Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

There is no such thing as a coincidence, and everything is connected.

Sure it is. Fornøyd med essayet? :D

Hah, ingenting slår NCIS og Life vetj :)

Jah, ble faktisk det, møtte opp til tilbakemelding, og hadde fått rablet ned, tja, 438 ord. Slet veldig, helt til fredagskvelden, plutselig løsnet det noe veldig, og det gikk bra, ble ikke 2500 ord, men 2460, så håper han ikke er helt nazi på det :p

Så, nå er det å jobbe seg ferdig med IPT, og, håpe det løsner i JAVA, jeg sto jo faktisk sist, selvom jeg fortalte Monica under ett møte, at jeg hadde mottatt veldig mye hjelp fra en venn i Oslo :)

Lenke til kommentar

Jah, ble faktisk det, møtte opp til tilbakemelding, og hadde fått rablet ned, tja, 438 ord. Slet veldig, helt til fredagskvelden, plutselig løsnet det noe veldig, og det gikk bra, ble ikke 2500 ord, men 2460, så håper han ikke er helt nazi på det :p

Jeg fikk aldri "tid" til å få tilbakemelding på det utkastet. Jeg skrev heller ikke så mye mer enn deg. 2200 av de 2700 ordene jeg hadde når jeg leverte det ferdige essayet ble vel skrevet etter klokken 0400 på lørdag, så. Men det går nok bra. ;)

Java, derimot, det er moro! Hvordan ligger du/dere an med nyeste oppgave?

Lenke til kommentar

Ikke så veldig bra, jeg var syk deler av uka som var, så når vi skulle ha gruppemøtet så sa jeg i fra at jeg satt ved skåla og hilste på middagen fra dagen før. Mens en annen sov lenge, så vi henger litt etter på planlegging. Men har fått noen oppgaver fra i fjor av noen vi kjenner, så vi kan da se og lære :p

Jeg følte jeg måtte ha tilbakemelding for en gangs skyld, var ikke SÅ mye hjelp, men litt.

EDIT: Og java er IKKE morro!

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...