Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

ok greitt, eg tok feil med EIN ting av det eg sa, og det var at det var menneskja som byrje og genmodisfiserer det. Eg ser no at det kom som følgje av ein naturleg mutasjon , som menneskja valte og utnytte og så fortsatte å fremme denne nye dyrearten på en unatruelg måte! Ein belgisk blå hadde aldreg ovelevd i naturen! det er menneskje som lagar denne rasen, sjølv om det opprinnelge sarta med ein naturleg mutasjon.
Greit, de hadde ikke overlevd med så stor andel av denne mutasjonen i naturen. Men så lever de ikke i naturen nå heller da. 60-70% (om jeg husker riktig) av dem må taes med keisersnitt.

Men det er heller ikke noe problem. Vi gjør det jo. :)

Vi skal drepe alt som ikke kan fødes naturlig. Vi bør la unger bare ligge inne i magen hvis det blir komplikasjoner ved fødselen...det er jo ikke naturlig jo :lol:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok greitt, eg tok feil med EIN ting av det eg sa, og det var at det var menneskja som byrje og genmodisfiserer det. Eg ser no at det kom som følgje av ein naturleg mutasjon , som menneskja valte og utnytte og så fortsatte å fremme denne nye dyrearten på en unatruelg måte! Ein belgisk blå hadde aldreg ovelevd i naturen! det er menneskje som lagar denne rasen, sjølv om det opprinnelge sarta med ein naturleg mutasjon.
Greit, de hadde ikke overlevd med så stor andel av denne mutasjonen i naturen. Men så lever de ikke i naturen nå heller da. 60-70% (om jeg husker riktig) av dem må taes med keisersnitt.

Men det er heller ikke noe problem. Vi gjør det jo. :)

Vi skal drepe alt som ikke kan fødes naturlig. Vi bør la unger bare ligge inne i magen hvis det blir komplikasjoner ved fødselen...det er jo ikke naturlig jo :lol:

nja, eg er rekteg nok ein forkjempar for naturlege ting, men eg tykkjer det er å dra den litt langt! berre tenk viss du var ein belgisk blå f eks og skulle ha ein kalv, så fekk du ikkje rpessa den ut då hadde du fått ein smertefull daud. eg miner rektegnok alle belgisk blå produksjon burde blitt stoppa, men når den fyrst er der må dei jo ta keisersnitt på dei som vert født såleis mora ikkje dauer og!

Lenke til kommentar
Vi skal drepe alt som ikke kan fødes naturlig. Vi bør la unger bare ligge inne i magen hvis det blir komplikasjoner ved fødselen...det er jo ikke naturlig jo :lol:
Vi burde dra det lenger! Vi burde ta livet av alle med fysiske defekter eller folk som ikke bidrar produktiv i samfunnet! :ph34r:

Som folk med downs, og musikere! OG FOTBALLSPILLERE! :mad:

Lenke til kommentar
Vi skal drepe alt som ikke kan fødes naturlig. Vi bør la unger bare ligge inne i magen hvis det blir komplikasjoner ved fødselen...det er jo ikke naturlig jo :lol:
Vi burde dra det lenger! Vi burde ta livet av alle med fysiske defekter eller folk som ikke bidrar produktiv i samfunnet! :ph34r:

Som folk med downs, og musikere! OG FOTBALLSPILLERE! :mad:

meiner du det? du tykkjer det er heilt ok å ete og produsere belgisk blå, men vanlege tin som folk med downs syndrom og musikarear er du i mot! eg fårstår ikkje vka du meiner, eg får gå ut frå du ikkje meiner det bokstavaleg!

Lenke til kommentar
Halloo!? Ingen som ville høyre om polarbrøda og appelsinjusen min?

 

Nå har eg ikkje lest alle dei lange innlegga som har blitt skrive til no, men eg må si at eg føler at disse belgiske blå ikkje er anna enn dyreplaging!

Schnell er smart, dykk er berre i mot han fordi han skriv nynorsk! Vi er menneska for det!

ening! eg følar eg ikkje alltid vert teken seriøst av enekelte berre fordi eg skriv nynorsk

Lenke til kommentar
b-real har slettet meg fra msn :( *lei seg, gå og kutte*
Husk nedover og ikke på tvers :)

 

 

nja, eg er rekteg nok ein forkjempar for naturlege ting, men eg tykkjer det er å dra den litt langt! berre tenk viss du var ein belgisk blå f eks og skulle ha ein kalv, så fekk du ikkje rpessa den ut då hadde du fått ein smertefull daud. eg miner rektegnok alle belgisk blå produksjon burde blitt stoppa, men når den fyrst er der må dei jo ta keisersnitt på dei som vert født såleis mora ikkje dauer og!
Litt langt? Hvis de ikke kan fødes naturlig hva er vitsen med å la de leve da?

 

Hmm..b-real vet å behandle en dame^^ .
"how ya dooin' baby?" :love:

 

 

Vi burde dra det lenger! Vi burde ta livet av alle med fysiske defekter eller folk som ikke bidrar produktiv i samfunnet! :ph34r:

Som folk med downs, og musikere! OG FOTBALLSPILLERE! :mad:

FACK YEAH! Død over folk som ikke klarer seg selv!

Lenke til kommentar
Halloo!? Ingen som ville høyre om polarbrøda og appelsinjusen min?

 

Nå har eg ikkje lest alle dei lange innlegga som har blitt skrive til no, men eg må si at eg føler at disse belgiske blå ikkje er anna enn dyreplaging!

Schnell er smart, dykk er berre i mot han fordi han skriv nynorsk! Vi er menneska for det!

Få høre om polarbrød og appelsinjuice! :D

Lenke til kommentar
eg går og legg meg no. eg er grablig trøytt, og takk og lov det er ulovleg med belgisk blå i noreg. men L4r5 du og kexxy og dei andre utan moralske synspunkt angåande kva ein et kan jo flytte til feks frankrike for der er det lov :mad:
Natta Schnell. Drøm søte og for all del naturlige drømmer. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...