MrBjoern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) hei jeg er søt hilsen lemon ja, det er du. Hilsen MrBj Endret 20. november 2010 av MrBjoern Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg er enig, hilsen Eplefe. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tja, fått panikk? Valid point. 1 internet for you sir. Ooooh right. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 n4w! Det er fordi jeg er heit, og har tafsemuligheter. Right? Btw: Ikke glem alkoholen. <3 Du er heit. Rawr! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 hei jeg er søt hilsen lemon hei jeg er også ganske søt hilsen Mchansern. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Middag i morgen: [Youtube] prøvd noe likt, det er ganske godt! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tja, fått panikk? jeg hadde ikke internett mellom 12.00 og 17.00 idag. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hei hei Smurf! Uff, familien baker julekaker idag. Lukter i hele huset. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Litt tidlig, er det ikke? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Syntes jo det jeg også. Men når jeg påpekte det så sa de bare: Greit. Ingen kaker til deg hvis du skal spørre og grave slik. Så gikk stille og pent tilbake på rommet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Taco var greit idag. Den pleier ikke å bli så god. Internatmat generelt er ikke godt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Taco var greit idag. Den pleier ikke å bli så god. Internatmat generelt er ikke godt. Det kan jeg understreke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hehe, Aleks. Kvitsund? Forsåvidt greit sånn som jeg fikk ordna meg i år, bor i et lite hus sammen med en kamerat. Vi har eget kjøkken, stue og bad. Så vi kan jo ordne litt egen mat om vi vil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hadde tacos i dag jeg også. Også har jeg godteri fra hjemlandet! Ergo: Jeg er i himmelen. Dette jeg spiste når jeg var liten jooo! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hehe, Aleks. Kvitsund? Forsåvidt greit sånn som jeg fikk ordna meg i år, bor i et lite hus sammen med en kamerat. Vi har eget kjøkken, stue og bad. Så vi kan jo ordne litt egen mat om vi vil. Jepp, fisk som de ikke greier å lage hver tirsdag og torsdag. Og poteter får de heller aldri til. 3/4 av forumet har en eller annen form for tilbakeståendhet og så det er vel ikke så rart. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hadde tacos i dag jeg også. Også har jeg godteri fra hjemlandet! Ergo: Jeg er i himmelen. Dette jeg spiste når jeg var liten jooo! Herlig, invitere meg eller? : D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nei, det er spist opp allerede. Alle minner fra gamletiden kom strømmende så jeg gnafset i meg alle sammen med en gang. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hehe, Aleks. Kvitsund? Forsåvidt greit sånn som jeg fikk ordna meg i år, bor i et lite hus sammen med en kamerat. Vi har eget kjøkken, stue og bad. Så vi kan jo ordne litt egen mat om vi vil. Jepp, fisk som de ikke greier å lage hver tirsdag og torsdag. Og poteter får de heller aldri til. 3/4 av forumet har en eller annen form for tilbakeståendhet og så det er vel ikke så rart. Ikke snakk om det. Fisken suger. Er en gang i måneden, eller halvåret, fisken er helt ok. Hvis det er lettsalta torsk eller laks er det greit. Men vanligvis er det bare innbakt fisk, med mer innbaking enn fisk. Potetene er greie, men alt for ofte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hehe, Aleks. Kvitsund? Forsåvidt greit sånn som jeg fikk ordna meg i år, bor i et lite hus sammen med en kamerat. Vi har eget kjøkken, stue og bad. Så vi kan jo ordne litt egen mat om vi vil. Jepp, fisk som de ikke greier å lage hver tirsdag og torsdag. Og poteter får de heller aldri til. 3/4 av forumet har en eller annen form for tilbakeståendhet og så det er vel ikke så rart. Ikke snakk om det. Fisken suger. Er en gang i måneden, eller halvåret, fisken er helt ok. Hvis det er lettsalta torsk eller laks er det greit. Men vanligvis er det bare innbakt fisk, med mer innbaking enn fisk. Potetene er greie, men alt for ofte. Poteter er jo egentlig nydelig, men når de enten er alt for bløte eller at man kjenner at de er krispy så er det ganske motbydelig. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Poteter blir du feit av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg