Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens jeg vil ha et søtt, lite dyr som spiser vepser og edderkopper.

Evt. en ny slørhale. :)

Sånn ellers er jeg litt pissed siden strømmen har gått i løpet av morgenen og med andre ord har mobilen min ladet seg selv ut og ikke ringt, vekkerklokkene (begge går på strøm) har heller ikke ringt og nødalarmen på PC-en har heller ikke ringt, da PC-en tydeligvis restartet og stoppet opp i BIOS. YAY! :D

For en gangs skyld har jeg en delvis brukbar unnskyldning for å forsove meg med 5,5 timer.

Heldigvis skulle jeg ikke annet i dag enn å prøve og stå opp i rett tid for én gangs skyld.

Lenke til kommentar

Bikkjer og katter skal også spises... i diverse kulturer.

Trenger f.eks ikke gå på tur eller noe med en fisk. Trenger bare å mate jevnlig. Det er relativt koselig også.

Har ikke bestemt meg men vurderer dette:

Standard akvarium tank med masse fargeglade fisk.

Amazonas tank med kun piranha. ca. 5-6 av dem

En enkelt kampfisk.

Lenke til kommentar

Faen heller, smurfen. Samme hva du røyker er det på tide å kutte ned på det.

For øyeblikket har jeg ikke røyka noe på snart en uke. :p

Går i snus og bare snus. :p

Men jeg drømmer ofte om sigaretter og sigarer, samt hasj og opium (til tross for at jeg bare har røyka én av de to jevnlig over en periode), så kanskje jeg blir påvirka av drømmene mine? Hvem vet ...

Jeg får forresten pes for at jeg "har det bildet av meg selv liggende på ratemydowns uten å gjøre noe med det". :p

Fantastiske venner man har, ikke sant? :)

Lenke til kommentar

Faen heller, smurfen. Samme hva du røyker er det på tide å kutte ned på det.

For øyeblikket har jeg ikke røyka noe på snart en uke. :p

Går i snus og bare snus. :p

Men jeg drømmer ofte om sigaretter og sigarer, samt hasj og opium (til tross for at jeg bare har røyka én av de to jevnlig over en periode), så kanskje jeg blir påvirka av drømmene mine? Hvem vet ...

Jeg får forresten pes for at jeg "har det bildet av meg selv liggende på ratemydowns uten å gjøre noe med det". :p

Fantastiske venner man har, ikke sant? :)

link?

Lenke til kommentar

Mens jeg vil ha et søtt, lite dyr som spiser vepser og edderkopper.

Evt. en ny slørhale. :)

Sånn ellers er jeg litt pissed siden strømmen har gått i løpet av morgenen og med andre ord har mobilen min ladet seg selv ut og ikke ringt, vekkerklokkene (begge går på strøm) har heller ikke ringt og nødalarmen på PC-en har heller ikke ringt, da PC-en tydeligvis restartet og stoppet opp i BIOS. YAY! :D

For en gangs skyld har jeg en delvis brukbar unnskyldning for å forsove meg med 5,5 timer.

Heldigvis skulle jeg ikke annet i dag enn å prøve og stå opp i rett tid for én gangs skyld.

strømmen gikk sikkert pga alle alarmene. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...