Aleks Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hva er poenget med å filme at du spiller igjennom et spill? Er det ikke bedre for folk å spille det selv i stedet for å se på hele greia? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hva er poenget med å filme at du spiller igjennom et spill? Er det ikke bedre for folk å spille det selv i stedet for å se på hele greia? http://www.youtube.com/user/DSPGaming Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gypsy, og likevel mener jeg indianerslaktinga var verre. Jeg må være følelsesløs ovenfor alle de stakkars undertrykka jødene, negrene, mongoloidene, bokelskerne etc. Og jeg romantiserer jo onkel Josef uansett. Han var jo en kosebamse. eh. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hva er poenget med å filme at du spiller igjennom et spill? Er det ikke bedre for folk å spille det selv i stedet for å se på hele greia? http://www.youtube.com/user/DSPGaming Ser fremdeles ikke poenget. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det mest(?)jævlige skjedde nå på 1900 tallet.. I rent antall ofre så har vi aldri vært så effektive som de siste 100 år. Men vil nok si at "vi" har vært like jævlige tidligere også. Jeg skal besøke et tidligere torturkammer til sommeren. http://no.wikipedia.org/wiki/Folkemordsmuseet_Tuol_Sleng http://no.wikipedia.org/wiki/D%C3%B8dsmarkene Det blir forjævlig, men interessant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gypsy, og likevel mener jeg indianerslaktinga var verre. Jeg må være følelsesløs ovenfor alle de stakkars undertrykka jødene, negrene, mongoloidene, bokelskerne etc. Og jeg romantiserer jo onkel Josef uansett. Han var jo en kosebamse. eh. Jeg glemte at sarkasme og slikt ikke fungerer like bra i skriftlig form / over internett som det ellers gjør. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg glemte at sarkasme og slikt ikke fungerer like bra i skriftlig form / over internett som det ellers gjør. Joda var faktisk ganske sikker på at det var sarkastisk, men man veit jo aldri. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Heisann, nå popper jeg inn i samtalen igjen etter og ha spilt litt Minecraft. Så hva driver folkens med? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Meg og ei til har fjernet døde mus og satt opp musfeller på nytt. Eller, jeg stod og var moralsk støtte kan vi heller si. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Meg og ei til har fjernet døde mus og satt opp musfeller på nytt. Eller, jeg stod og var moralsk støtte kan vi heller si. Er 2 der, men den er en viktig delen av hele fjerne-musefeller-og-sette dem-opp-igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fantastisk! Jeg blir mer og mer glad i netbooken min. Den overoppheta i sted og slo seg av. Jeg hadde Winamp og WoW oppe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Føkk, jeg er misunnelig på fattern. Han drar 17 dager til Ecuador og Galapagos i april. Og fyren er ikke smart nok til å skaffe seg et ordentlig kamera til turen en gang. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Så gjør det for han. Endret 21. november 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bah. Jeg finner ingen små nok skrujern i dette huset til å åpne netbooken. -_- Ser ut som om jeg tok med meg alle sammen opp til Steinkjer. Det var jo ikke akkurat gjennomtenkt. Ja ja, får bare lagre oftere når jeg skriver da. Noen som har peil på noen norske lydmenn jeg kan ta kontakt med for dybdeintervju via e-post ang. bacheloren min, forresten? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei! Jeg har brukt firefox i 4 år men ikke funnet ut av addons før nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er din cerebrale funksjon nedsatt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bah ... Det er alt for vanskelig å komme i kontakt med folk man finner på IMDB. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hurr durr. Tom Collins hadde vært bedre uten gin. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tror det du prøver å si er at gin hadde vært bedre med tonic. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Neeei, Gin smaker stort sett helt horribelt samme hva du blander den med, dessverre. Triste saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg