Yavel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dere kan kalle meg for Linda Hei Linda! Hvordan føles det å være populær? det er diskriminerende at vi gutta må jobbe så mye mer for og bli populære her på forumet vi har jo ikke sett et skikkelig bildet av henne en gang Det er bilde av meg på profilen min men det er bitte lite, med alle de gamle grisene her inne, så må det et stort et til. såpass må du forstå BTW: er ikke så mange pervoer her inne, de bare later som til og begynne med :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du måtte selvsagt komme med den... It's a dirty job, but somebody's gotta do it. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dere kan kalle meg for Linda Hei Linda! Hvordan føles det å være populær? Vet ikke helt, var mange pervoer her :!: Bare ta det helt med ro, de bare tuller litt med ferskingene ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Alt for ung for min interesse. Move along. Nå står ikke verden til påske. Ha-ha, 14 år, Lars? Ikke engang JEG synker så dypt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vet ikke helt, var mange pervoer her :!: Nei, slapp av, har ikke noe med det å gjøre. det er bare en rent teoretisk situasjon at jeg hadde sex med en jente uten kondom i fylla, og nå sier hun at det me angrepille kke er noe stress. Rent teoretisk altså. Hadde egentlig blitt litt awesome hvis du hadde blitt pappa, da. Ungen hadde jo fått to tanter som het Ingeborg! Det er en teoretisk situasjon må du forstå. Hvordan går det med kjærligheten da skippy? Blir det fart på sakerne? ;; Fuck deg. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 GIRL GIRL, Where!!! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har ingen venner her enda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Alt for ung for min interesse. Move along. Nå står ikke verden til påske. Ha-ha, 14 år, Lars? Ikke engang JEG synker så dypt. 14-åringer er vel heller ikke så dype da. 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du måtte selvsagt komme med den... It's a dirty job, but somebody's gotta do it. viss jeg husker rett, så har du barn. tenk om noen hadde sakt det samme til din unge :O Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er nok få her som er akkurat på din alder, Linda, men er mange i nærheten. Men husk; Også mange pedofile i nærheten også! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har ingen venner her enda Bedre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dere går jo helt av hengslene når det kommer en ny jente inn her. Oppfør dere nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dere går jo helt av hengslene når det kommer en ny jente inn her. Oppfør dere nå. Det er det jeg har prøvd å fortelle de her, men til ingen nytte. Det samme skjer hver eneste gang. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Fuck deg. Ikke så bra da skjønner jeg, regner med det er hun vennina di som bestandig skal ha deg med til andre venniner slik at du ikke får deg noe. Endret 22. november 2010 av Hårek Fjernet unødig lang sitering Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dere går jo helt av hengslene når det kommer en ny jente inn her. Oppfør dere nå. oppføre opp|føre (etter ty.) 1 framføre, spille teateret oppførte et stykke av Brecht 2 bygge o- et hus 3 særl i pf pt: skrive ned, anføre stå oppført med en inntekt på 200 000 kr 4 refl: bære seg at, opptre o- seg som en gentleman / fungere isotopene o-r seg som vanlige atomer Will try. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dere går jo helt av hengslene når det kommer en ny jente inn her. Oppfør dere nå. misunnelig fordi en ny jente tar tronen din? 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 sa noen ny og jente i samme setning? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Alle jenter har en trone yavel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Alt for ung for min interesse. Move along. Nå står ikke verden til påske. Ha-ha, 14 år, Lars? Ikke engang JEG synker så dypt. 14-åringer er vel heller ikke så dype da. Jeg lo godt. 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 slapp av a gutta. det er jenter over alt i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg