Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Troddi vi skremte vekk n0O_o jeg.. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Troddi vi skremte vekk n0O_o jeg.. Ja, men jeg kom tilbake Like før jeg stikker igjen nå altså! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er 10 minus ute (noe som i følelse på lufta her tilsvarer 20 minus på Røros)... Jeg gruer meg til å gå ut Wuut, er du på Røros? Var du på Verket i går, eller? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er 10 minus ute (noe som i følelse på lufta her tilsvarer 20 minus på Røros)... Jeg gruer meg til å gå ut Wuut, er du på Røros? Var du på Verket i går, eller? Neeei skal til Røros til helga Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) j00 lucky. Satser på at jeg tar meg en tur opp neste uke. Om alt går etter planen. Endret 22. november 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 j00 lucky. Satser på at jeg tar meg en tur opp neste uke. Om alt går etter planen. ich bin dalsbygding från fredag to mandag Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 n0O_o og Puke Nukem samme person Så klart ^^ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har fått med meg at det er en dame her inne. 14 år, Linda, og mulig troll. Har hun fått godkjennelse? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det kommer vi aldri til og finne ut. :X Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har fått med meg at det er en dame her inne. 14 år, Linda, og mulig troll. Har hun fått godkjennelse? Herregud altså. Jeg trodde det skulle bli lett å holde en samtale med dere og få noen venner, men tydeligvis så tror nesten alle at jeg er noe troll eller liknende, eller en pedofil mann på 40 år! Er det mulig?! Nei, jeg tror jeg holder meg vekk herfra. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har fått med meg at det er en dame her inne. 14 år, Linda, og mulig troll. Har hun fått godkjennelse? Herregud altså. Jeg trodde det skulle bli lett å holde en samtale med dere og få noen venner, men tydeligvis så tror nesten alle at jeg er noe troll eller liknende, eller en pedofil mann på 40 år! Er det mulig?! Nei, jeg tror jeg holder meg vekk herfra. Må ikke bli skremt av alt fjaset her Går seg til etterhvert. Merka det selv når jeg først dukka opp her som jente. Alt går av hektene for ei lita stund før det normaliserer seg Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har fått med meg at det er en dame her inne. 14 år, Linda, og mulig troll. Har hun fått godkjennelse? Herregud altså. Jeg trodde det skulle bli lett å holde en samtale med dere og få noen venner, men tydeligvis så tror nesten alle at jeg er noe troll eller liknende, eller en pedofil mann på 40 år! Er det mulig?! Nei, jeg tror jeg holder meg vekk herfra. Må ikke bli skremt av alt fjaset her Går seg til etterhvert. Merka det selv når jeg først dukka opp her som jente. Alt går av hektene for ei lita stund før det normaliserer seg Halla ;) Har fått med meg at det er en dame her inne. 14 år, Linda, og mulig troll. Har hun fått godkjennelse? Herregud altså. Jeg trodde det skulle bli lett å holde en samtale med dere og få noen venner, men tydeligvis så tror nesten alle at jeg er noe troll eller liknende, eller en pedofil mann på 40 år! Er det mulig?! Nei, jeg tror jeg holder meg vekk herfra. Jeg tror ikke du er et trolll :cool: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er det mulig?! Nei, jeg tror jeg holder meg vekk herfra. Normalt utsagn fra rookies. Du kommer nok sigende tilbake etter hvert.. =) Og forresten, du har jo venner! Jeg er en av dem! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 noO_o: Slapp litt av. Hvis det er noen trøst tror jeg ikke at du er en pedofil mann på 40 eller troll eller whatever, men jeg synes derimot at du overreagerer litt. Vi har alle vokst opp med å tro at det ikke finnes jenter på nettet, i den grad at jeg nesten tviler på mitt eget kjønn. 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10019472 Hahaha, hva er det som kommer til å skje med verden? Vil Bieber være den neste president? Og flott bildet, virkelig flott... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 SATAN jeg hater hunder som plutselig bjeffer fordi de hører noe. Hvis jeg noengang skaffer meg hund skal den pokker meg få oppdragelse. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg hater hunder som plutselig bjeffer fordi de hører noe. Hvis jeg noengang skaffer meg hund skal den pokker meg få oppdragelse jobbe for meg, og hvis ikke skal den skytes. Du er så brutal! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg skal aldri skaffe meg noe dyr. Muligens piranha eller vietnamesisk kampfisk. Ikke noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg