Skjelvgråt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Om hun gjør...Huff. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 "Pop/Rock : Beste mann jente - Justin Bieber" Et eller annet her som ikke stemmer nei. No stemmer det litt betre. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Åh, når skal Hotel Cæsar slutte? Er jo bare whining og klaging hele tiden. Falske og teite karakterer er det også. Endret 22. november 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg ser på hotel cæsar hver eneste dag Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Åh, når skal Hotel Cæsar slutte? Er jo bare whining og klaging hele tiden. Falske og teite karakterer er det også. It never ends! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er dette et sted hvor man kan prate om hva man vil? Bare lurer Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Edit: EH, er det bare jeg som har problemer med å quote og endre innlegg? Når jeg trykker på tekstboksen så forsvinner alt som sto der, og jeg får det ikke tilbake... hrmf.... Endret 22. november 2010 av christinahk Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) @Quakecry Er du utrolig stressa? Ser for meg at man blir det etterhvert. Enda teitere er det med folk som jobber hver dag og ser på Hotel Cæsar i tillegg. Akkurat som om de øver på å krangle og lader opp til en skikkelig hektisk arbeidsdag ved å se på Hotel Cæsar. Endret 22. november 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er dette et sted hvor man kan prate om hva man vil? Bare lurer Det er en ganske grei oppsummering, ja. Du burde lese første innlegg i tråden, så får du med deg reglene også. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ny signatur! Hva synes folket? Noen som klarer å tippe hva den kommer ifra? (burde ikke være så vanskelig) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er dette et sted hvor man kan prate om hva man vil? Bare lurer Det er det! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Noen som klarer å tippe hva den kommer ifra? (burde ikke være så vanskelig) Fight club? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ny signatur! Hva synes folket? Noen som klarer å tippe hva den kommer ifra? (burde ikke være så vanskelig) *host* Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Nope, men ikke langt unna hvis vi ser på IMDBs toppliste Ny signatur! Hva synes folket? Noen som klarer å tippe hva den kommer ifra? (burde ikke være så vanskelig) *host* Hva er galt? Edit: Fikset til size 2 nå, hvis det var det som var problemet. Endret 22. november 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Edit: Fikset til size 2 nå, hvis det var det som var problemet. Flink gutt! Beklager pirkingen, men regler er regler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvorfor skal det være så vanskelig å gjøre ting, som alle andre synes er så lett? F.eks stå opp til riktig tid, sovne i riktig tid, ha orden på saker som pass og regninger. Bruke perm?! Hvorfor er det så vanskelig for meg å putte papir i permer og få systematik?! Jeg har lurt på det samme hele livet. Mens jeg vil ha et søtt, lite dyr som spiser vepser og edderkopper. Evt. en ny slørhale. Sånn ellers er jeg litt pissed siden strømmen har gått i løpet av morgenen og med andre ord har mobilen min ladet seg selv ut og ikke ringt, vekkerklokkene (begge går på strøm) har heller ikke ringt og nødalarmen på PC-en har heller ikke ringt, da PC-en tydeligvis restartet og stoppet opp i BIOS. YAY! For en gangs skyld har jeg en delvis brukbar unnskyldning for å forsove meg med 5,5 timer. Heldigvis skulle jeg ikke annet i dag enn å prøve og stå opp i rett tid for én gangs skyld. strømmen gikk sikkert pga alle alarmene. Det har du sikkert rett i. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sitter og leser igjennom gamle innlegg i DNFK av meg nå, og konklusjonen er at jeg var mye morsommere i 2009. Dere og. Skjerpings! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Har et lite problem med å bruke forumet, noen som gidder å se på problemet ? http://i54.tinypic.com/xe3gk4.jpg Endret 22. november 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) @Wiciwato :!: Vittig! Endret 22. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har fått meg ny signatur. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg