Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg går på en kristen skole og vil si at mesteparten av de kristne her er avholds, men det er også de som kan ta seg en øl og til og med de som drikker og puler. Variasjoner overalt.

Jeg kjenner skremmende få kristne som er avholdsmennesker, og skremmende få avholdsmennesker som er kristne. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er vel roten i alt ondt på forumet, eller hva? Alle troll som finnes er det du som står bak (selvfølgelig gjennom proxyer og det som er, for å få forskjellige IPer). Så modererer du trolla du selv står bak for å bli populær. Jeg vet det nok!

Etter mange år har jeg blitt avslørt. Hva (eller hvem) vil du ha for å holde det hemmelig? En naken L4r5 bundet fast til juletreet?

Lenke til kommentar

Du er vel roten i alt ondt på forumet, eller hva? Alle troll som finnes er det du som står bak (selvfølgelig gjennom proxyer og det som er, for å få forskjellige IPer). Så modererer du trolla du selv står bak for å bli populær. Jeg vet det nok!

Etter mange år har jeg blitt avslørt. Hva (eller hvem) vil du ha for å holde det hemmelig? En naken L4r5 bundet fast til juletreet?

Kan holde kjeft gratis jeg. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...