nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 *morrolink* Nice one. Så, hvor gammel er broren din? Du kan jo gjette? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du kan jo gjette? 14? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du kan jo gjette? 14? Er vel ikke så vanskelig å finne ut for deg, da du sannsyneligvis har muligheten til å se alle brukerne fra denne IP adressen :!: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er vel ikke så vanskelig å finne ut for deg, da du sannsyneligvis har muligheten til å se alle brukerne fra denne IP adressen :!: Jeg gjettet! Jeg lover! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er vel ikke så vanskelig å finne ut for deg, da du sannsyneligvis har muligheten til å se alle brukerne fra denne IP adressen Jeg gjettet! Jeg lover! rundt 17 år tror jeg Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er vel ikke så vanskelig å finne ut for deg, da du sannsyneligvis har muligheten til å se alle brukerne fra denne IP adressen :!: Jeg gjettet! Jeg lover! Riktig kompis Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Riktig kompis Hurra! Hva vant jeg? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Riktig kompis Hurra! Hva vant jeg? Heder og ære. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Heder og ære. Akkurat det jeg ønsket meg! Jeg skal henge det opp på veggen og vise det til alle som kommer på besøk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 @Runar: Etter den andre tråden med jenta som likte eldre menn Den var jo så morsom. Forresten, når fikk dere sånn "Moderatormelding"? Den var stilig, og praktisk! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) @Runar: *pusekatt* Etter den andre tråden med jenta som likte eldre menn Den var jo så morsom. Jeg er ikke sint (bare veldig, veldig skuffet (neida)). Det hadde bare vært fint å holde de "seriøse" forumene som Helse og Samliv fri for tull og tøys, så kan man finne morsomme tråder her i Offtopic. Forresten, når fikk dere sånn "Moderatormelding"? Den var stilig, og praktisk! Ganske nylig. Torsdag eller fredag, hvis jeg ikke husker helt feil. Endret 22. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Oisann. Her var klientellet endra en del siden sist jeg var sånn smått aktivt her Begynner vel å bli godt over et år siden når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Enda en jente? Det var da svært. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva er greia med så mange nye jenter her i kveld? Ikke at jeg klager, på ingen måte, men det får en til å stille spørsmål. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 -- Det hender jeg får sånne off-topic/trolle utbrudd, hvor jeg ikke klarer å holde meg. Ikveld har vel vært en av de. Iallefall, jeg likte den meldingen! Går det ann å quote de innleggene? Hadde vært praktisk om det ikke gikk. Og forresten: Vet vi noe mer angående det rykte-systemgreiene? Vil det noen gang bli innført et tracking-system? Slik at man kan tracke de postene man har postet som har fått + rykte? Og se hvilke poster man tidligere har gitt + rykte? Eller er den helt død nå? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hva er greia med så mange nye jenter her i kveld? Ikke at jeg klager, på ingen måte, men det får en til å stille spørsmål. Ganske tilfeldig for min del ihvertfall. Har lest en del på forskjellige deler av forumet igjen i det siste, og rota meg inn på forumkafeen igjen er nå Endret 22. november 2010 av Cinque Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva er greia med så mange nye jenter her i kveld? Ikke at jeg klager, på ingen måte, men det får en til å stille spørsmål. Helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du kan ikke quote moderator-meldinger (eller joda, men da vises bare koden). Vi vet ingenting om Ryktesystemet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Iallefall, jeg likte den meldingen! Går det ann å quote de innleggene? Hadde vært praktisk om det ikke gikk. Hvis du sitérer et innlegg med moderator-kode blir det bare "ren" bb-kode. Du kan jo leke deg litt i denne tråden. Og forresten: Vet vi noe mer angående det rykte-systemgreiene? Vil det noen gang bli innført et tracking-system? Slik at man kan tracke de postene man har postet som har fått + rykte? Og se hvilke poster man tidligere har gitt + rykte? Eller er den helt død nå? Jeg vet ikke mer enn deg, dessverre. Redigert: Slått av Slimda. Endret 22. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg