Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ÆSJ!!! Sjenket oppi cola i en av de 20-30 koppene som finnes på rommet mitt. Denne sto nærmest pcn så var helt trygg på at det var den som bruktes sist.

Jeg drakk Colaen, og alt smakte greit. Men i siste slurken var det masse hvitt gugg med forferdelig konsistens, som smakte drit og blæ, spyttet ut alt utover tastaturet. Det var rågammel melk.

Lenke til kommentar

ÆSJ!!! Sjenket oppi cola i en av de 20-30 koppene som finnes på rommet mitt. Denne sto nærmest pcn så var helt trygg på at det var den som bruktes sist.

Jeg drakk Colaen, og alt smakte greit. Men i siste slurken var det masse hvitt gugg med forferdelig konsistens, som smakte drit og blæ, spyttet ut alt utover tastaturet. Det var gammel mannemelk.

:dremel:

Lenke til kommentar

hva gjør du nå?

Nå sitter jeg i godstolen foran laptopen og hører på musikk og tenker på mye rart. :blush:

Hva gjør du? Hva har du på deg?

Billig, pilsen på rimi var i dag. 21,90 for 6 stk :hmm:

Jeg trekte nå bare kortet å gikk :p

Jeg opplevde det samme tidligere i høst. Jeg ble litt satt ut, og vurderte å gå tilbake for å betale resten, men ble overtalt av de andre jeg var med til å bare glemme det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hva gjør du nå?

Nå sitter jeg i godstolen foran laptopen og hører på musikk og tenker på mye rart. :blush:

Hva gjør du? Hva har du på deg?

nå driver jeg og lager min fremtidige hitlåt på macen, har på meg gråe chinos og en grå jean paul genser. Men det jeg egentlig lurte på var hva du gjorde etter vg2 media...?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...