Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå driver jeg og lager min fremtidige hitlåt på macen, har på meg gråe chinos og en grå jean paul genser.

Rawr. Hva slags låt lager du?

Men det jeg egentlig lurte på var hva du gjorde etter vg2 media...?

Skjønte det. Jeg lekte meg først i Kongens klær i rundt et år, så havnet jeg på en av landets mange høgskoler hvor jeg studerer noe (annet) innen media. Hva tenker du å gjøre etter vgs?

Lenke til kommentar

nå driver jeg og lager min fremtidige hitlåt på macen, har på meg gråe chinos og en grå jean paul genser.

Rawr. Hva slags låt lager du?

Men det jeg egentlig lurte på var hva du gjorde etter vg2 media...?

Skjønte det. Jeg lekte meg først i Kongens klær i rundt et år, så havnet jeg på en av landets mange høgskoler hvor jeg studerer noe (annet) innen media. Hva tenker du å gjøre etter vgs?

Sitter og lager en Progressive house låt :yes:

Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre etter vgs, blir sikkert og studere videre tenker jeg...

Lenke til kommentar

Legg den ut i musikkforumet når den er ferdig! House == fint.

Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre etter vgs, blir sikkert og studere videre tenker jeg...

Ikke stress med å bestemme deg. Ta deg gjerne et friår (eller et år i militæret) for å prøve å finne ut hva du egentlig vil. Med mindre du har bestemt deg allerede, da.

Lenke til kommentar

Legg den ut i musikkforumet når den er ferdig! House == fint.

Ikke stress med å bestemme deg. Ta deg gjerne et friår (eller et år i militæret) for å prøve å finne ut hva du egentlig vil. Med mindre du har bestemt deg allerede, da.

skal slenge den opp når jeg blir ferdig, frykter det ikke blir med det første men skal jobbe på spreng for og få den ferdig. :yes:

Takk for tipsene, får tenke litt over det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Hørt på kontoret;

Per gikk bort til sin kvinnelige kollega på kontoret og sa. - Åh, håret ditt lukter aldeles nydelig. Kvinnen ble rasende og gikk strake veien inn på sjefens kontor og fortalte at hun ville ha seg frabedt slik sex-sjikane på jobb.- Hva er det som har skjedd? spør sjefen.- Per kommenterte at håret mitt lukter nydelig....... - Men hva er det som er galt med det? - Kutt ut, Per er dverg....

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...