Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva heter det man setter inne hos en baby når den sover sånn at man kan høre nåe den skriker på natta? Barnepike/barnevakt? Endret 9. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har bodd i Ås, Hobøl og Askim. Hah, teiting, du skulle ikke flyttet, for da kunne jeg hatt noen flere å være sammen med. Det er så mange tette folk i Hobøl og Askim =/ Hva heter det man setter inne hos en baby når den sover sånn at man kan høre nåe den skriker på natta? Noe du ikke har fortalt, mushmush? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva heter det man setter inne hos en baby når den sover sånn at man kan høre nåe den skriker på natta? Noe du ikke har fortalt, mushmush? Trenger den til valpen min når i skal trene på å være alene hjemme. Skal ikke gå inn før den er stille, og jeg er ikke superman. Fant en som har rekkevidde på 3 km. Genialt siden jobben er en km unna Da kan jeg følge med heletiden. Tusentakk for svar allesammen Endret 9. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 går du søve? der går en god venninne av meg og Hehe, nei. Men gikk der ifjor. Vil ikke anbefale noen det under noen omstendigheter =) aldri vært en tanke for meg å gå der heller ^^ men da var det time for meg nå, snakkes Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 aldri vært en tanke for meg å gå der heller ^^men da var det time for meg nå, snakkes best det^^ Det gjør vi nok Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vet at det er mange teite der =/. Og Høbøl er et skikkelig høl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vet at det er mange teite der =/. Og Høbøl er et skikkelig høl. Drøbak er et høl... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sandefjord er et høl. Alle steder er høl! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Alle steder er høl! Alle hjemsteder er høl! Endret 9. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns både Sandefjord og Drøbak er koselig jeg =3. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Vet at det er mange teite der =/. Og Høbøl er et skikkelig høl. No shit? :O Bod der i snart 20 år, så begynner å synes synd på meg selv. Tror innavl er en egen sport rundt i området her. Og om man finner seg jente må det være minst 8 års aldersforskjell. Har de begynt på VGS er de gått ut på dato. IQ og EQ er noe dritt! edit: HobØL... Need I say more? Endret 9. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns både Sandefjord og Drøbak er koselig jeg =3. Hva skulle liksom være koselig med Drøbak? Julenissehuset? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Askøy er ikke et høl. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Okei, hva faen skjer med stor, grå stripe i toppen av nettsiden? EDIT: Bytta til dynamisk, nå overlever jeg. Endret 9. januar 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skal jeg følge opp med at Bodø er et høl også? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Syns både Sandefjord og Drøbak er koselig jeg c==3. Sandefjord er litt kows ja. Tror ikke jeg har vært i drøbak oO Endret 9. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Bor ikke i Sandefjord Fant ut at jeg må helt til Revetal for å kjøpe den jeg vil ha Tar jo nesten 15 minutter å kjøre jo Endret 9. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skal jeg følge opp med at Bodø er et høl også? Bodø er et fint sted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg