Sameboe Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vetduhva? Det var bare skummelt, du ligner på søstra til hu jeg pul sov hos inatt.... Hadde det ikke bare vært for alderen som er feil på to år.. Ikke skryt på deg noe som ikke er sant da 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 *mimre tilbake til tiden jeg var en liten unge som la meg etter småjentene som til tider kom innom* Ja, ukene går fort! Hvorfor i all verden slenger du opp bilde av deg selv her? Gøy med oppmerksomhet vettu. - - Her er det Sopranos og kaffe på timeplanen. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvorfor i all verden slenger du opp bilde av deg selv her? Fordi folk sa de ville ha det bilde forstørret. Nå fant jeg ut at det var veldig dumt Gylden regel for jenter: Ikke legg ut bilder av deg selv, som har spor av hud. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvorfor i all verden slenger du opp bilde av deg selv her? Fordi folk sa de ville ha det bilde forstørret. Nå fant jeg ut at det var veldig dumt Slapp av. Du har gjennomgått ilddåpen og du er her fortsatt. Du er godkjent. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fordi folk sa de ville ha det bilde forstørret. Nå fant jeg ut at det var veldig dumt Ikke noe problem å fjerne bildet heller da. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvorfor i all verden slenger du opp bilde av deg selv her? Fordi folk sa de ville ha det bilde forstørret. Nå fant jeg ut at det var veldig dumt Fjortiss 4Life 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvorfor i all verden slenger du opp bilde av deg selv her? Fordi folk sa de ville ha det bilde forstørret. Nå fant jeg ut at det var veldig dumt Diskusjon.no + jenter med bilde av seg selv = FAIL! Nå har du lært det, på den harde måten! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 La meg stille deg et spørsmål: Hvem er broren din innpå her? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 La meg stille deg et spørsmål: Hvem er broren din innpå her? Det vil jeg ikke si. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvilken font er det på diskusjon.no-logoen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har impulskjøpt kamera: Da var det bare å kjøpe kjemikalier + film osv. for å få tatt det i bruk 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! tror du missforstår betydningen av Teoretisk du er ikke helt sikker for det om, hun kan lyve, og viss hun venter lenge nok så er det ikke 100% :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har impulskjøpt kamera: Da var det bare å kjøpe kjemikalier + film osv. for å få tatt det i bruk Gratulerer. Har lyst til å begynne med fremkalling selv. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! angrepiller er ikke 100% sikkert. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kan vi snakke om noe annet enn meg nå? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! Hvis hun ikke hadde tatt den, kunne hun krevd penger fra deg i de neste 18 årene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 JAAAAA!!!! Helt teoretisk, så fikk hu dama tak i angrepille! Teoretisk sett burde du følge opp med en teoretisk falconpunch. Da er du teoretisk sett sikrere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kan vi snakke om noe annet enn meg nå? Hvis du bare er stille i noen minutter, vil de småungene her plutselig miste fokus og begynne med andre ting. Jeg vil dog anbefale deg å holde deg unna her på nattestid. Da er det oftest pillesnakk og slikt det er snakk om. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vi kan jo snakke om at jeg vil ha en oppvarmet garasje å jobbe i når jeg skal bytte motor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg