Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, bikkja har endelig forstått gleden ved å ha dyna OVER seg, så hun ligger langs beina mine og varmer meg. Mmmmmmmmm lykke.

Høres virkelig ut som du trenger en mann...

... eller, de bruker jo å ha kalde føtter...

Vannseng? :p

flaks det er jentehund da eller? neida, haha :p

Kom igjen, jeg vet du vil si det. "Det er bedre med to tisper i senga, enn"... eller noe slikt. Ikke sant?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men de har som regel varme mager som er innmari fine å ha beina på! Ja, hvis noen melder seg frivillig er det bare å rekke opp handa, ta dyna under armen og ta turen, altså. Det er bikkjekaldt her. (Hahahaha, get it, bikkje)

Ooh, lurer på å grine meg til mammas gamle vannseng som står på loftet. Tenk så gøy!

Slutt, jeg føler meg som en furry...

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Men de har som regel varme mager som er innmari fine å ha beina på! Ja, hvis noen melder seg frivillig er det bare å rekke opp handa, ta dyna under armen og ta turen, altså. Det er bikkjekaldt her. (Hahahaha, get it, bikkje)

Ooh, lurer på å grine meg til mammas gamle vannseng som står på loftet. Tenk så gøy!

Jeg skulle meldt meg frivillig, hadde jeg ikke vært så trøtt og sliten etter fartinga rundt i IKEA. Å flytte er slitsomt. :hrm:

Vannseng er deilig om vinteren!

Men foretrekker partner i senga til oppvarming, bedre for humøret og kroppens liggestilling. Vannseng har en tendens til å la deg ligge i V-stil. (tyngste kroppsdel synker dypest ned)

Lenke til kommentar

Vannseng er gøy helt til du glemmer å slå på varmen i senga og ikke lukker vinduet på soverommet når du drar til syden i 2 uker. I've tried.

Mmmmmh, ja, ser greia med varme mager, min er det i tillegg litt hår på, men kalde føtter på magen er ikke spesielt digg.

Det får du nesten bare leve med. Andre har klart det. I månedsvis.

Slem Slimda! Fyyy!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...