Yavel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! Hvis hun ikke hadde tatt den, kunne hun krevd penger fra deg i de neste 18 årene. ikke viss han hadde tatt på seg fult ansvar for ungen! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! Hvis hun ikke hadde tatt den, kunne hun krevd penger fra deg i de neste 18 årene. ikke viss han hadde tatt på seg fult ansvar for ungen! men det er jo enda dyrere :b Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kan vi snakke om noe annet enn meg nå? Hvis du bare er stille i noen minutter, vil de småungene her plutselig miste fokus og begynne med andre ting. Jeg vil dog anbefale deg å holde deg unna her på nattestid. Da er det oftest pillesnakk og slikt det er snakk om. Vi kan jo snakke trekant/gangbang, da får ikke jenter involveres. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer. Har lyst til å begynne med fremkalling selv. Takktakk, skal visst være veldig bra kamera faktisk. Tanken var å lære meg å bruke det, for så å ta det med på tur (tenker 2-3mnd beckpacking/interrail etc.) Og da er det veldig greit med viewfinder og ikke speilrefleks, og film er jo noe helt annet enn digitalt. Eneste som kan være litt kjedelig på reise er å dra med film nok + at man ikke får sett bildene før man er hjemme og får fremkalt de Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vi kan jo snakke om at jeg vil ha en oppvarmet garasje å jobbe i når jeg skal bytte motor! Det hadde jeg ikke hatt noe imot, motorbytte eller ei. Hva slags bil skal du bytte motor på? Selv venter jeg på at den ene sylindern på bilen min blir ordna opp i. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! Hvis hun ikke hadde tatt den, kunne hun krevd penger fra deg i de neste 18 årene. ikke viss han hadde tatt på seg fult ansvar for ungen! Da hadde han plutselig fått masse penger fra NAV i stedet. Det er faktisk lønnsomt for småtøser å smelle seg på tjukka med jevne mellomrom. De kan sitte på ræva i flere år og hanke inn penger på det. Bare å bli gravid hvert tredje år eller noe så er man sikret full overgangstønad i det uendlige omtrent. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 vi kan jo snakke om meg og min suksesfulle karriere som house dj rundt omkring i Landet. spillte i Mosjøen ihelga, skal til mo i rana neste helg så går turen til trondheim om to uker Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! tror du missforstår betydningen av Teoretisk du er ikke helt sikker for det om, hun kan lyve, og viss hun venter lenge nok så er det ikke 100% :O Jeg er ganske sikker på at hu tok den, jeg har fått informasjon fra en pålitelig kilde. JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! angrepiller er ikke 100% sikkert. Å så positive vi var JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! Hvis hun ikke hadde tatt den, kunne hun krevd penger fra deg i de neste 18 årene. Hell no, hu hadde fallt ned en trapp elns. JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! Teoretisk sett burde du følge opp med en teoretisk falconpunch. Da er du teoretisk sett sikrere. Slå hu i magen mener du?? ALle mine svare er selvfølgelig kun teoretiske. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! Hvis hun ikke hadde tatt den, kunne hun krevd penger fra deg i de neste 18 årene. ikke viss han hadde tatt på seg fult ansvar for ungen! men det er jo enda dyrere :b true story syns forresten det er veldig rart at et foster regnes som en del av kvinnens kropp! teknisk sett så er det jo ikke det! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det hadde jeg ikke hatt noe imot, motorbytte eller ei. Hva slags bil skal du bytte motor på? Saab 900i 1988 Bra 8v suger til 16v Turbo En effektøkning på ca 60 HK, sam 100+ NM Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har impulskjøpt kamera: Da var det bare å kjøpe kjemikalier + film osv. for å få tatt det i bruk Kudos! Du treng eigentleg ikkje kjøpa noko ekstra for å ta bilde, men setta det i vinduskarmen og bruka det som pynt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Takktakk, skal visst være veldig bra kamera faktisk. Tanken var å lære meg å bruke det, for så å ta det med på tur (tenker 2-3mnd beckpacking/interrail etc.) Og da er det veldig greit med viewfinder og ikke speilrefleks, og film er jo noe helt annet enn digitalt. Eneste som kan være litt kjedelig på reise er å dra med film nok + at man ikke får sett bildene før man er hjemme og får fremkalt de Dama fikk tak i et gammelt "foldekamera" fra mellomkrigstiden eller noe for litt siden. Hadde vært gøy å leke seg med det og fremkalt selv. "Beirax" eller noe sånt heter det. Mellomformat. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! Hvis hun ikke hadde tatt den, kunne hun krevd penger fra deg i de neste 18 årene. ikke viss han hadde tatt på seg fult ansvar for ungen! Da hadde han plutselig fått masse penger fra NAV i stedet. Det er faktisk lønnsomt for småtøser å smelle seg på tjukka med jevne mellomrom. De kan sitte på ræva i flere år og hanke inn penger på det. Bare å bli gravid hvert tredje år eller noe så er man sikret full overgangstønad i det uendlige omtrent. det du snakker om her er faktisk et fenomen i Vennesla, det verste er at, en kvinne som ikke oppgir barnefaren etter hun har fått unge, tjener mer enn en nyutdannet mekaniker! i tillegg så får hun utdanning med lønn! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Åhåå. Skulle selge bilen min jeg, tok kontroll av dysene og plutselig fikk jeg beskjed om at motoren var ødelagt. Den ene sylindern det gjelder har blitt skrapt opp, stempelet har gått i oppløsning omtrent. Men vi håper og tror at det ordner seg. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Åhåå. Skulle selge bilen min jeg, tok kontroll av dysene og plutselig fikk jeg beskjed om at motoren var ødelagt. Den ene sylindern det gjelder har blitt skrapt opp, stempelet har gått i oppløsning omtrent. Men vi håper og tror at det ordner seg. Poste i denne tråden uten å guote er døfødt! Jeg har forresten lagerbank på motoren som står i! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! Hvis hun ikke hadde tatt den, kunne hun krevd penger fra deg i de neste 18 årene. ikke viss han hadde tatt på seg fult ansvar for ungen! Da hadde han plutselig fått masse penger fra NAV i stedet. Det er faktisk lønnsomt for småtøser å smelle seg på tjukka med jevne mellomrom. De kan sitte på ræva i flere år og hanke inn penger på det. Bare å bli gravid hvert tredje år eller noe så er man sikret full overgangstønad i det uendlige omtrent. det du snakker om her er faktisk et fenomen i Vennesla, det verste er at, en kvinne som ikke oppgir barnefaren etter hun har fått unge, tjener mer enn en nyutdannet mekaniker! i tillegg så får hun utdanning med lønn! Det er ikke bare i Vennesla det er et fenomen dessverre. Systemet er kvalmende lett å utnytte. Det verste er at en dag så sitter de der uten noen ting fordi de er vant til å få alt i fanget og aldri har giddi å gjort noe av seg. Da må samfunnet selvsagt trå støttende til å fortsette å forsørge dem. Er de heldige klarer de å finne en eller annen desperat tosk som ikke skjønner at han blir utnyttet til å forsørge seg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 *snip* de deler jo "tips" om hvordan en kan få et bra liv igjennom det her også! helt sykt! spør du meg så burde barnefarens rettigheter forsterkes og det burde være krav til og opplyse om hvem som er barnefaren! vet du ikke hvem det er, så er det ditt problem! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har også min bestefar sin FED cccp 1c fra 1940 ved siden av meg. (Ukrainsk "Leika-klone", selv om det er noe debatt rundt det så er det vel mest sannsynlig spionasje som har ført til likhetene) Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 nå skal jeg onanere, så skal jeg sove. God natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg