Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos drømmer.

Jeg våknet i natt av at jeg snakka til dama i søvne. Husker ikke hva jeg sa, men det var noe fra drømmen jeg hadde da. Hun svarte meg. Ingen av oss husker hva vi snakka om og hva drømmen min handla om aner jeg ikke.

Hørtes ut som meg og Egil innimellom :p bare at det er han som står for pratinga i søvne :p

Lenke til kommentar

Ok, sjekket nå. Var faktisk sjefen min en av gangene, som prøvde å informere meg om at jeg skal ta influensavaksinen på onsdag, og en kompis med eksamensnerver noen ganger. Jeg er litt tørst og har lyst på røyk, og litt hes etter hyling og dansing i går, ellers fin. MrBj så litt uggen ut da han sto opp for å gå på do.

Faen heller, det var en jente som okkuperte doen i andreetasje for å suge en fyr som ble dritsur da jeg banket på etter fem-seks minutter. Og enda et sett med jenter på handicapdoen nede som spydde om kapp. Det hadde vært sykt morsomt om ikke blæren min holdt på å eksplodere

Lenke til kommentar

Ok, sjekket nå. Var faktisk sjefen min en av gangene, som prøvde å informere meg om at jeg skal ta influensavaksinen på onsdag, og en kompis med eksamensnerver noen ganger. Jeg er litt tørst og har lyst på røyk, og litt hes etter hyling og dansing i går, ellers fin. MrBj så litt uggen ut da han sto opp for å gå på do.

Faen heller, det var en jente som okkuperte doen i andreetasje for å suge en fyr som ble dritsur da jeg banket på etter fem-seks minutter. Og enda et sett med jenter på handicapdoen nede som spydde om kapp. Det hadde vært sykt morsomt om ikke blæren min holdt på å eksplodere

Wow :ninja:

Lenke til kommentar

3QAluminum-Ice-Bucket.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg fant en ny grunn til å ikke kødde med adminsa i dag. Dotten har vært anmeldt for voldsbruk. :p

Leste den tråden i gårkveld. Drømte at jeg fikk 2 anmeldelser på meg i natt. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...