Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Derimot kan jeg meddele nyheten om at jeg vil gjennomgå noen forandringer utseendemessig i år.

 

Om synet mitt har stabilisert seg (vært -6 de siste to åra) i år, blir det laseroperasjon på meg og smurf i rpp uten briller vil bli et dagligdags syn.

Laseroperasjon virker skummelt.

Lenke til kommentar
Halloo!? Ingen som ville høyre om polarbrøda og appelsinjusen min?

 

Nå har eg ikkje lest alle dei lange innlegga som har blitt skrive til no, men eg må si at eg føler at disse belgiske blå ikkje er anna enn dyreplaging!

Schnell er smart, dykk er berre i mot han fordi han skriv nynorsk! Vi er menneska for det!

Få høre om polarbrød og appelsinjuice! :D

Ikkje sant, eg grabba ein pakka polarbrød som var usedvanleg lang. Då eg kom opp til rommet stakk eg handa mi neddi og tok eit polarbrød. Eg merka ikkje noko spesielt før eg satt han til munnen og skjente den orgasmiske kjensla! Det var eit minipolarbrød omtrent på størrelse med ein DVD. Vakkert! :D

Lenke til kommentar
Ikkje sant, eg grabba ein pakka polarbrød som var usedvanleg lang. Då eg kom opp til rommet stakk eg handa mi neddi og tok eit polarbrød. Eg merka ikkje noko spesielt før eg satt han til munnen og skjente den orgasmiske kjensla! Det var eit minipolarbrød omtrent på størrelse med ein DVD. Vakkert! :D

Sååå.. det var en DVD? :confused:

Lenke til kommentar
Ikkje sant, eg grabba ein pakka polarbrød som var usedvanleg lang. Då eg kom opp til rommet stakk eg handa mi neddi og tok eit polarbrød. Eg merka ikkje noko spesielt før eg satt han til munnen og skjente den orgasmiske kjensla! Det var eit minipolarbrød omtrent på størrelse med ein DVD. Vakkert! :D

Sååå.. det var en DVD? :confused:

Nei, det var eit polarbrød forma og i same størrelse som ein! Eg klarer ikkje forklare på nynorsk. Eg sug. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...