Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Runar:

*pusekatt*

Etter den andre tråden med jenta som likte eldre menn :( Den var jo så morsom.

Jeg er ikke sint (bare veldig, veldig skuffet (neida)). Det hadde bare vært fint å holde de "seriøse" forumene som Helse og Samliv fri for tull og tøys, så kan man finne morsomme tråder her i Offtopic. :)

Forresten, når fikk dere sånn "Moderatormelding"? Den var stilig, og praktisk!

Ganske nylig. Torsdag eller fredag, hvis jeg ikke husker helt feil.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

tiny_turtle_pleased.jpg

--

Det hender jeg får sånne off-topic/trolle utbrudd, hvor jeg ikke klarer å holde meg. Ikveld har vel vært en av de.

Iallefall, jeg likte den meldingen! Går det ann å quote de innleggene? Hadde vært praktisk om det ikke gikk.

Og forresten: Vet vi noe mer angående det rykte-systemgreiene? Vil det noen gang bli innført et tracking-system? Slik at man kan tracke de postene man har postet som har fått + rykte? Og se hvilke poster man tidligere har gitt + rykte? Eller er den helt død nå?

Lenke til kommentar

Hva er greia med så mange nye jenter her i kveld? Ikke at jeg klager, på ingen måte, men det får en til å stille spørsmål.

Ganske tilfeldig for min del ihvertfall. Har lest en del på forskjellige deler av forumet igjen i det siste, og rota meg inn på forumkafeen igjen er nå :p

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Iallefall, jeg likte den meldingen! Går det ann å quote de innleggene? Hadde vært praktisk om det ikke gikk.

Hvis du sitérer et innlegg med moderator-kode blir det bare "ren" bb-kode. Du kan jo leke deg litt i denne tråden. :)

Og forresten: Vet vi noe mer angående det rykte-systemgreiene? Vil det noen gang bli innført et tracking-system? Slik at man kan tracke de postene man har postet som har fått + rykte? Og se hvilke poster man tidligere har gitt + rykte? Eller er den helt død nå?

Jeg vet ikke mer enn deg, dessverre.

Redigert: Slått av Slimda. :(

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...