Aleks Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Seriøst slimda. Lev livet litt mer. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jaja, heldigvis er det ikke langt inn til Grimstad. Du går i tredje? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Seriøst slimda. Lev livet litt mer. Jeg har levd lengre enn deg, så det så. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jepp. Hender det blir en tur til butikken å kjøpe en pizza, men når man lever på 500 kroner i måneden så må man bite i de sure potetene av og til. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Seriøst slimda. Lev livet litt mer. Jeg har levd lengre enn deg, så det så. Bitch just got pwnd.! Jepp. Hender det blir en tur til butikken å kjøpe en pizza, men når man lever på 500 kroner i måneden så må man bite i de sure potetene av og til. Oj, hvor bor du? Endret 20. november 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Jepp. Hender det blir en tur til butikken å kjøpe en pizza, men når man lever på 500 kroner i måneden så må man bite i de sure potetene av og til. Selvsagt, selvsagt. Det er bare at huset her er i slankeprosessen, så alt av poteter og brød og ris og pasta blir kastet ut. Så det går i flesk og kjøtt. Endret 20. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jepp. Hender det blir en tur til butikken å kjøpe en pizza, men når man lever på 500 kroner i måneden så må man bite i de sure potetene av og til. Selvsagt, selvsagt. Det er bare at huset her er i slankeprosessen, så alt av poteter og brød og ris og pasta blir kastet ut. Så det får i flesk og kjøtt. Det er forståelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ikke at jeg klager. Gris og okse og ku og lam og sau og reinsdyr og fisk er jo kjempegodt, om det er tilberedt på riktig måte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er ikke det meste godt når det et tilberedt på riktig måte da? (j/k) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Noen i Drammen med sprit til salgs? We needs moar. Vi burde tenkt på dette tidligere, jada jada jada. Endret 20. november 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Som lutefisk? <.< Haha...oki, point taken *le* Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Lutfesk er godt, med bacon og baconfett til mmmm! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Noen i Drammen med sprit til salgs? We needs moar. Vi burde tenkt på dette tidligere, jada jada jada. Asker. Halvflaske Jäger. Vet ikke om jeg selger though. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Lutfesk er godt, med bacon og baconfett til mmmm! Tyst på deg kvinne og kom deg tilbake til kjøkkenet og lag meg ordentlig mat! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Lutfesk er godt, med bacon og baconfett til mmmm! Lutefisk er like godt som en skosåle jeg har brukt i 2 år. Nei takk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Tyst på deg kvinne og kom deg tilbake til kjøkkenet og lag meg ordentlig mat! Vil do gifta dai me mai? Blir merkelig nok .. taco! til middag. Taco. Lutefisk er smaskens, dessverre sjelden jeg spiser det. Endret 20. november 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ofte spise poteter? Bleh, lev livet litt! Poteter går man fort lei når man spiser det ofte, og man må da tilberede det på en helt annen måte eller la vær å spise dem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tyst på deg kvinne og kom deg tilbake til kjøkkenet og lag meg ordentlig mat!Vil do gifta dai me mai? Blir merkelig nok .. taco! til middag. Taco. Lutefisk er smaskens, dessverre sjelden jeg spiser det. Hvis du kan legge av deg lutefisk-uvanen så kan jeg kanskje vurdere det http://www.youtube.com/watch?v=GiLqR5ZWWoc Rubber dinghy rapids! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 *misledende bilde* Nånå! Vi veit jo alle hvordan rangstigen egentlig er. Bare legger dette igjen jeg: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg