Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ey! Du er 96. Konge, jeg har en problemstilling som er perfekt for deg.

Hvordan overtaler jeg en fjortizzjente som mener det er null stress å pule uten kondom, så hu gidder ikke å ta angrepille? Det er selvfølgelig en rent hypotetisk situasjon.

yeah right!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, slapp av, har ikke noe med det å gjøre. det er bare en rent teoretisk situasjon at jeg hadde sex med en jente uten kondom i fylla, og nå sier hun at det me angrepille kke er noe stress.

Rent teoretisk altså.

Hadde egentlig blitt litt awesome hvis du hadde blitt pappa, da. Ungen hadde jo fått to tanter som het Ingeborg!

Lenke til kommentar

Neh... ingen matdiskusjoner i kveld?

Jeg sitter her og spiser brød og savner å bli fristet og/eller oppmuntret til å lage noe digg :p

Jeg testa akkurat noe pastasaus med parmesan og noe greier. Sånn ferdig på glass. Den var ok. Ikke mer enn det. Lukta litt rart da. Desverre fikk jeg en ekkel ettersmak av den så jeg tror ikke jeg kommer til å spise den igjen.
Lenke til kommentar

Nei, slapp av, har ikke noe med det å gjøre. det er bare en rent teoretisk situasjon at jeg hadde sex med en jente uten kondom i fylla, og nå sier hun at det me angrepille kke er noe stress.

Rent teoretisk altså.

Hadde egentlig blitt litt awesome hvis du hadde blitt pappa, da. Ungen hadde jo fått to tanter som het Ingeborg!

:wallbash: Det er en teoretisk situasjon må du forstå.

Lenke til kommentar

Rent teoretisk altså.

Hvordan går det med kjærligheten da skippy?

Blir det fart på sakerne? ;;

Lenke til kommentar

Rent teoretisk altså.

Falconpunch.jpg
Lenke til kommentar

Dere kan kalle meg for Linda ;)

Hei Linda!

Hvordan føles det å være populær? :tease:

det er diskriminerende at vi gutta må jobbe så mye mer for og bli populære her på forumet :p

vi har jo ikke sett et skikkelig bildet av henne en gang :p

Det er bilde av meg på profilen min :new_woot:

Lenke til kommentar

Vet ikke helt, var mange pervoer her :hrm: :!:

Ja, det er typisk. De fleste her får ikke tak i jenter på andre måter, så straks de ser et kvinnelig kjønn på nettet, hopper og spretter de etter den første de ser. Men slapp helt av, det går over om du blankt avviser dem.

Vil du komme og sitte på fanget så skal jeg fortelle deg om en hard oppvekst?

Du måtte selvsagt komme med den... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...