Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Gratulerer, dere skremte vekk vårt nyeste medlem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 "Pop/Rock : Beste mann - Justin Bieber" Et eller annet her som ikke stemmer nei. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Mens jeg vil ha et søtt, lite dyr som spiser vepser og edderkopper. Evt. en ny slørhale. Sånn ellers er jeg litt pissed siden strømmen har gått i løpet av morgenen og med andre ord har mobilen min ladet seg selv ut og ikke ringt, vekkerklokkene (begge går på strøm) har heller ikke ringt og nødalarmen på PC-en har heller ikke ringt, da PC-en tydeligvis restartet og stoppet opp i BIOS. YAY! For en gangs skyld har jeg en delvis brukbar unnskyldning for å forsove meg med 5,5 timer. Heldigvis skulle jeg ikke annet i dag enn å prøve og stå opp i rett tid for én gangs skyld. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg skal aldri skaffe meg noe dyr. Muligens piranha eller vietnamesisk kampfisk. Ikke noe annet. Hvorfor fisk? Fisk er kjedelig. Fisk skal spises. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Bikkjer og katter skal også spises... i diverse kulturer. Trenger f.eks ikke gå på tur eller noe med en fisk. Trenger bare å mate jevnlig. Det er relativt koselig også. Har ikke bestemt meg men vurderer dette: Standard akvarium tank med masse fargeglade fisk. Amazonas tank med kun piranha. ca. 5-6 av dem En enkelt kampfisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fisk er digge å prate med! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Faen heller, smurfen. Samme hva du røyker er det på tide å kutte ned på det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ønsk meg lykke til. Skal på visning. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Lykke til! -smilefjeset vil passe på deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Faen heller, smurfen. Samme hva du røyker er det på tide å kutte ned på det. For øyeblikket har jeg ikke røyka noe på snart en uke. Går i snus og bare snus. Men jeg drømmer ofte om sigaretter og sigarer, samt hasj og opium (til tross for at jeg bare har røyka én av de to jevnlig over en periode), så kanskje jeg blir påvirka av drømmene mine? Hvem vet ... Jeg får forresten pes for at jeg "har det bildet av meg selv liggende på ratemydowns uten å gjøre noe med det". Fantastiske venner man har, ikke sant? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Faen heller, smurfen. Samme hva du røyker er det på tide å kutte ned på det. For øyeblikket har jeg ikke røyka noe på snart en uke. Går i snus og bare snus. Men jeg drømmer ofte om sigaretter og sigarer, samt hasj og opium (til tross for at jeg bare har røyka én av de to jevnlig over en periode), så kanskje jeg blir påvirka av drømmene mine? Hvem vet ... Jeg får forresten pes for at jeg "har det bildet av meg selv liggende på ratemydowns uten å gjøre noe med det". Fantastiske venner man har, ikke sant? link? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 link? Let et par sider tilbake, så finner du en forklaring på hvordan du finner bildet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvorfor skal det være så vanskelig å gjøre ting, som alle andre synes er så lett? F.eks stå opp til riktig tid, sovne i riktig tid, ha orden på saker som pass og regninger. Bruke perm?! Hvorfor er det så vanskelig for meg å putte papir i permer og få systematik?! 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Mens jeg vil ha et søtt, lite dyr som spiser vepser og edderkopper. Evt. en ny slørhale. Sånn ellers er jeg litt pissed siden strømmen har gått i løpet av morgenen og med andre ord har mobilen min ladet seg selv ut og ikke ringt, vekkerklokkene (begge går på strøm) har heller ikke ringt og nødalarmen på PC-en har heller ikke ringt, da PC-en tydeligvis restartet og stoppet opp i BIOS. YAY! For en gangs skyld har jeg en delvis brukbar unnskyldning for å forsove meg med 5,5 timer. Heldigvis skulle jeg ikke annet i dag enn å prøve og stå opp i rett tid for én gangs skyld. strømmen gikk sikkert pga alle alarmene. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Når jeg skal svare på en kommentar, så kommer det som vanlig opp KOMMENTAR men når jeg skal skrive under dette, for å kommentere. Så forsvinner alt, altså, når jeg trykker på tekstboksen for å skrive en kommentar så forsvinner alt i boksen. Noen som vet hvorfor ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 jeg prøver å få julefølelse. den er på vei trur jeg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) SPAM ALERT! EDIT: En eller annen mod ødela alt Endret 22. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 LOOOOOOL http://annesboble.blogg.no/ siste inlegget hahahaa Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 hu både lukter og ser ut som et troll i hele bloggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg