Kuroi-Neko Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 BLUMCHEN - HEUT' IST MEIN TAG er muligens verdens beste sang : )))))) MEN BARE KANSKJE. HEI ALLE SAMMEN. NÅ ER DET LENGE SIDEN. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er bare villfarelse som gjør at enkelte kristne er avholdsmenn. Det er mange hyllester til alkohol i bibelen Det er urettferdig å gjemme Rick Astley på den måten. Det var faktisk en genial måte å gjemme han på! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er urettferdig å gjemme Rick Astley på den måten. Hva kan jeg si? Jeg har har plassert mange av mine skillpoints under "Trolling".Fungerte bedre før da man åpnet en ny tab ved å følge lenker. Men, neida, det er visst dårlig praksis å følge samme standard som over alt ellers når det kommer til eksterne lenker. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fungerte bedre før da man åpnet en ny tab ved å følge lenker. Men, neida, det er visst dårlig praksis å følge samme standard som over alt ellers når det kommer til eksterne lenker. Ikke start en ny diskusjon rundt dette, er du snill. Valgfrihet > "standarder". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ikke start en ny diskusjon rundt dette, er du snill. Valgfrihet > "standarder". Så gi oss valgfrihet da. Hadde ikke vært verre enn å legge inn et valg på kontrollpanelet. GI MEG VALGFRIHET ELLER DØDEN! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg kjenner skremmende få kristne som er avholdsmennesker, og skremmende få avholdsmennesker som er kristne. Lol, wtf? De kristne jeg kjenner er avholdsmennesker. Nettopp pga. troa deres. Huh. gode muslimer drikker ikke! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ikke start en ny diskusjon rundt dette, er du snill. Valgfrihet > "standarder". Så gi oss valgfrihet da. Hadde ikke vært verre enn å legge inn et valg på kontrollpanelet. Du sitter vel klar med koden som trengs for å få noe slikt til å fungere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du sitter vel klar med koden som trengs for å få noe slikt til å fungere? Jepp. Og hvis jeg får nok penger fra Edda så deler jeg den med meg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du sitter vel klar med koden som trengs for å få noe slikt til å fungere? Jepp. Og hvis jeg får nok penger fra Edda så deler jeg den med meg. Jeg har tilfeldigvis Eddas sjekkhefte foran meg. Tell me your price! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tell me your price! Hvis du må spørre så har du ikke råd. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Hvis du må spørre så har du ikke råd. Hvis det er sånn du skal være så gir jeg heller pengene til SOS Rasisme. Endret 21. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du kan gi pengene til meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg trenger pengene mest, så syns jeg kan få pengene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hmm. Jeg lurte på hvorfor gikk så tregt. Sjekka taskmanager og firefox brukte 1,2 GB ram. Litt mye når lappisen bare har 2GB. Tror det er LogMeIn-pluginen som har en minnelekasje. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Du kan gi pengene til meg Jeg trenger pengene mest, så syns jeg kan få pengene. Vanskelig å bestemme seg. Gi meg én god grunn! Hmm. Jeg lurte på hvorfor gikk så tregt. Sjekka taskmanager og firefox brukte 1,2 GB ram. Litt mye når lappisen bare har 2GB. Tror det er LogMeIn-pluginen som har en minnelekasje. Bytte tema, gjør vi? Endret 21. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har din førstefødte her Runar. Pengene eller livet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 I've got an attentionspan of HEY! THAT'S SHINY! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har din førstefødte her Runar. Pengene eller livet! Send meg kontonummeret ditt på PM. Alle fingre og tær før fortsatt være der! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Funfact: Jeg har over 2000 plusspoeng. Lurer på hvor mange jeg kommer til å miste når de legger om ordningen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 MEN jeg er mye snillere enn Mikkel jo! Derfor burde jeg få pengene i stedet for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg