Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg vil ha Vanilla Coke! Finn deg en Spar og kjøp deg? Koster vel og merke 24 kr per boks, men likevel ... Maybe I will. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg vil ha Vanilla Coke! Finn deg en Spar og kjøp deg? Koster vel og merke 24 kr per boks, men likevel ... er ikke alle spar som har det, her i området er det kun spar butikken som ikke har. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 GÅr det ann å lage bacon i mikroovn eller vanlig ovn? Blir det like godt som vanlig? PS: Det er mega-urgent ettersom jeg står her med bacon nå og vil vurderer alle muligheter. Det går helt fint, men blir ikke like godt. Tok det i panna i steden. Ble knallgodt as usual. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Spar har to butikker i "nærområdet", men begge er like langt unna.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Da er jeg kulere enn deg da. Mye fotografering? Jeg gikk ut fra media for to år siden, så jeg er kulest. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Da er jeg kulere enn deg da. Mye fotografering? Jeg gikk ut fra media for to år siden, så jeg er kulest. jeg slutta halveis in i vg2 på media, jeg er ukulest Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 ÆSJ!!! Sjenket oppi cola i en av de 20-30 koppene som finnes på rommet mitt. Denne sto nærmest pcn så var helt trygg på at det var den som bruktes sist. Jeg drakk Colaen, og alt smakte greit. Men i siste slurken var det masse hvitt gugg med forferdelig konsistens, som smakte drit og blæ, spyttet ut alt utover tastaturet. Det var rågammel melk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Jeg går første året på allmenn, jeg ER faktisk kulest Endret 22. november 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 ÆSJ!!! Sjenket oppi cola i en av de 20-30 koppene som finnes på rommet mitt. Denne sto nærmest pcn så var helt trygg på at det var den som bruktes sist. Jeg drakk Colaen, og alt smakte greit. Men i siste slurken var det masse hvitt gugg med forferdelig konsistens, som smakte drit og blæ, spyttet ut alt utover tastaturet. Det var gammel mannemelk. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg går første året på allmenn, jeg ER faktisk kulest Andre året allmenn. In yao feis. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Går første året allmenn / studiespesialisering med fokus på internasjonalisering oOOOo Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fått dilla på Sid Meier's Pirates, jeg. Sukk. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Da er jeg kulere enn deg da. Mye fotografering? Jeg gikk ut fra media for to år siden, så jeg er kulest. hva gjør du nå? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg går første året på allmenn, jeg ER faktisk kulest Andre året allmenn. In yao feis. Jeg går 3. Og jeg skal gå 4. året etter dette med allmenn. Eid. Wait.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Billig, pilsen på rimi var i dag. 21,90 for 6 stk Jeg trekte nå bare kortet å gikk Roter litt me punktum og komma i dag Endret 22. november 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ho ene på Bonderomantikk er ganske fin i forhold til de andre i gruppa. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Billig, pilsen på rimi var i dag. 21,90 for 6 stk Jeg trekte nå bare kortet å gikk Roter litt me punktum og komma i dag sjekk at du ikke fikk lett øl nå da! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 hva gjør du nå? Nå sitter jeg i godstolen foran laptopen og hører på musikk og tenker på mye rart. Hva gjør du? Hva har du på deg? Billig, pilsen på rimi var i dag. 21,90 for 6 stk Jeg trekte nå bare kortet å gikk Jeg opplevde det samme tidligere i høst. Jeg ble litt satt ut, og vurderte å gå tilbake for å betale resten, men ble overtalt av de andre jeg var med til å bare glemme det. 1 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 hva gjør du nå? Nå sitter jeg i godstolen foran laptopen og hører på musikk og tenker på mye rart. Hva gjør du? Hva har du på deg? nå driver jeg og lager min fremtidige hitlåt på macen, har på meg gråe chinos og en grå jean paul genser. Men det jeg egentlig lurte på var hva du gjorde etter vg2 media...? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Billig, pilsen på rimi var i dag. 21,90 for 6 stk Jeg trekte nå bare kortet å gikk Roter litt me punktum og komma i dag sjekk at du ikke fikk lett øl nå da! Check. Var nå bare 5 Borg jeg fikk så er ikke all verdens å rope hurra for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg