Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, du hørte meg, Schnell. Jeg vil gjerne kjenne smaken av en fyr som dusjer 2 ganger i uka (maks), pusser tenner hvert skuddår og ikke minst arver undertøyet sitt. Nom nom!
Ikke prat høyt om meg!

 

Man KAN om man vil.

 

Husker vi var og besøkte en sånn "middelalderby" i Sverige når jeg var liten. Der kunne man prøve å lage papir.

Du har ikke vært i sverige..det er alt inne i ditt hode mann :wee: Endret av b-real
Lenke til kommentar
Ja, du hørte meg, Schnell. Jeg vil gjerne kjenne smaken av en fyr som dusjer 2 ganger i uka (maks), pusser tenner hvert skuddår og ikke minst arver undertøyet sitt. Nom nom!

Så jeg er helt helt uaktuell jeg som middag? *skuffa* :(.

Dust! >: ) . Du skal brukes til slavearbeid og pisking du. Jeg er jo slik en sadist osv.

Lenke til kommentar
sjå på denne karen : http://www.bbg-uk.com/images/danser.JPG

 

det er for å tilfredstilla menneskjelege sadistars behov når dei for lov å lage desse dyra (som til sluttt vert så store før eit år har godt at dei ikkje kan stå på beina sine) til folk som likar og ete dei :mad: det var det eg meinte med det siste innlegget mitt

Ja jeg ser. Det ser ut som det er mye bra kjøtt der. :yes:

 

Og NEI! Det er ikke for å tilfredstille noen sadister at disse dyrene har blitt "laget". Nå er du på bærtur. Det er for å produsere mer kjøtt raskere. Har ingen ting med sadisme å gjøre. :)

 

Vet du hva sadisme er? Det er å påføre andre lidelse for å få en glede ut av deres liding. Altså at man liker at de lider. Det er ikke det det handler om å i det hele tatt. Det er snakk om å være mest mulig effektiv.

Ja netopp, det er det det er . sadisme, dei plagar dei stakars dyra og sidan dei fortsett og gjere det må dei jo like det!! :relamad:

er du klar over korleigs dei var laga? dei berre tek eit par gen der og eitt par gen der, og litt ekstra muskelgen og spleisar gena saman til eitt embryo og putta det inn i ei stakras ku som dauer når den føder den belgiske blå kalven fordi den er så stor. dei har det dessutan heilt jævli når dei lev! og det einaste folk tykkjer på er at dei sikkart smakar godt!

ein burde ikkje tukle med naturen såleis!€! forkasteleg spør du meg!!! hadde ikje overforbrukegt av kjøt i fast food industrei ntoke sånn av kunne dei sluppe det!! men neidå, dei skal mishandle dei stakars dyra!!!

Lenke til kommentar
Ja, du hørte meg, Schnell. Jeg vil gjerne kjenne smaken av en fyr som dusjer 2 ganger i uka (maks), pusser tenner hvert skuddår og ikke minst arver undertøyet sitt. Nom nom!

skal vedde på eg hadde smakt betre enn del fleste for det om1!!

 

Du har nok mye å tenke på du, Schnell :)

ja det er jo ingen andre som bryr seg om litt moralske prinsipp så, noken må jo ta litt tk!!!

Lenke til kommentar
Eg skjønner kva Schnell meine. Eg ville aldri ha ete ein sånn belgisk blå. Visste ikkje at dette hende, men det er gruelig at det er lovleg!

Det er ikkje lovleg..

 

skal ikkje skriva meir nynorsk.. i tilfelle eg dommar meg ut.

ordliste-addon til firefox ftw ^^

Det var da enda godt! At gardsbruket skal vere meir effektivt burde ikkje øydeleggje liv til dei gradar.

 

Eg kjenner eg argumenterer dårlegare på nynorsk enn det eg gjer på bokmål fordi eg ikkje kan ordleggje meg like mykje. :(

Lenke til kommentar
Så...en skal ikke forske på ting som matproduksjon lengre? Nei, er jo synd å tenke på ting som kan være til stor hjelp for f.eks kontinenter som Afrika der mange sulter ihjel :roll:

det hadde ALDREG hjulpet afrika!!! belgisk blå var ein luksusvare som kun ganga rike byherrar frå den vestlege verda! viss mennekjse fortsett å tukle sålies med naturen kjem det til å gå krfateg gale ein dag! til slutt greier me ikkje anna enn å produsere feite elefantar med apekattkropp. viss ikkje mennekjsa sluttar og tukla med dei naturlege gena kjem det til å skje noke sån , og IN`GEN vil få mat, afrika inkludert

Lenke til kommentar
Ja netopp, det er det det er . sadisme, dei plagar dei stakars dyra og sidan dei fortsett og gjere det må dei jo like det!! :relamad:

er du klar over korleigs dei var laga? dei berre tek eit par gen der og eitt par gen der, og litt ekstra muskelgen og spleisar gena saman til eitt embryo og putta det inn i ei stakras ku som dauer når den føder den belgiske blå kalven fordi den er så stor. dei har det dessutan heilt jævli når dei lev! og det einaste folk tykkjer på er at dei sikkart smakar godt!

ein burde ikkje tukle med naturen såleis!€! forkasteleg spør du meg!!! hadde ikje overforbrukegt av kjøt i fast food industrei ntoke sånn av kunne dei sluppe det!! men neidå, dei skal mishandle dei stakars dyra!!!

Nå ror du bare lenger ut på havet. Det er helt tydelig at du ikke har peil på hva du snakker om.

 

Belgisk blå er IKKE genmanipulert faktisk. Det de har gjort er det man har tradisjonelt har gjort med alle nyttedyr. Det kalles "selective breeding". De har parret dyr med en spesielt gendefekt som fører til økt muskelproduksjon. Ofte har man toppet det med veksthormoner på dyra for å øke veksten enda mer.

 

Snakk heller om noe du har peil på du. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...