM med onlinebruker, så er jeg klar Åja, nei jeg har ikke Fifa. Tenkte.. Nevermind. 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 PC, PS3 eller X360 ? FIFA 10 eller 11 ? PS3 og FIFA11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hørt på kontoret; Per gikk bort til sin kvinnelige kollega på kontoret og sa. - Åh, håret ditt lukter aldeles nydelig. Kvinnen ble rasende og gikk strake veien inn på sjefens kontor og fortalte at hun ville ha seg frabedt slik sex-sjikane på jobb.- Hva er det som har skjedd? spør sjefen.- Per kommenterte at håret mitt lukter nydelig....... - Men hva er det som er galt med det? - Kutt ut, Per er dverg.... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er jeg rar om jeg synes Nicki Minaj er dritkul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg