Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt. RateMyDowns er oppe igjen.

Det virker som om jeg aldri får ned den siden, uansett hvor mange mails jeg sender til fyren og hvor mange ganger han lover meg å ta den ned.

Kan visst få den ned for $200, men så mye har jeg ikke. :p

Ligger fortsatt på andreplass da, har ikke klart å klatre opp til første enda, eller falle ut av top 10-lista. Ja ja, er vel ikke noe å gjøre med det.

I det minste blir visst alle bildene av meg i kjole som havner på 4chan borte.

Lenke til kommentar

Morsomt. RateMyDowns er oppe igjen.

Det virker som om jeg aldri får ned den siden, uansett hvor mange mails jeg sender til fyren og hvor mange ganger han lover meg å ta den ned.

Kan visst få den ned for $200, men så mye har jeg ikke. :p

Ligger fortsatt på andreplass da, har ikke klart å klatre opp til første enda, eller falle ut av top 10-lista. Ja ja, er vel ikke noe å gjøre med det.

I det minste blir visst alle bildene av meg i kjole som havner på 4chan borte.

Er som de sier at om man ikke vil at noe skal være tilgjengelig for alle for alltid må man ikke legge det ut på nett :p skremmende men sant...

Så på den siden der forresten at det sto et eget langt brev til "norske" besøkende. Tydeligvis mange norske som har klagd på den sida :p

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Natta Beccafe. :)

Jeg har nett sendt enda en mail til ratemydowns om å få ned bildet mitt. :p

TV 2 hjelper deg og faktisk :p ser egentlig ikke for meg at de får gjort så mye med det i og med at det ikke er ei norsk side. Lurer på hvorfor det er spesielt norske som har reagert egentlig :hmm:

Nordmenn er vel mer følsomme for sånt da. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...