Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Quakecry

Er du utrolig stressa? Ser for meg at man blir det etterhvert. Enda teitere er det med folk som jobber hver dag og ser på Hotel Cæsar i tillegg. Akkurat som om de øver på å krangle og lader opp til en skikkelig hektisk arbeidsdag ved å se på Hotel Cæsar.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Hvorfor skal det være så vanskelig å gjøre ting, som alle andre synes er så lett?

F.eks stå opp til riktig tid, sovne i riktig tid, ha orden på saker som pass og regninger. Bruke perm?! Hvorfor er det så vanskelig for meg å putte papir i permer og få systematik?!

Jeg har lurt på det samme hele livet.

Mens jeg vil ha et søtt, lite dyr som spiser vepser og edderkopper.

Evt. en ny slørhale. :)

Sånn ellers er jeg litt pissed siden strømmen har gått i løpet av morgenen og med andre ord har mobilen min ladet seg selv ut og ikke ringt, vekkerklokkene (begge går på strøm) har heller ikke ringt og nødalarmen på PC-en har heller ikke ringt, da PC-en tydeligvis restartet og stoppet opp i BIOS. YAY! :D

For en gangs skyld har jeg en delvis brukbar unnskyldning for å forsove meg med 5,5 timer.

Heldigvis skulle jeg ikke annet i dag enn å prøve og stå opp i rett tid for én gangs skyld.

strømmen gikk sikkert pga alle alarmene. :tease:

Det har du sikkert rett i. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...