Crumpler Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 @ Romis I mine øyne er det ganske godt betalt får håpe det er det i dine, også. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Send en PM, så skal jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 JEG HATER LEKSER! OG SPESIELT MATTE ØDELEGGER HELE DAGEN MIN :mad: Går du ikke i 9endeklasse? Isåfall er alt du burde satse på å få bra mat og helse, ordne og oppførselkarakter. Resten kan du gi faen i. Ikke lurt. Jeg er elendig i nesten alle fag og fikk gjennomgå skikkelig av kontaktlæreren. De er meget strenge her hjemme også. Vil være mest mulig forberedt til neste år. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vi må aldri nedprioritere noen fag ! Husk, skole er gøy 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 JEG HATER LEKSER! OG SPESIELT MATTE ØDELEGGER HELE DAGEN MIN :mad: Går du ikke i 9endeklasse? Isåfall er alt du burde satse på å få bra mat og helse, ordne og oppførselkarakter. Resten kan du gi faen i. Elendig taktikk, da alle andre fag du får i 10.klasse bygger opp under basiskunnskapene fra 8. og 9. klasse. Fulgte du ikke med i de to årene, vil du slite i 10. klasse. 1 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 JEG HATER LEKSER! OG SPESIELT MATTE ØDELEGGER HELE DAGEN MIN :mad: Går du ikke i 9endeklasse? Isåfall er alt du burde satse på å få bra mat og helse, ordne og oppførselkarakter. Resten kan du gi faen i. Elendig taktikk, da alle andre fag du får i 10.klasse bygger opp under basiskunnskapene fra 8. og 9. klasse. Fulgte du ikke med i de to årene, vil du slite i 10. klasse. jeg sov meg igjennom hele ungdomsskolen og gikk ut i 10.ende med 4.5 i snitt, god i orden og oppførsel og lite fravær Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Åja, ja, det var planen min og. Men så skjedde det noe som gjorde meg relativt depressiv, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan det går på skolen. JEG HATER LEKSER! OG SPESIELT MATTE ØDELEGGER HELE DAGEN MIN :mad: Går du ikke i 9endeklasse? Isåfall er alt du burde satse på å få bra mat og helse, ordne og oppførselkarakter. Resten kan du gi faen i. Elendig taktikk, da alle andre fag du får i 10.klasse bygger opp under basiskunnskapene fra 8. og 9. klasse. Fulgte du ikke med i de to årene, vil du slite i 10. klasse. Sorry, selv om jeg skriver over siteringen her, så høres jeg slask ut, men jeg vet at jeg har ivertfall en sekser, par femere og resten 4. Endret 22. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) @ deadmau5 Hva går du nå ? Endret 22. november 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 @ deadmau5 Hva går du nå ? media Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Da er jeg kulere enn deg da. Mye fotografering? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 skole er viktig. ihvertfall når man kan studere det man vil Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Da er jeg kulere enn deg da. Mye fotografering? jaman, er en del foto elsker d Jeg skjønner det det hadde du aldri gjort uten meg, teknisk sett har jeg forandret livet ditt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Foto er kjempegøy ja! Vi skal i studio til onsdag i thinks. Får forhåpentligvis Nikon D7000 imorgen eller til onsdag i thinksthinks. Endret 22. november 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 GÅr det ann å lage bacon i mikroovn eller vanlig ovn? Blir det like godt som vanlig? PS: Det er mega-urgent ettersom jeg står her med bacon nå og vil vurderer alle muligheter. Det går helt fint, men blir ikke like godt. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Foto er kjempegøy ja! Vi skal i studio til onsdag i thinks. Får forhåpentligvis Nikon D7000 imorgen eller til onsdag i thinksthinks. nais Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg vil ha Vanilla Coke! Finn deg en Spar og kjøp deg? Koster vel og merke 24 kr per boks, men likevel ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg