Datasmurf Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg går på en kristen skole og vil si at mesteparten av de kristne her er avholds, men det er også de som kan ta seg en øl og til og med de som drikker og puler. Variasjoner overalt. Jeg kjenner skremmende få kristne som er avholdsmennesker, og skremmende få avholdsmennesker som er kristne. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Vi skylder på deg, Runar. To plusser allerede. Endret 21. november 2010 av Runar 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du er vel roten i alt ondt på forumet, eller hva? Alle troll som finnes er det du som står bak (selvfølgelig gjennom proxyer og det som er, for å få forskjellige IPer). Så modererer du trolla du selv står bak for å bli populær. Jeg vet det nok! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg kjenner skremmende få kristne som er avholdsmennesker, og skremmende få avholdsmennesker som er kristne. Lol, wtf? De kristne jeg kjenner er avholdsmennesker. Nettopp pga. troa deres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kan dere vennligst se til helvete å gi faen i kverulere om slike uvesentligheter? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kristne skal vel drikke vin, det gjorde jo jesus og disiplene hans. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kristne skal vel drikke vin, det gjorde jo jesus og disiplene hans. På samme måte som døtre skal skjenke sine fedre og ha sex med dem? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du er vel roten i alt ondt på forumet, eller hva? Alle troll som finnes er det du som står bak (selvfølgelig gjennom proxyer og det som er, for å få forskjellige IPer). Så modererer du trolla du selv står bak for å bli populær. Jeg vet det nok! Etter mange år har jeg blitt avslørt. Hva (eller hvem) vil du ha for å holde det hemmelig? En naken L4r5 bundet fast til juletreet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 På samme måte som døtre skal skjenke sine fedre og ha sex med dem? Hvis det står i bibelen, så er det vel Guds ord ja. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Etter mange år har jeg blitt avslørt. Hva (eller hvem) vil du ha for å holde det hemmelig? En naken L4r5 bundet fast til juletreet? Han vil ha deg! Er ikke det åpenbart? Endret 21. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du er vel roten i alt ondt på forumet, eller hva? Alle troll som finnes er det du som står bak (selvfølgelig gjennom proxyer og det som er, for å få forskjellige IPer). Så modererer du trolla du selv står bak for å bli populær. Jeg vet det nok! Etter mange år har jeg blitt avslørt. Hva (eller hvem) vil du ha for å holde det hemmelig? En naken L4r5 bundet fast til juletreet? Kan holde kjeft gratis jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bare så synd det er så mange kristne som mistolker det til at de skal voldta sine døtre i stedet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg kjenner skremmende få kristne som er avholdsmennesker, og skremmende få avholdsmennesker som er kristne. Lol, wtf? De kristne jeg kjenner er avholdsmennesker. Nettopp pga. troa deres. Huh. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Interessant emne dere snakker om! La meg legge til en liten notis: please, stop it niggas. Or i will spread CP all over this shit and it will look like holocaust Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Hvis denne alkoholsamtalen fortsetter, så [...] [...]bryr jeg meg ikke Endret 21. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er bare villfarelse som gjør at enkelte kristne er avholdsmenn. Det er mange hyllester til alkohol i bibelen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 BLUMCHEN - HEUT' IST MEIN TAG er muligens verdens beste sang : )))))) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 BLUMCHEN - HEUT' IST MEIN TAG er muligens verdens beste sang : )))))) Boomerang er bedre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 UNNSKYLD, JEG MENER CROOKERS - COOLER COULEUR (FT. YELLE). Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er bare villfarelse som gjør at enkelte kristne er avholdsmenn. Det er mange hyllester til alkohol i bibelen Det er urettferdig å gjemme Rick Astley på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg